2 Ekim 2019 Çarşamba

NEUTROGENA HYDRO BOOST SERİSİ


  Bitmeyen Eylül yerini Ekim ayına bırakırken... Eylül ayı benim için güzel bir ay olmadı ne yazık ki.. İki-üç yazı öncesi uzun uzun içim döktüğüm için yeniden yazmayayım ama moral depolamak zorlu imiş. Onu anladım. Bu arada Adana hala sıcak. Öğle saatlerinde güneşin bir ara beynime doğru yol aldığını hissettim :) Sanırım kış bir anda gelecek. Kış mevsiminin cilde olan etkileri ile baş başa kalmadan önce Neutrogena Hydro Boost Canlandırıcı Serum Kapsülden bahsetmek istiyorum...
Ürün hakkında notlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Tanıtım rehberinden;
"Güçlü formülü ve hafif yapısıyla Hydro Boost Canlandırıcı Serum Kapsül cildinizi güçlendirir ve ona enerjisini geri verir. Yoğun bir şekilde nemlendirir, çizgileri pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur ve yorgun cildi anında canlandırır. İçeriğindeki Hiyalüronik Asit ile cildinizde 24 saate kadar nemlendirme sağlar. Antioksidan ve canlandırıcı E vitamini içeren mikro tanecikler her başısınızda seruma yayılır ve yoğun bir şekilde etkisini gösterir."
Canlandırıcı Serum Kapsül 30 ml. Ambalajına hayran kalarak satın aldığımı itiraf etmeliyim. E vitaminli ürünleri kullanmayı seviyorum. İçerisindeki minik segmentler; şık tasarımı ile oldukça göze çarpıyor. Neredeyse 3 aydır kullanmama rağmen bitmedi ebatına göre bereketli bir ürün oldu. İçerisinde sim var. Işıltılı canlılık vaadini ürün küçük küçük simlerle mi yerine getirmeye çalışıyor o kısmı anlayamadım. Simler kullanım sonrası kendini gösterirken nemlilik ise kendini göstermekte biraz zayıf kaldı. Bunu ifade etmemin sebebi kullanım sonrası nemlilik hissinin çabuk kaybolması. Kış mevsimi için sanırım kullanım konusunda başka ürünler denemeliyim kalıcılığı biraz daha fazla olan... Şimdilik yorumlarım bu kadar. Beklerim yorumlarınızı... 


                                 

76 yorum:

  1. I like Neutrogena and this product looks interesting.

    Kisses

    YanıtlaSil
  2. Ben bu serinin temizleyicisini kullanıyorum, çok memnunum ama krem tarzı ürünler konusunda dermo kozmetik harici ürünlere güvenemiyorum. Halbuki temizleyici de aynı ama sanki onu yıkayıp geçiyoruz cildimizde kalmıyormuş gibi geliyor 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😄 bende eczanede satılan markalara bakacağım sanırım yüz temizleyicileri konusunda biraz etkili ve sağlıklı olan ürünleri kullanmak istiyorum 😊

      Sil
  3. benim için de ağustos öyle delicesine uzun gelmişti ki eylül bi çırpıda bitti. zaman izafi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım zaman insan ilişkisi yaşanılan olaylara üzüntülere ve sevinclere bağlı olarak değişiyor ... Eylül hayal kırıklığı ile dolu bir ay oldu benim için ...

      Sil
  4. I've never tried this brand before :)

    YanıtlaSil
  5. yeni ayınız çok güzel geçsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. The brand looks interesting ☺

    YanıtlaSil
  7. I like this brand but there are some products no good for my skin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle her ürün her cilde olmuyor farklı etkiler gösterebiliyor... Teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  8. Nossa que artigo fantástico, por isso que estou quase todos os dias visitando e lendo seus artigos. Porque sempre tem conteúdos interessantes e de qualidade.

    Beijos💋💋!!

    Meu Blog: Sorteio do Vida Cap

    YanıtlaSil
  9. Wow, looks interesting! i would like to try:)     

    YanıtlaSil
  10. I'd like to try the cosmetics! Thank you very much for amazing review ))

    YanıtlaSil
  11. Bu ürünü ben kullanmadım ama aklımda olsun,
    Bu arada Bursa bile hala çok sıcak......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbahar bir anda kendisini kış mevsimine bırakacak gibi 😊

      Sil
  12. bak 2020 güzel olcak senin için tamam mıııııı ona göreee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah diyorum Deep 😊 2020 nin güzel geçmesine ihtiyacım var...

      Sil
  13. Mira que contigo aprendo cada cosa!!gracias por mostrarnos!!
    Besos y feliz semana!!

    YanıtlaSil
  14. I love Neutrogena and this product looks interesting. I like serum's texture.
    Hugs from Spain

    YanıtlaSil
  15. It seems interesting, thanks for sharing! I'll try to find this product in Spain and check it by myself!

    Akasha - Sabor a tinta

    YanıtlaSil
  16. I love Neutrogena.

    Do you know Calculina?

    YanıtlaSil
  17. Umarım bu ay güzelliklerle geçer ♥
    Ürün cidden çok şirin görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  18. Wow, this looks amazing!!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  19. i'm using the face wash only..looks like gonna try this one too

    YanıtlaSil
  20. Interesting product.
    Thanks for sharing.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  21. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    YanıtlaSil
  22. fazla ürün kullanmıyorum yüzüme ama senin önerilerini tecrübelerini okumak güzel

    YanıtlaSil
  23. Good review :) Thanks for sharing :)

    YanıtlaSil
  24. Nice review of the product.

    YanıtlaSil
  25. Omg this product sounds so good!!

    YanıtlaSil
  26. Thanks for your post!
    xoxo ♡

    YanıtlaSil
  27. Sounds like a great product!

    Hi! I am following your lovely blog via GFC.

    Happy Monday!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  28. Hello! Very interesting this product. I've never tried it! A big kiss

    YanıtlaSil
  29. Never heard about this product before, thanks for sharing with us!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  30. Adorei conhecer esse produto.
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  31. thanks 4 sharing. i'll try to find this product at our local drugstore ;-)

    YanıtlaSil
  32. Merak ediyordum ama simli olması biraz itici geldi .

    YanıtlaSil
  33. Hydro Boost Canlandırıcı özellikle şehir hayatında egzost dumanları sinir stres toz ve kirden kurtulamayanlar için güzl bir ürün teşekkürler.

    YanıtlaSil