10 Eylül 2016 Cumartesi

Yeni Keşif(Devam)

Kesifler devam... Bayrama kadar hazır bu kadar da indirim varken aldığım tüm ürünler hakkındaki yorumlarimı paylasmaliyim dedim. Bir önceki yazımda golden rose primer makeup base ve altılı ruj aldığını belirtmiştim. Altılı ruj sanki tester gibi. Benim gibiler için bence iyi bir fırsat. Oldukça kararsız bir insanım ruj rengi konusunda ve doğal durmasını isterim. Bunlara ek olarak da hiç bir ruj uzun süreli bende dayanamaz, anlayamadan da. Bu yüzden dudak kalemleri kullanıp ömrünü uzatmayı denemiyor değilim fakat çoğu zaman yine bir husranla karşılaşıyorum.Neyse konumuza dönelim bakalım. Aldığım bu altılı sette en çok beğendiğim rengi sizinle paylaşmak istedim. Kullanir kullanmaz kalıcılığını hayran kaldım ve en kısa zamanda orjinal ebatinda almak istiyorum. Kırmızı veyahut pembe gibi dikkat çeken renkler sevmiyorum. Mat ve hissedilmeyen ağırlık yapmayan bir yapısı var. Zaten diyeceksiniz küçücük nasıl ağırlık yapabilir ama kulllandiginizda az bir şekilde su mirup yazdığınızda ebatin hiç birşey olduğunu görüyorsunuz. Tavsiye ederim,golden rose 6 li minicik rujlarini ... Aslında doğru düzgün her ürün için tester koysalar, urun kullanıcılar için kolaylık olacağını aslında testerlarin hakkimiz olduğunu dusunuyorum. Bir urun kullanmadan inanılmaz ebatlarda aldığımızda ve kullanamadigimizda israf olmakta. Para israfı hayal kırıkligi ile birleşiyor. Parfümler de pudralarda bu durumu yaşıyorum. Ürünü denemek istediğimizde satıcının ruh hali üründen daha çok etkili oluyor. Bu yüzden Adana' da yves rocher bolumunu seviyorum. Küçücük belki alanı var ama ellerinden geldiğince yardımcı olmaya (gerçekten) çalışıyorlar. Neyse umarım.sizin için de bol kesifli bir gün olmuştur ... Yeni keşifler devam 😊


4 yorum:

  1. Bende de ruj dayanmıyor :) Sanırım yiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Tam bir ruj hastasiyim hic dayanamiyorum aliyorum hemen gule gule kullan canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım 😊

      Sil