12 Temmuz 2022 Salı

KARBON SABUNU

KARBON SABUNU


   Bayramlar güzeldir, kalabalıklar eskisi gibi mutlu etmese de... Yorgunluk zihnen değil fiziki olarak da sizi hapseder çünkü. Uzun zamandır göz kuruluğu ve kirpik dibi iltihabı sikayetlerimi yazıyorum. Aslında yazabilmek bile harika çünkü ekrana bakmak tahammül edilmez bir hale gelebiliyor. Bulanıklığa siyah bir gölge düşüyor görmüyorum çünkü. Her sabah kalktığımda gün içerisinde yaşayacak mıyım bu sorunu diye düşünmekten kalp atışlarım hızlanıyor sanki. Eğer iyi ve tecrübeli bir doktorla konuşup size etkileri detaylı olarak anlatılmıyorsa yaptırmanızı tavsiye etmiyorum. Bir çok insan normal hayatına berrak bir şekilde devam ederken her sabah suni göz yaşı damlası ve kirpik diplerim için bebek şampuanı kullanıyorum, Sıcak su ve pamuk ile pansuman yapıp kulak çöpü ile kirpiklerimi ince ince temizliyorum. Bu böyle olmamalıydı diyerek üzülmekten kendimi alamıyorum. Umudum olmasa da ki bir öğretmen olarak atama umudumu tamamen kaybettim bu sebe 2021 puanı ile 110 kişi bilişim teknolojileri öğretmenliği kontenjan verildi. Onca mezuna bekleyene rağmen ve bu sene kpss de gözlerime o siyah gölge gibi bir durumun gelip kağıdı görememekten korkuyorum. Anlattığım çoğu insanın gözlerinde bu durumla ilgili anlamsız bakışlar görüyorum. Çünkü ne olursa olsun kalkıp devam edebiliyor ve sınavlara girebiliyorum öyle ya da böyle... Tamamen etkilenmemek ya da acını sürekli dile getirmemek demek ki kaale alınmama sebebi... İyi ve güzel günlerde yanında olmayana alışıyor da insan kötü günlerinde illa ki samimi bir kalp aranıyormuş ne diyelim...Çareler ziyade duygusal bir destek için.
Yazmayı sizlerle paylaşmayı seviyorum. Burası benim günlüğüm gibi. Yapamazsam bu benim en büyük hayal kırıklığım ve üzüntüm olur. Sığındığım liman; yazmak. 
Aslında karbon sabunu hakkında yazacaktım ama yine kalem karar verdi. Bu sabun cildimizdeki sivilce gibi problemlere iyi geldiği belirtiliyor ben ise şampuan öncesi kepek ve saç derisinin temizliği gibi problemler için kullanmaya başladım. Çok memnun kaldım. Korona sonrası dökülme gibi problemler yaşadığımı söylemiştim. Onun için de kendim altı çeşit yağdan oluşan bir kür kullanmaya başladım.(elimdeki doğal yağları kullandım) Daha sonra detaylı olarak yazacağım umarım. Karbon sabunu kullanmaya başladığımdan itibaren saç derimin daha temiz ve parlak olduğunu fark ettim. Yüze kullanma konusu da her zaman çekinirim.  Alerjik bünyeler, hassas ciltler olabilir. 
Şimdilik yorumlarım bu kadar yorumlarınızdan öte dualarınızı bekliyorum ...
 

73 yorum:

  1. I've never seen this soap. I think it's lovely!

    YanıtlaSil
  2. Thanks for sharing!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  3. hope, your eyes getting better soon...
    Happy summer time....

    YanıtlaSil
  4. Very interesting post.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  5. I hope your eyes better soon.
    Have a nice day.

    YanıtlaSil
  6. I have heard of carbon soap but have not used it. I cannot look at the computer or phone screen for too long because I need to rest my eyes.

    YanıtlaSil
  7. Cheer up and may your eyesight improve.

    YanıtlaSil
  8. Sabão de carbono nunca ouvi falar.
    Que você fique boa da irritação ocular. Beijo,

    YanıtlaSil
  9. I wish you all the best for your health!

    YanıtlaSil
  10. ¡Hola preciosa!
    Gracias por compartir.

    ❀ Fantasy Violet ❀
    Besotes! 💋💋

    YanıtlaSil
  11. Good post!
    Thanks for sharing ♥

    YanıtlaSil
  12. Oh very interesting product darling

    YanıtlaSil
  13. This soap sounds interesting. Thanks for sharing.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    YanıtlaSil
  14. Bir ara kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
  15. Oh, durumun için çok üzgünüm, bazı rahatsızlıklardan muzdarip olman hiç hoş değil. Sana bir kucaklama gönderiyorum ve umarım bu durumu atlatırsın.
    Ciao da Roberta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe yazmana çok sevindim çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için...

      Sil
  16. Mi dispiace molto e spero che tu riesca a migliorare, un abbraccio :)

    YanıtlaSil
  17. I'm so sorry to hear about your condition, hope you feeling better. I never used a carbon soap before, but it's interesting, thank you for sharing :)

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda bu durumu atlatır sağlıklı günlerden haberlerini paylaşırsın. :)
    Karbon sabunu daha önce görmemiştim ama etkilerini okuyunca merak ettim açıkçası, bilgilendirmen için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  19. I hope your eyes get better quickly.
    I didn't know about this soap, thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  20. I haven't yet used a carbon soap but I have used several corboned based cleansers and I was very satisfied with them.

    YanıtlaSil
  21. Hello!! Interesting, thanks for sharing.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  22. Happy sunday.

    Bom domingo.
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  23. soap looks simple but useful....
    hope, everything goes well with you

    YanıtlaSil
  24. karbon sabunu, hiç duymadım, saool :) dua edicem tabii, senin iş olanakların için :)

    YanıtlaSil
  25. I hope you will get better soon. Please don't lose hope in getting better. I take soy lecithin supplements for my overall health. I found that my skin health improved tremendously after continuously taking soy lecithin pills for a few months. You can ask your doctor's opinion about soy lecithin before trying it. Maybe that can help you too, InshaAllah 🌼

    YanıtlaSil
  26. cildim alerjik o yüzden sabun kullanamıyorum bir ara gerçek bıttım sabunu kullanmıştım sampuanı bırakmak için fakat o da yaramadı bana asırı kuruttu ve zarar verdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandemi sonrasında cilt sanki çok farklı reaksiyonlar gösteriyor öyle değil mi , sivilce yapan sampuanlar yüzünden daha doğal ürünler kullanmaya başladım ama bittim konusunda eger gerçekten Hatay bittim sabunu ise tavsiye ediyor diğer bıttım sabunlarinda katkı maddesi farklı var gibi geliyor

      Sil
  27. Hope you feel better soon! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    YanıtlaSil
  28. Sad to hear this! Hope you're feeling better!

    YanıtlaSil
  29. It is new for me....
    sound very good product...

    YanıtlaSil
  30. I am so sorry you are going through this. I hope your eyes feel better.

    YanıtlaSil
  31. Não conhecia este tipo de sabonete! Ficarei atenta por aqui!
    Espero que melhore dos seus problemas oculares, Asli! Calculo o incómodo que os mesmos darão! Eu de uma forma geral, tenho-me dado bem com muitos produtos à base de aloés... tinha um problema de pele, que se estava a agravar num dos lados da face... inventei eu mesma a solução... aplicar o hidratante normal, e aplicar gel de aloés a seguir... resultou no meu caso! às vezes temos de ser nós a pesquisar e a procurar soluções... e por vezes, com produtos pouco dispendiosos, conseguem-se muito bons resultados!
    Beijinhos! E votos das suas rápidas melhoras!
    Ana

    YanıtlaSil
  32. hope you will get better soon

    YanıtlaSil