8 Kasım 2019 Cuma

KASIM AYI MEYDAN OKUMA #7.GUN #8.GUN



7. Hayatında seni yönlendiren en belirgin duygu nedir?
Mantık desem de gizliden gizliye duygusallık yönlendiriyor aslında. Olayları kabullenişim mantık dahilinde ancak vücudum içselleştiriyor belki de... Bana hep stresi yönetmemi isteyenlere inat çabalasam da kimi zaman olmuyor. Söyleyenlerin harika olduğunu düşünmeleri bir yana samimiyetsizlikleri bana çok garip geliyor. En büyük insan stresi yöneterek bir yerlere gelmiş bir insan mıdır; bu soruyu bir kenara bırakayım. Bazen üzücü oluyor bu soru ve cevabı. Notlarım ise; Mantıklı karar al; yükümlülüğü sırtlanıp gizli ağlasan da ertesi güne daha cesaretle uyan...


8. Neden blog yazıyorsun? Bloğunu sevme sebebin nedir?
ilkokul 3.sınıfta öğretmenimiz günlük tutmamızı istemişti. O zaman yazmak denilen olgu ile karşılaştım. Adımı, dersleri öğrenip yazabilmek gibi değildi. O defterim hala bende. Bakıp bakıp gülüyorum. Cesaret gelmiş o zamandan demek ki... Kompozisyon yazmak ki Türkçe öğretmenimiz 30 puanı ayırırdı. Çok mutlu olurdum. Lise de yazmak daha ayrı bir yere geldi. Şuna bağlayacağım yazmayı ve en çokta not almayı seviyorum. Ancak blog merak edip bir türlü yazsam ne yazabileceğim ki dediğim bir alandı. 2016 yılında kaplıcada dağlar karşımda bir anda cesaret edip yazmaya başladım. 3 yıl oldu. Umarım daha nice yazılarım olur. Çok güzel insanlar tanıdım. Özellikle bu meydan okumayı başlatan Zeynep, Deep yorumları mutlu ediyor okurken...Yabancı yorumları okuyup özellikle çevirmeye çalışıp anlamak... İyi ki blog yazmaya başlamışım diyorum. 
Yazılarımı okuyan, yorum yapan bilmiyorum bir sonraki yazımı merak eden var ise hepinize çok teşekkür ediyorum. Yorumlarınız hem değerli hem de çok anlamlı...



52 yorum:

  1. Blog gerçekten harika insanlarla karşılaştırıyor. Harika düşüncelerle buluşuyoruz. İyi ki başlamışsınız yazmaya 🙏🏻

    YanıtlaSil
  2. Negociar con Dios y mis hijos son la emoción más grande que me impulsa en la vida!!

    Besotes y feliz semana!!

    YanıtlaSil
  3. Stres yönetimi benimde üzerinde durduğum bir konu.Sen hep yaz canım ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum hem motivasyon açısından hem de enerjiniz harika 😊 teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  4. bu ay herkes meydan okuyor :) Blog bazen yoruyor ama iyi geliyor sevgiler saygılar.

    YanıtlaSil
  5. Hi! Interesting question tag. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'll visiting your blog ... Thanks for your comment 😊

      Sil
  6. Mantığın ise yaradığı durumlar var duygunun gerektiği durumlar..bana göre bazen o bazen diğeri😊 hafif stress ıyi diyorlar kalanını yönetebilen yönetsin 😊
    Ay evet sen hep yaz yaz okuması çok keyifli ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil
  7. My blog is my hobby, my time, no family, no work, only mine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cümleyi sevdim blogum yalnızca benim 😊 haklısınız...

      Sil
  8. Seninki büyüleyici bir tutku. Seni sık sık okurum ve nasıl hissettiğini anlıyorum. Birkaç yıl yazmayı kabul ettim ama aynı zamanda çocukken bir günlük tuttum. Ve en fazla paylaşmak istediklerimi tekrar kağıda dökmedim, yüksek sesle söyleyemedim ☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıların, kitap yorumların oldukça değerli ayrıca Türkçe yorum yapmam oldukça ince bir davranis Gresi 😊

      Sil
  9. My blog is my life.
    XOXO

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  10. My blog is special for me.
    Have a nice day.

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  11. Blog yazmaktan ziyade yazmak iyi hissettiriyor.3.sınıftan bu yana iyi saklamışsınız.Bende öyle sakladığım bir defterim olsun isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ani defteri gibi 😊aslında geç degil her yıl hatta her ay değişiyoruz farkına dahi varmadan yazdıklarınıza hediye dönüp baktığınızda daha iyi anlıyorsunuz değişimi 😊

      Sil
  12. And my blog is my passion☺ Have a lovely weekend ☺

    YanıtlaSil
  13. Great post :) Have a nice day :)

    YanıtlaSil
  14. Through the blog you meet wonderful people and you can express our opinions freely or share our work with the entire world.
    Congratulations for moving on.
    Hugs from Spain

    YanıtlaSil
  15. I like to write that why I am blogging.

    Have a wonderful weekend

    YanıtlaSil
  16. iyi ki yazıyoruz blog yoksa nasıl haberimiz olurdu birbirimzden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız 😊 teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  17. I think having a blog is a bit like writing a diary. It can be therapeutic.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. one day everyone will read your articles trust me!

    YanıtlaSil
  19. stres lazım biraz yaaa ileri gitmek için :) ay evet güzel yazıyon sen zaten. hıhım yeni yazılarını ivit bekliyoz tabeee ne sandın akıllım :) kaplıcada blog açmak da denişik yanii :)

    YanıtlaSil
  20. Love your review as always ))

    YanıtlaSil
  21. E que continue por aqui por muitos mais anos, blogando por aqui, Asli!
    No fundo um blog creio que serve para nos darmos um pouco a conhecer aos demais... enquanto talvez nós, durante esse processo, também nos fiquemos a conhecer melhor a nós mesmos...
    Gostei imenso deste post! Beijinho
    Ana

    YanıtlaSil