12 Mayıs 2016 Perşembe

Ev hali

 
Muzlu pudingli kurabiyeler... Mesafelerin en güzel en sıcacık hâli... Bugün yaşadığım hava değişimlerinden mi kaynaklı yoksa zorunluluklarimdan mi bilinmez uyanmak istemedim. Gün içerisinde ise surekli bir mide bulantısı. Çocukluktan kalan bir sevememe durumu. Midem bulandiginda uyumak ve uyandigimda gececegini düşünmek beni rahatlatirdi. Tam bu haldeyken gelen bir telefon ne olursa olsun ayağa kalkacaksin ikazini yaparak kalktim. Kalabalıkların bir ruhu olduğuna inanan ben; sessizligimde iyileşmeye çalışıyordum oysa. Toplu bulusmalardaki en büyük sıkıntı bu sanirim. Ortak hava durumu asla aynı olmaz. Kimi kasvetliyken kimi neşe saçar. Bende herşeye rağmen gülümsemeye çalışıyordum. Eve geldiğimde açısı fena çıktı ya neyse. Dusunuyorum. Berbat durumdayken bile kalkabiliyorsam hayatımda iyiki kalkmaya değecek insanlar var. Zamani suclamiyorum. Fakat oyle bir duruma geldik ki eski arkadaslik tabirini 25 yasima daha basamadan soyler oldum. Yaslanmak mi buyumek mi artik hangisi ise! Bir sure sonra fazla dusunce zarar diyen ben apar topar hazırlık yaptiktan sonra yola çıkmadan elim boş gitmemeli düşüncesinde muzlu pudingli kurabiye yapiyorken buldum kendimi Davet eden arkadaşım pek bir hamarattir. Benim kurabiyelerim arada kaynayacaktır biliyorum diyerek yapmistim. Fakat simdi dusunuyorum da iyi ki yapmisim. Evdeki o sıcacik koku herşeye bedeldi. Hamur işleri konusunda yeni yeni uzmanlasiyorum lakin farkına  vardigim kadarıyla kurabiyelerin özel bir yeri var. Suslu puslu ben varım demeseler de hayatta varlıklarını sonuna kadar belirtiyorlar. Sıcaklıklarında evini animsiyorsun. Ev halini...Yatağından apar topar kalkisini arkadaşını kirmamak için hasta olmana ragmen ayağa kalkmak için cabalamani en çok da cocuklugunu. Bugünün en güzel yanı buydu. O kalabalıkta bir kişinin dahi benimle aynı duyguyu hissetmesi ile ağzından çıkan o cümle...'Bu kurabiyeler beni çocukluğuma götürdü siz mi yaptınız?" Sahi sizleri de anılar duraginda indiren ve size gülümseyen kaç cesit kurabiye var :) 

15 yorum:

  1. Kız kardeşim kurabiyenin çikolatalı olanını yapmıştı tadı dehşet güzel oluyor :) yazını çok anlamlı buldum kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler ve pişerken yayılan kokuları bende de aynı etkiyi yapar. Çocukken evde sık pişer kurabiye, o sorumluluk az oyun çok günlerimizi hatırlatıyor acaba. Olabilir. Anne kurabiyesi derler ya, çok özelliği yoktur ama tadı nefistir onlar bir de elmalı kurabiye ben de öyle etki yapıyor. Sizinkilerde öyle gözüküyor. Selamlar..

    YanıtlaSil
  3. Yorumlariniz için çok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Leziz gözüküyor, babada beklerim isterseniz 😘😘😍😁

    YanıtlaSil
  5. Bazen bana da oluyor. Bir koku çocukluğumun bilmediğim bir yerine götürüyor. İyi yapmışsınız. İnsan hastalıkları evden çıkınca unutuyor. Selamlar

    YanıtlaSil
  6. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor canım lakin tarif de olaydı eyiydi :)

    YanıtlaSil
  8. :) yaptığım diğer tatlılar olsun yemekler olsun acemiyim ama paylaşacağım benim de küçük noktalar var tarihleriyle birlikte yorumlarınızı beklerim teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. sanırım diyette olmak yormaya başladı; sayfada dikkatimi çeken ilk yazı bu oldu resim sebebi ile :) çok severimm her türlü kurabiyeyi ve hepsi çocukluğuma annemin dizinin dibine götürür beni :) en çok da perişan kurabiye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yorumunuz için çok tesekkur ederim

      Sil
  10. Çok güzel gözüküyor Takipteyim banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  11. Güzel görüntüsü dışında lezzetide süperdir eminim elinize sağlık şirin bir blog takipciniz oldum mutlu kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim,guzel yorumunuz için 😃

      Sil