6 Mayıs 2022 Cuma

BUSINESS PROPOSAL DRAMA

 

BUSINESS PROPOSAL DRAMA

      Uzun zamandır dizi yorumlamalarımı yapmıyordum, özlemişim. Şunu itiraf etmeliyim ki twenty five twenty one dizisi ile business proposal dizisini şu süreçte izlemiş olsam da dizi bitmeden yorumlamak istediğim twenty five twenty one dizisiydi. Ama ... Beni büyük bir hüsrana uğrattı.

 Başrol oyuncusu Kim Tae Ri, 
MR.SUNSHİNE dizisinde hayran olmuştum.  Çok başarılı bir oyuncu olduğunu düşünüyorum ama sonraki yazımda konuşalım. Gelelim business proposal dizisine, on iki bölüm adeta kısa dizi gibi. Klasik,  romantik komedi beklentimin çok üzerinde bir dizi oldu bayıldım. Kıskanç olmayan başrol kızın en yakın arkadaşı, biraz para sıkıntısı olan başrol kızımız, şirketin başındaki başrol erkek
 oyuncumuz ve onun da derin bir hikayesi olan yakışıklı sekreter, zengin dedemiz ve tavuk dükkanı sahibi aile... 

Kang Tae-Moo(Ahn Hyo-Seop)  ve Shin Ha-ri
(Kim Se-Jeong) çiftimiz oldukça eğlenceli. Kang Tae-Moo dedesi tarafinda görücü usulü randevular yollanır, görücü usulü randevularından birisi de Shin Ha-ri'nin kız arkadaşıdır. Yerine Shin Ha-ri'yi göndermiştir. Shin Ha-ri ise randevuyu kötü hale getirip vazgeçmesi için olduğundan farklı davranırken işler umduğu gibi gitmez. Sonrası ise aşk... 
Klişelerin çok fazla olduğunu düşünürken bu dizi klişeleri alaya da alıyor. Ki o sahnelerde çok güldüm. 
Bu diziyi izlemeniz gereken dizi listesine alabilirsiniz. Şimdilik yorumlarım bu kadar, beklerim yorumlarınızı...

63 yorum:

  1. Não sei que Série é essa. Gosto de Séries. Beijo, Liliane

    YanıtlaSil
  2. nice summary of Korean drama.
    thank you for sharing

    YanıtlaSil
  3. I'm not very fond of Korean series so I don't have a clear opinion about them.
    I know they have a very loyal following.
    Kisses from Spain

    YanıtlaSil
  4. This sounds really good! It is always nice when a series doesn't take itself too seriously and can poke fun at common clichés.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  5. Obrigada pela bela publicação!!
    -
    Cheira a verão, numa primavera apressada

    Beijos, e um bom fim de semana.

    YanıtlaSil
  6. taam aldım listeye, izlicaaam :)

    YanıtlaSil
  7. Have a nice weekend ❤
    Bom fim de semana, bjs.
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  8. such a good drama to watch...👍👍👍

    YanıtlaSil
  9. Diziler iyi ama devam gerektiriyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir dizi o yüzden aslında keşke bir dört bölüm daha olsaydı dedim...

      Sil
  10. Thanks for sharing this!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  11. I haven't seen this drama, thank you for sharing!

    YanıtlaSil
  12. Спасибо, что рассказываете о фильмах, которые вы смотрите! Интересные фильмы!

    YanıtlaSil
  13. I saw it today on Netflix, i might watch it! thanks for your recommendation :)

    YanıtlaSil
  14. Great post♥️ please visit & follow my blog 😊👉🏻 Skuy Food

    YanıtlaSil
  15. I have not watched any Korean series but I do know they are addictive!

    YanıtlaSil
  16. This series sounds great. I will check it out.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    YanıtlaSil
  17. İnşallah bunun Türk versiyonu olmaz yoksa sezonlarca sayfa sayfa entrikalar döner. Ekledim listeye izlicemm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden izlediğim Kore dizilerinin uyarlamasını heyecanla bekliyordum ama en son Mahkum dizisini dd orijinalinden uzaklaştığını görünce bence uyarlama yapmayalım biz dedim, tadında kalmalı uzatılmamalı sezon sezon ya...

      Sil
  18. I'm watching it and I find it very funny.

    YanıtlaSil
  19. I haven't seen it yet, but one person has recommendes it to me.

    Kisses

    YanıtlaSil
  20. Ohh! I think I like it!
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    YanıtlaSil
  21. sounds good and interesting:)

    YanıtlaSil
  22. Sounds so interesting.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  23. I like both of these actors. Fun to watch. Thanks for your comment too.

    YanıtlaSil
  24. Some of my friends have been following the Korean drama series. So far, I have watched any.

    YanıtlaSil
  25. one of the most exciting K-dramas to watch this year

    YanıtlaSil
  26. Thank you for the review. I like funny shows very much.

    YanıtlaSil
  27. Bu sıralar Kore dizisi izliyorum sürekli :) Bunu da listeye ekledim hemen.

    YanıtlaSil
  28. Thanks for your sharing :)
    https://apinchofstory.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Twenty five twenty one dizisine güncelken başlamıştım ama bir yerden sonra devam edemedim, şimdilerde devam edip bitirmek istiyorum ama sonuna dair spoiler yeyince pek hevesim kalmadı benimde. Onun hakkında yazını da bekliyorum.:)
    Bu dizi de oldukça popüler ama nedense elim gitmedi, yorumundan sonra daha çok ilgimi cekmis olabilir, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziyi izlemeni tavsiye ederim yormuyor çünkü, ikinci çift kargaşası yok Kore dizileri klişeleri ile dalga geçmesi harika, güleceğinden eminim( dizide çok popüler bir günlük dizi örgüsü de var :D ) 25-21 dizisi ise çok kaliteli başlayıp beklenti altında kaldı ama inş en kısa zamanda yazacağım...

      Sil
  30. Mais uma série que adorei ficar a conhecer por aqui!
    Grata pela partilha, Asli! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil