27 Mayıs 2016 Cuma

Karmakarışık Zihin

Yorgunluklarin fiziki bölümü  geçerde manevi bölümü zorlar insanı sanırım. Bugün dolu dolu geçti.Zaman hiç duraksatmadi hızını. Emindi kendinden. Bazen keşke bende böyle olabilsem diyorum. Kararlarımdan duraksamasam. Neysecümlelerim... Bugün mutluluk uzerine olmalı. Bu fotoğraf kalabalıktan kendime ayirabildigim tek tabak. Tabakta yer alanlar daha düzgün ve simetriktiler,bana değin. Lakin lezzeti beklediğimden bile iyiydi.
İtiraf etmeliyim, bu ara sadece kalabalıklarda zihnimi dağıtmak istiyorum. Konusanlar arasında zihnimin sesini duymamak iyi geliyor.
Keskelerim kayboluyor böylelikle. Kimi zaman sırf bu yüzden bulaşıkları makineye koymuyorum. Onları yikadikca ve yerine yerleştirdikce düşüncelerim yerlerine oturuyor. Rüyalarim daha güzel oluyor. Bilemem lakin üretme duygusu özel bir duygu. Doğum günüme daha var. Neden bu kadar yaşlı bu hissediyorum? Yaş aldıkça daha mı kırılgan oluyorum? Sorular zihnimi kemirirken beni mutlu eden tatlara gülümseyerek bakıyorum. Portakallı mini kekim tüm sadeliği ile beni izliyor. Alışkanlıkla önce ona gidiyor ellerim. Sonrasında  ise tek bir cümle, "bu gidişle anneni geçeceksin,maharetlisin"... Yavaşca dönüp tesekkur ediyorum,karmakarisik zihnimle.

8 yorum:

  1. Ses bana da iyi gelir bazen.. Hatta geceleri yatarken telefondan yağmur sesini ful yapıp içine birazda gök gürültüsü ekler öyle uyurum. Temizlikte iyidir yıkamak, temizlemek atmak bunlar hep rahatlatır insanı tabi yapbilecek gücü kendinde bulursan. Buarada resim şahane ellerine sağlık, anneni bilmem ama güzel gözüküyor yaptıkların:) sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Çok tesekkur ederim bu güzel yorumun için 😃😃😃😃

      Sil
  2. Hepimiz zaman zaman bu tür duyguları yaşıyoruz. Ben zihnimi dağıtmak istediğimde yalnız kalmayı tercih ediyorum. Yalnızlık bana çok iyi geliyor.Son olarak tabaktakiler harika görünüyorlar,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😃

      Sil
  3. İnsana düşüncelerden uzaklaşmak bazen iyi geliyor ve gerekiyor. Ben müziği son ses açıp kendimi bir şeylere vermeyi seviyorum, iyi geliyor. Yaptıklarınızda oldukça güzel görünüyor, ellerinize sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😃

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil