7 Ocak 2017 Cumartesi

KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Klasiktir değil mi biten bir yılın ardından geçip giden yılı düşünmek... Aslında çift sayıları her zaman sevmişimdir.2010,2012,2014 benim için oldukça iyi geçtiği için mi yoksa bir şeyler karışıklıktan çıkıp noktaları gördüğüm için mi bilemedim. Dönüp baktığımda görüyorum ki sevdiğim bu çift sayılı yıllarda oldukça zorlanmışım da! Zorluklar garip bir şekilde hafızamın en güzel köşesinde yer edinmiş. Demek ki neymiş eğer virgül sonrası ardınca gelen cümle noktalanıyorsa insanın üzerinden bir yığın yük kalkıyormuş.  Biraz geç kaldım bu yazımı yazmakta. Çoktan 2017 geldi ve bir yolcu misali ilerliyor. Yazmaya elim bir türlü gitmedi. Bugün ama yazımı tamamlamaya karar verdim. Bir şeylerin noktalanıp büyük harflerle başlamaya ihtiyacım var sanırım. Yeni kitaplar okuyabilmek için elimdeki kitapların bitmesi sınavların bir sonuca varması için öğrenmem gerekenleri öğrenmiş olmam gerekir değil mi!
Evet gelelim indirimlere... Yılbaşı indiriminde bir şeyler almadan olmazdı değil mi! Fakat ben çok azına yetişebildim. Özellikle İnstagram'da Migros indirimi duyduğumda hemen gitmek istedim. Ancak indirimin sonuna yetişebildim sanırım ki çok az ürün alabildim.
Nivea'nın ürünlerini ve bir tane de vazeline alabildim.
 Köpük ablamın tavsiyesiydi. Kullanmaya başladığımda hoşuma giden gül kokusu cildime ferahlatıcı bir etki verse de yağlı ciltler için olanı kalmadığı için kuru ciltler için olanından almak zorunda kaldığımdan mıdır bilinmez istediğim etki için biraz daha kullanacağım sanırım.
Nivea'nın büyük kremi  ikili satılıyordu bu arada. Krem almayı gerçekten çok seviyorum. Vazeline de krem olarak görmemiştim. Elime aldığımda aleo veralı olması dikkatimi çekti ve hemen almak istedim. Ancak kış ayları dolayısıyla sıklıkla kullandığım bu kremi; hiç ama hiç sevmedim kokusu dışında. Hiçbir etkisi yoktu ve  içerisinde ciddi bir eksiklik var gibi hissettirdi. Migros'tan birçok ürün almak istedim ancak çok fazla ürün yoktu. Sıkı Migros indirimi takipçileri var anladığım kadarıyla.  Bee beauty ve Himalaya Herbals da Gratis'ten aldığım ürünlerdi. Güzel kokusu olan temizlik ürünlerini seviyorum gerçekten. Henüz deneme fırsatı bulamadım bu iki ürünü. Maybelline Eraser Eye ise biraz kirli görüldüğü için kusura bakmayın (alır almaz bir heyecanla hemen denedim). Kapak kısmını anlamam hemen olmadı ne yazık ki, kullanmak istediğimden çok daha fazla çıktığı için yüzümdeki bir kaç sivilceme de uyguladım. Cildimdeki kapatıcılık hissini sevdim. Ancak şunu söylemeliyim ki belirgin bir şekilde göz altı problemi yaşayan bir insan değilim. Çok azı bile beni istediğim günlük kullanıma uygun hissiyatını verdi.
Şimdilik yorumlarım bu kadar. Yorumlarınızı sizlerin de bekliyorum. Büyük harflerimizin umutla başlaması dileğiyle...

4 yorum: