9 Eylül 2016 Cuma

Yeni Keşifler

Sanki uzun zamandır yazmiyorum. Özlemişim yazmayı... Bayram bu kadar yakınken ve yolculukların yorgunluğu derken eylül ayınin ortasına geldik bile... Derken düğün mevsimi oldu sonbahar. Bu aralar herkesler evleniyor sanki ve ben makyaj malzemeleri konusunda çeşitli arayışlara giriyorum. Ya da Makyaj malzemerimdeki eksiklikleri goruyorum. Makyaj bazı bu eksiklerin başında geliyor. Cildim de yaylanin soğuk etkisi Adananın sıcak etkisi derken biraz şaşkın bu ara... 😊 Bu yazımda yeni keşfim olan bir üründen bahsetmek istiyorum. Golden rose primer baz...Makyaj yapmadan önce makyaj bazı kullanmak cilde avantaj sağlıyor. Hem nemlendirici hemde ton eşitliği sağlamada ilk adım olan bazlardan uygun olanı bulmak gerçekten Zor. Uzun zamandır sephora bazlari kullaniyordum. Ancak çok az kalmıştı. Geçen gün alışverişe cikmiskken gratis ve watsonsa bakmak istedim ama sanki dukkanda hiç bisey kalmamıştı. Gezinirken golden rose tabelasını gordugumde aklıma şu altılı küçük rujlardan almak geldi. Fakat alışverişim altılı küçük rujların yanında(diğer yazımda yorumlayacagim)golden rose primer baz ile sonlandı. Standdaki kadının güler yüzlülüğü beni kandırdı diye dusundum. 😆 Ta ki düğünler öncesi makyajlara kadar. Nemlendirici özelliği ve benim gibi karma ciltler için bile cildi rahatlatici özelliğe sahip olması ve fondatenimin daha çabuk cildi kabul etmesini sağlaması ile oldukça memnun kaldım. Benim gibi karma ciltlerin  incelemesi gereken bir urun olduğunu dusunuyorum. Alışveriş yeni ürünler ve evet
     Herkese yeni keşifli günler dilerim...

4 yorum:

  1. bende bayramda yeni keşif yolculuğuna çıkarsam bu durağa uğrarım... sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Cok gordum ama baz kullanmadigim icin hic almadim ellerine saglik canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazlar sanki fondaten olsun BB CC olsun uyumlarının cilde kolaylaştırıyor gibi geliyor bana 😊 ama teşekkür ederim canım...

      Sil