6 Ağustos 2016 Cumartesi

Missha Black Ghassoul

Ağustos ayını gerçekten seviyorum. Rengarenk bir ilkbahar değil belki ama benim için özel aylardan birisi... Hele ki yaz sıcağından biraz uzakta yaylada iseniz Ağustos ayının güzelliği bir başka oluyor. Sanki sonbahar gelmeyecek gibi yaz sanki hiç bitmeyecek gibi öğleden sonra yağışlarıyla sabah uzayan kahvaltılarla tatil bu olmalı 😊 Bugün fazlasıyla enerjik uyandım. Su anda da yağmur esintisi ile elimde kitabım izliyorum. Dikkatim ara ara dağılıyor paylaşım yapmak istedim. Cilt temizliği gerçekten bu hava değişimlerinde oldukça önemli. Yaylada cilt yağlanma problemi yasamasa da bu ürünü yanımdan ayırmıyorum. Missha' dan aldığım bu kıl maskesi ürünü oldukça bereketli...Bitmedi. Ama mutluyum. Bir kil maskesi olarak cildi yatıştırmakta üzerine yok. Ergenlik döneminde cildi derinlemesine temizleme sloganı ile piyasa da olan bir çok ürün kullandım fakat cildimi yıprattıklarını gördüm. Bu ürün daha naif yüzde yüzlük bir memnuniyet tabi ki sağlamıyor fakat bu maskeyi uyguladıktan sonra ve öncesinde hissettiğiniz arınmış t bölgesinin özellikle ferahlık duygusu ürünü alabiliriz tavsiyesi veriyor.
Kitabıma dönerken 😊yorumlarınızı bekliyorum. 


15 yorum:

  1. Blogunu takipteyim ve çok beğendim :)Bir iki maske önerisine ihtiyacım vardı bu konularda hep kararsızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kullandigim ve memnun kaldığim maskeleri paylaşmak çok güzel olacak 😊

      Sil
  2. Ah ah tadını çıkar yaylanın mis gibi kokan havanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınızla beni mutlu ediyorsunuz 😊

      Sil
  3. Kil gerçekten siyah noktalar için birebir :))

    YanıtlaSil
  4. Aaa herkesin de bir yaylası, bir köyü var yaa. Ne köyümüz var ne gidecek yerimiz gıcık oluyorum bu duruma. Madem gittin yaylalara bende resim istiyorum acil olarak. Kocaman sevgiler, benim için de tadını çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊😊 çok tesekkur ederim en kısa zamanda fotoğraf yüklemeyi bende istiyorum bir Karadeniz kadar yeşil değil belki yaylalarımız ama guzeldir en önemlisi Adana'nin boğucu sıcağından sonra cennet gibi geliyor 😊

      Sil
  5. Son kullandığım kil maskesi benim için tam bir faciaydı. Yanak bölgemde sivilce çıkardı. Üstelik bilinen bir markaydı. Bilemiyorum sanırım kozmetik ürünlerde her ürün her cilde iyi gelmiyor. Bu önerin benim açımdan iyi oldu. Çünkü kil gerçekten cilt için faydalı. Daha fazla araştırmama gerek kalmadı. Çok teşekkürler :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her insanda farklı etkiler yapabiliyor kozmetik ürünler fakat ben kendi cildimi baz olarak diyebilirim ki cildim çok kolay etkilenip sivilce çıkabiliyor ama bu maske çok ferah arınmış bir cilt hissediyorsunuz ve kullandığım surece sivilce çıkarmadı 😊

      Sil
  6. bu üründen bende aldım ama faydasını göremedim yan anlık yüzü ferah hissettiriyor ama uzun vadede bir etkisi olmadı devamı mı kullanıyorsunuz ? bu arada blog keşif etkinliğinden geldim sizi takibe aldım bloğumada bekliyorum sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskeleri sivilce çıkartabiliyor ben hafta da bir bu ürünü uyguluyorum oldukça bereketli geldi bana uzun vadede mükemmel sonuçlar değil tabiki ama bana kazandırdığı etkilerden memnunum. Maske konusunda denediğim diğer ürünlere gore cilde zarar vermemesi açısından memnun olduğum için tavsiye edebilirim...

      Sil
  7. aaa bunu görmemiştimmm harikaa :)

    YanıtlaSil