4 Nisan 2019 Perşembe

BEAULIS TOUCH IT TOZ ALLIK


Nisan... Kış esintili portakal çiçekli; gün içerisinde güneşin kendisini ara ara gösterdiği yaz öncesi en güzel ay.  Mevsimlerin en heyecanlı ayı bence. Portakal çiçeklerinin canlılığında sarı sıcaktan önceki turuncu serinlik.... Portakal çiçeği festivali pazar gününe kadar devam ediyor. En güzel fotoğrafı değil ama mutlulukla çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum bakalım. 
Mart ayında kısmen de olsa Gratis'de uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler için alışveriş imkanı bulmuştum. Bu ara çok fazla makyaj yapmasam da Beaulis Touch It toz allık beğenerek kullandım. Katılmam gereken birkaç düğünde... Fiyatına göre beklentimin üzerinde bir üründü. Hafif bir şekilde kullanmama rağmen kalıcılık oldukça iyiydi. Doğal duruşu ile kısa zamanda bitireceğimi zannetmesem de tavsiye edeceğim ürünler arasına girdi.  Şu an da fiyatı sanırım 17-18 lira...



Beaulis Touch It Toz allık;
*Allık yanakları renklendirirken cilt üzerinde ipeksi bir his yaratır.
*Özel formülü sayesinden çok kolay dağılır ve ışığı eşit bir şekilde yansıtır böylece kusurları gizlemeye yardımcı olur.
*Ufak bir dokunuş ile yanaklarda canlı bir görünüm.



-Beaulis Surf It Parlak Likit Ruj 253 Mango (14.90 TL)

-Beaulis Surf It Parlak Likit Ruj 256 Bird Of Paradise (14.90 TL)

*Yüksek örtücülüğü ve kremsi yapısı ile rahatlıkla tüm gün dudaklarınıza eşlik eder.
*Yumuşak aplikatörü tek sürüşte yoğun renk verir.
*Birbirinden canlı renklerin dudaklarında kaymasına izin ver. 

253 Mango benim;256 Bird of Paradise ise ablamın kullandığı likit ruj. İkimizde denemek için almıştık ki şu an fiyatı 14.90 olsa da indirimde 10 liraya aldığımı hatırlıyorum. İkimizinde ortak yorumu kalıcılık beklenti üstü. Denemek için aldığım bir ürünün kalıcılığının bu kadar iyi olabileceğini tahmin etmiyordum. 256 Bird of Paradise günlük kullanım için oldukça uygun bir renk. Turuncu- pembe karışımında doğal bir duruşu bulunmakta. 253 Mango ise daha canlı bu yüzden hafif bir şekilde uygulama yapmak daha iyi. 
Şimdilik yorumlarım bu kadar... Beklerim yorumlarınızı. Güzel bir ay olsun :)





70 yorum:

  1. teşekkürler canım fiatı da uygunmuş...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Detaylı makyaj yapmayalı çok uzun zaman oldu. Rujlara bakacağım canım :)

    YanıtlaSil
  3. I love the blush, has a very nice bright colour

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loved this brand's product colour 😊 natural and bright

      Sil
  4. Beautiful shades. Thanks for sharing.

    Kisses

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. You're right 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  6. Comecei ontem a usar um blush, bem dentro desse tom... e gostei imenso!
    Batons líquidos... algo que tenho de experimentar em breve... tenho-me mantido sempre fiel, aos mais tradicionais... mas um dias destes vou arriscar, neste género... em líquido...
    Beijinho! Bom fim de semana!
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No final da primavera gel😊
      o clima está esquentando...infelizmente, a permanência dos produtos de maquiagem está declinando. então eu amo os produtos com boa permanência Ana 😊

      Sil
  7. Nice post.... Visit my blog too

    YanıtlaSil
  8. Looks like a great product! I will try this now.

    YanıtlaSil
  9. not sure if the product is here in Malaysia..if there is then I shd try

    YanıtlaSil
  10. Beaulis ürünlerini ben de merak ediyorum denemek istiyorum ama düzcedeki gratiste standı çok küçük pek bir ürün bulamadım başka bir şehire gittiğimde bakacağım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana'da AVM içerisindeki Gratis de vardı ama şimdi şehir içerisindeki Gratis lerde de görmeye başladım yavas yavaş marka çeşitleniyor gibi sanki 😊😊

      Sil
  11. Adorei a postagem
    Www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  12. Festivalle ilgili fotoğraflarını bekliyorum merakla:) Bu ürünü hiç kullanmadım ama rengi güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı kalabalıktan dolayı kısmen çekebildim ben de Instagram'da bir tane attım ama Nisan ayında portakal çiçekleri kokusu inanılmaz güzeldir 😊

      Sil
  13. Gratise gittiğimde şöyle bir baktım oldukça uygun fiyatlı ürünlerdi alıp denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre oldukça güzel bir ürün 😊 ben de şaşırdım kalıcılığına 😊

      Sil
  14. The blush looks really cute ^^
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're right 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  15. Great post and very good writting. I haven't tried this brand yet but I am very curious to try especially the blush.

    YanıtlaSil
  16. Hi! Interesting products. They have fantastic shades.
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  17. These products seem great. Have a lovely evening.

    YanıtlaSil
  18. Very nice, I like them :)
    Follow per follow?
    My Fifty Shades Fashion Blog
    My Instagram

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog. I'm already following your blog 😊

      Sil
  19. Super kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 bloguma yaptığınız ziyaret için 😊

      Sil
  20. Oh, looks interesting! i would like to try:)

    YanıtlaSil
  21. Hola
    me ha encantado tu blog
    a mi me gustan mucho las manualidades
    te paso mi blog por si quieres criticar
    gracias
    Bjs

    http://anna-historias.blogspot.com/2019/04/hasta-siempre.html#comment-form

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 bloguma yaptığınız ziyaret için...

      Sil
  22. The orange lip gloss is really beautiful! I love this color for the lips, it´s so original and feminine. Nice post, kisses from https://sophisticatedmeblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're right 😊 I loved this brand's product 😊

      Sil
  23. Beautiful colors.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  24. ayyyy şimdiiii nerde diyoduuum geldin yorumaaa oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara çok sık blog da vakit geciremiyorum ama senin yazılarını kaçırır miyim deep 😊

      Sil
  25. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. You're right 😊 thanks for your sharing 😊

      Sil
  27. Hi, Camdandusler!,

    I love the colour *.* It seems very nice :)

    xxx

    YanıtlaSil