12 Mart 2019 Salı

MEVSİM KARARSIZLIĞI

BEYONCE HEAT

             Aynı gün içerisinde dört mevsim yaşama mevsimi Mart... Bahar mevsiminin ilk ayı olan bu ay şu sıra bulutlu; güneşi ise biraz çekingen. Ama bu ayı seviyorum. Kış mevsiminin ağırlığının kalkacağına dair umutlu ve biraz da meşgul bir ay. Çünkü izlemek istediğim filmler, okumak istediğim kitaplar ki gelmek bilmeyen kargolar :( ve gitmek istediğim yerler var. Evgeny Grinko konseri bunlardan biriydi ama kısmet olmadı. Türkiye Turu kapsamında Adana'ya gelmesi; sevdiğim bir arkadaşımın hatırlatması ile haberim olsa da gidemedim. Oysa Jane Maryam Şubat ayı boyunca dinlemekten vazgeçemediğim sözsüz rüya idi. Eğer dinlemediyseniz tavsiye ederim. Garip bir hüzün barındırsa da bana iyi geliyor. Şu sıra yazmak ve izlemek en iyi seçenek. Konuşsam da işine gelmeyecek nasılsa kelimelerime yazık diyebileceğim çok durum var.
     Yine de değişimin oluşturduğu yenilenme zamanı :) Bitenlerin yerine yenisi gelmeli. Beyonce Heat parfüm deodorant roll-on; deodorant parfüm üçlüsünde sevdiğim bir koku oldu. Farklı kokulardan şekerli ve biraz baharatlı ancak kalıcı kokuları seviyorum. Yıllardır Cecile serisinden vazgeçmememin aslında bu. Ağır bir koku değil ancak kalıcılığı desteklemelerle iyi. Antonia Bandares serisi (Kalıcılığı çok iyi)ve Yves Rocher Tendere Jasmin alışkanlığımın en güzel köşesinde.  Yasemin kokusu bana yazı hatırlattığı için kullanmayı seviyorum. Ancak günlük kullanımda Beyonce Heat ürünü sevdim. Genel olarak fiyatı 25 ile 35 arasında ama ben 20 liraya almıştım. Gratis'te satılmakta bu ürün. Etkili, tatlı ve güzel bir kokusu var. Cecile diva ile karıştırarak kalıcılığını artırdığım için kış süresince sevdiğim ikililer arasında yerini aldı. 
      Beklerim yorumlarınızı... İlkbahar hayatımıza güzel sürprizleri ile gelsin inşAllah...

55 yorum:

  1. Şekerli parfümleri ben de severim. Dior Hypnotic Poison'ı öneririm, muhteşem bir kokusu var, pahalı olmasa bir ömür kullanılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😄 biliyorum ama çok pahalı olmaya başladı parfümler indirimleri takibe devam ,😊

      Sil
  2. This sounds lovely! I have one Beyonce perfume so I need to look into this!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettiğim bir parfümdü bime defalarca geldi bir bakamadım ama bir ara bakıcam kokusuna :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı ürünler arasında güzel bir ürün 😊

      Sil
  4. Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır. :)
    Parfüm seçme konusunda çok usta değilimdir ama bildiğim net bir şey varsa şeker kokusu sevmiyorum. Elimden gelse erkek parfümü kullanırım. Çünkü erkek parfümleri daha güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek parfümleri güzel katılıyorum cidden 😊 çok şekerli değil tatlı bir koku 😊

      Sil
  5. Beyonce perfum?? wow, I haven't see this perfum here. Kisses.

    YanıtlaSil
  6. I know them and I love Bee☺

    YanıtlaSil
  7. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    YanıtlaSil
  8. It looks really great. I'd like to try it.

    Kisses

    YanıtlaSil
  9. Wow, looks interesting! i would like to try:)

    YanıtlaSil
  10. uma boa dica.
    alguém disse sobre o Dior Poison. Gosto muito também.
    grande abraço.
    :o)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dior um pouco caro😊Obrigado pelo seu bom comentário

      Sil
  11. ay evet pikiiiiii madem öyle bakmalııı fotideki evet pek hoş duruyooo :)

    YanıtlaSil
  12. спасибо за новый пост

    YanıtlaSil
  13. amiinn..inşalah..canım...bahar güzellikler getirsin hepimize....

    YanıtlaSil
  14. Looks interesting.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  15. Cool!! I will try the perfume

    YanıtlaSil
  16. Well, I can't wait for spring as well! My favorite season for sure <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    YanıtlaSil
  17. iyi geceler, geçerken uğradııım :)

    YanıtlaSil
  18. Sounds like a really interesting product!

    YanıtlaSil
  19. I used to use this perfume, it's really good :)
    you said you are following me but i don't see it...
    i am following you
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    YanıtlaSil
  20. Yes, followed your blog. But aslierguven name, my blog: camdandusler 😊

    YanıtlaSil
  21. Adorei a postagem!
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  22. Bahar bende de dengesiz haller oluşturdu:)

    YanıtlaSil
  23. wow !! must have !! will check at Malaysia store.. hee~

    YanıtlaSil
  24. Mevsim ve hava degisimleri hepimizi etkiliyor😔

    YanıtlaSil
  25. Um aroma para descobrir... ainda não conhecia!...
    Excelente dica! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil