8 Ocak 2020 Çarşamba

DOVE NEMLENDİRİCİ BAKIM SIRLARI

                                 
Ocak ayında daha çok paylaşımlar yapmayı istiyorum. Daha fazla yazı yazmak 2019 yılı her kadar istediği gibi geçmese de kullandığım ve sevdiğim benim için 2020'ye kalan ürünleri paylaşmak istiyorum. Dove beni şaşırtan bir marka. Sabunlarına çocukluktan aşina olsam da farklı ürünlerini de kullandım ki en beğendiğim ürünü de Dove bakım sırları deodorantı oldu.  

Ürün özellikler notlarım; 

  Dove Nemlendirici Bakım Sırları
*Hindistan çiçeği ve yasemin çiçeği kokuları
*alkolsüz
*Hint kadınlarının bakım sırlarından ilham alınarak geliştirilen Dove Nemlendirici Bakım Sırları deodorant, hindistan cevizi ve yasemin kokuları içeriyor.
Yasemin kokusu denildiği an bir adım benim için önde oluyor. Alkolsüz bir deodorant. Hindistan cevizi kokusu benim için belirgin gelmedi ki benim için güzel bir durum; karışım kokusunun kalıcılığı güzeldi. 48 saat terlemeye karşı koruma sağlar özelliğini yazın test etmek gerek ben sonbahar sonu bu ürünü satın almıştım. Yumuşak bir etki bırakıyor; nemlendirici etkisi olduğu zaten belirtilmiş ki bu özelliği başarılı. İndirimde 15 TL gibi bir fiyata Watsons'dan satın almıştım.İndirimde bakmanızı tavsiye edebileceğim ürünlerden.  
Güzel bir gün olsun hepimiz için... Beklerim yorumlarınızı. 
Instagram adresi @camdanduslerblog



106 yorum:

  1. Yorumunuzu okuyunca ürünü çok merak ettim. İndirimde denk gelirsem deneyeyim ben de. 😊

    YanıtlaSil
  2. Thanks for sharing.
    I really like this brand.
    Greetings from Spain.

    YanıtlaSil
  3. Good luck in 2020!
    Xoxo ♡

    YanıtlaSil
  4. yasemin hindistan cevizi oh oh :) pekiii :) dove her şeyini seviyoreee :)

    YanıtlaSil
  5. Uso anche io il deodorante Dove, e devo dire che mi trovo davvero molto bene ☺️☺️

    YanıtlaSil
  6. seviyorum Dove ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  7. I know the brand but this product is new to me.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. New series 😊 thanks for your comment Nancy 😊

      Sil
  8. Kullanıcı deneyimi paylaşımınız için teşekkürler. Yeni bloğumu ziyaret ettiniz mi? https://ispanyolcafilmler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ettim teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  9. Gracias por compartir!!
    Besotes!!

    YanıtlaSil

  10. Very good cosmetics. Thank you so much for the review!

    YanıtlaSil
  11. Hello! I love the products of where and if they taste even more coconut! If I find it I will try it very gladly! A kiss

    YanıtlaSil
  12. I really like this brand
    Thanks for share ♥️
    https://softcutieblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Great review. Looks like a product worth trying.

    YanıtlaSil
  14. Dove is one of my favorite brands....good product

    YanıtlaSil
  15. Ótima postagem.
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  16. Dove is such a great brand. They have a lot of really fabulous products! Thanks for sharing this one.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  17. my mother likes dove staff:)

    YanıtlaSil
  18. Thank you for your invitation, I am your new follower, pleae follow me back

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your back 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  19. yasemin güzel kokar ama dove hayvanlar üzerinde deney yaptığı için hiçbir ürününü tercih etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu durumu bilmiyordum bir sonraki alışverişlerimde dikkate alacağım, teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  20. Dove is one of my favorite brands because is so good for my snesitive skin
    xx

    YanıtlaSil
  21. Dovem love Dove. Everythings.
    Kiss,

    YanıtlaSil
  22. Hola!! Justo ahora también estoy utilizando un desodorante de Dave. No es el que nos muestras hoy pero también es muy efectivo y huele muy bien. Besitos.

    YanıtlaSil
  23. I love Dove!!
    Beijinhos.
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  24. Great brand. I use dove soaps and their deodorant.

    YanıtlaSil
  25. Ben de instagram açtım yeni takipteyim sizi. 😊 @pasteldenn

    YanıtlaSil
  26. Great post, I follow you on gfc # 650 ,follow back? :))

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I followed your blog 😊 thanks for your visiting my blog 😊

      Sil
  27. Hi!Thanks for visiting my blog. I'm following you, hope you follow me back|!
    https://asreceitasdamaegalinha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. Great post, love the photos! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2020/01/chritmas-gift-exchange.html

    YanıtlaSil
  29. Thank you for your review.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    YanıtlaSil
  30. Seviyorum this brand! Cok guzel :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe dizileri izlediğini hatırlıyorum çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  31. Saya juga menggunakan pewangi merk tersebut

    YanıtlaSil
  32. u nas też jest :)
    Obserwuję :)

    YanıtlaSil
  33. I already use this...Dove is one of my favourite brands! :))

    Have a super weekend.

    Hugs xxxxxxx

    YanıtlaSil
  34. Hi, Camdandusler!,
    We haven't this product in my country yet.
    I hope it arrives soon. It looks nice.
    Thanks for sharing.
    xoxoxo

    YanıtlaSil
  35. Ay fiyatı inanılmaz uygunmus bende deneyeceğim canısı😍❤️🙋🏻‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ❤️ çok teşekkür ederim yorumunuz için..

      Sil
  36. I love DOVE and all the produtcs...        

    YanıtlaSil
  37. I love dove! I already used the deodorant :)

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    YanıtlaSil
  38. Dove 'un ürünlerini seviyorum😊bu da güzel bir ürüne benziyor..

    YanıtlaSil
  39. I love Dove, it must be the best one for me :)
    Thank a lot.

    YanıtlaSil
  40. Hi! I usually like this brand. Thanks for sharing. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  41. Adorei a resenha!
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  42. I like this brand a lot ^^
    xx

    YanıtlaSil
  43. Hello ! I would like to tel you that: I have also rediscovered Dove deodorant in 2019 ! It's a good choice !

    YanıtlaSil
  44. My friend give me some products of this brand, I like it a lot!


    prosphairshop full lace human hair wigs

    YanıtlaSil
  45. Jasmine is one of my favorite aroma!
    I would love to try it!!

    akiko

    YanıtlaSil
  46. I've never seen this kind of product in our local market... quite interesting!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove is very famous brand's 😊 especially soap...

      Sil
  47. Adoro os produtos desta marca... mas este ainda não experimentei! Vou tentar achar por estes lados! Óptima sugestão! Beijinhos!
    Ana

    YanıtlaSil
  48. Dove ürünlerini seviyorum ben de ☺️

    YanıtlaSil