9 Şubat 2018 Cuma

HİMALAYA HERBALS KREM


Uygun fiyatlı indirim zamanı özellikle alınması gerekenler kısmında not aldığım bir marka HİMALAYA... Kırışıklık karşıtı bu kremi yılbaşı indirimi zamanı oldukça uygun bir fiyata almıştım. Kullanım sonrası hemen yorumumu yazmak istemedim. Belirli bir süre geçsin istedim. Şu sıra kış mevsimi yaz mevsiminden esintiler yaşatsa da cilt bu aylarda kuruma fazlasıyla eğiliminde oluyor. Kremlerin yan etkileri beni korkuttuğu için hafif içerikli koruması olan kremleri kullanmaya çalışıyorum. Himalaya herbals kokusunun rahatsız edici olmadığını hatta hoşuma gittiğini söyleyebilirim. İçerisinde aloe vera olması ferahlatıcı bir etki yapmakta. Yoğunluğu az emilim çok çabuk. Ancak etkilenme kısmı bir yana bir daha alır mıyım sorusu üzerinden gidecek olursam ikinci kez almak yerine farklı ürünlere yönelirim. Sakin bir krem ancak etkisiz. Kremi sürmemiş hissi belli bir süre sonra acaba sürmüş müydüm sorusunu size sorduruyor. Olumsuz bir etkisinin olmamasının yanı sıra olumlu da bir etkisi olmayan bir ürün. Kuruyan bir cilt yaşlanma eğilimi de diğer ciltlere göre daha fazla oluyor gibi bir söylem var bence haklılar. Bu kremin de nemlendirme özelliği çok zayıf. Beklentilerimin altında kalan bir ürün oldu ne yazık ki.
Yorumlarınızı bekliyorum...

13 yorum:

  1. bilmiyom ama himalaya kremler kullandım. kokularını sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Himalaya markasının sadece diş macununu kullandım. Belli başlı cilt kremlerim alerjik olduğum için. Sayfanızı deeptone' dan öğrendim ve ziyarete geleyim dedim. Sevgiler, iyi yayınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bloğunuza bende uğrayacağım 😊

      Sil
  3. çok duyduğum bir marka ama henüz hiçbir ürününü kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  4. Himalaya indirim zamanı bir bakılması gereken markalardan...

    YanıtlaSil
  5. air mata surga adlı filmi de izleyebilirsiiin :) dizi çok benim blogdaaa :) kore tayvan japon da iyi :) kuzey dizileri müthiş ama söleyim :) çok sevdiğim dizilerden mesela, skam/13 reasons why var ama bi dolu iyi dizi söyleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  6. 13 reasons why izledim ikinci sezon kesinlikle gelmeli diye bekliyorum ama skam dizisini çok duydum replik paylaşımları dikkatimi çekti bir türlü fırsatım olmadı Allah izin verirse evet onu izleme listemde ilk üçe koydum essalamualeykum bejing filminden sonra endenozya Malezya ilgimi çekmeye başladı izlenecek çok film paylasacak çok yorum var 😊 çok teşekkür ederim tavsiyelerin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 reasons why geliyo ikinci sezonu :)skam çok sevdim. o beijing de iyiydi yaa :) dizi gerekince söyle sen bana. kuzey polisiye gerilimi seviyosan bir de, bron/broen ve forbrydelsen çok iyi iki dizi. bu forbry, bron, skam, kuzeyin üç gururu seçildi zaten :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim tavsiyelerin için skam Allah izin verirse izleyeceğim diziler arasında 😄

      Sil
  7. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil
  8. Daha önce görmemiştim ama almayı düşünmezdim

    YanıtlaSil