23 Şubat 2018 Cuma

DENEBUNU ŞUBAT AYI KUTUSU


        Denebunu Kutusu artık duymayan kalmamıştır. Ama kutu gelince de yorum yapmazsak olmuyor. :) Şubat ayı kutusu çıkınca çok şaşırdım uzun zamandır siteye bakıyordum çünkü. Şansım bu sefer bana yardımcı oldu. Talep etmiştim bugün geldi. Tabi bazı indirimlerin süresi dolmuş Sevgililer Günü indirimleri geçti ne yazık ki. (Watsons sevgililer gününe özel Signal indirimi gibi)
      Ancak gelen  orijinal boy Signal CC  White Now beni çok mutlu etti. Denemeyi çok istiyordum. Perwoll siyahlar için annemin sıklıkla kullanıp memnun kaldığı bir ürün. Annem için ideal bir ürün oldu o yüzden. Keza molped indiriminin Haziran ayına kadar Migroslarda geçerli olması da bugünümü oldukça güzelleştirdi. Sizlerde siteye üye olabilirsiniz. Profil uygunluğuna göre her ay belirli sayıda ücretsiz kutular yer almakta. Eğer size uygun ise talep edebilirsiniz. Ancak çok çabuk tükeniyor. Kutular yayında yazısını gördükten hemen sonra sitede talep edebilirsiniz. Bu kutular bayağı ünlendi artık şans da etkili oluyor talep etmede. Kargo biraz geç getirse de deneyelim bakalım...
       Gününüz umarım güzel geçmiştir. Yorumlarınızı bekliyorum.

12 yorum:

  1. Son zamanlarda ne zaman sayfaya girsem kutu kalmamış oluyor ne yazık ki keyifle dene canım😊

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sanırım artık şans faktörü ile kutu yayında instagram da görür görmez hemen siteye girmek gerekiyor kalmıyor yoksa 😊

    YanıtlaSil
  3. Ben 2 kutu deneyebildim, genelde memnun kaldım gelen ürünlerden.. diş macunu beyazlatma özelliği var mı? Benim acil böyle bir ürüne ihtiyacım var. Sevindim senin adına da :) Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet beyazlatma özelliğini vurguluyor😊 dişler hassas olunca dis macunları konusunda da hassas oluyor insan daha önce signal white now lacivert renkli olandan kullanmıştım evet kullanım sonrası beyazlık veriyor ama çok sürmüyor ne yazıkki bu macunu ilk kez deneyeceğim 😊 yorumları yazarım eğer senin de dis eti problemleri kanama gibi varsa paradontax tavsiye ederim tadı berbat ama bu tip durumlarda birebir su an da sensodyne kullanıyorum şimdi bu ürünü deneyeceğim 😊

      Sil
    2. Tamam o zaman bunu ben de deneyeyim şimdilik, yoksa dişçiye gideceğim ön iki dişimi beyazlatmak için çaresiz :) teşekkürler.

      Sil
    3. 😊 diş beyazlatmasi şimdi çok gelişti dis minesine zararmi verir diye korkmuştum aslinda çok kolay bir şekilde yapılıyormus anladım geçen yıl doğal bir şekilde yaptırmıştım ancak düzenli kontrol şart 😊

      Sil
  4. Moda blogu gibi mi? :)
    Tamam :)
    Ben de beklerim sayfama,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. 😆😆😆 bu ara şansa ihtiyacım var aslında...

    YanıtlaSil
  6. Benden farklı olarak diş macunu gelmiş size de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin de nem bombasi Garnier mı vardı 😊 güzel günlerde kullanın ...

      Sil