7 Eylül 2022 Çarşamba

DEFACTO LE JARDIN DE ROSE

DEFACTO LE JARDIN DE ROSE

Zaman 2020-22 senesinde sanki durmuş gibiydi,  öyle değil mi ? Bazen hatırlayamıyorum diyorum bu iki senede neler olduğunu,  ya çok günler birbirinin  aynısıydı ya da başka bir nedenden... Bilemiyorum ancak fark ettim ki uzun zamandır kullandığım, sevdiğim ürünleri paylaşmıyorum. 

Baharatlı ve hafif şekerli kokuları hala çok seviyorum. Defacto La Jardin De Rose; bergamot,portakal, gül, paçuli ve vanilya notaları ile bütçe dostu bir parfüm. Kalıcılığı orta düzeyde ancak bahar ve kış aylarında rahatlıkla kullanabilirsiniz. Son kontrol ettiğimde fiyati 49.90 TL gibiydi. Ben mağazada denemek için satın almıştım ancak online da görürseniz alıp stok yapabilirsiniz. Moralimizi yükseltecek küçük detaylara daima ihtiyacımız var öyle değil mi? Gül ve bergamot kokusunun hoşunuza gideceğinizi düşünüyorum ama vanilya kokusu da keşke biraz daha baskın olsaydı dedim, kullanırken. 100 ml ve bereketli oldukça. Şişe dizaynı sıradışı değil ama şişenin dokusunun kalın olmasını sevdim. Dokunsam kırılacak gibi olan şişeler hoşuma gitmiyor...

Sonbaharda hala yaz mevsimini yaşayan bir şehirde yaşasam da Eylül yeni bir başlangıç ve adeta bir pazartesi gibi ... Gardrobumuzdaki giymedigimiz kıyafetleri ayırabilir ve yarım kalmış,  kullanmaktan hoşlanmadığınız ürünleri uzaklaştırabilirsiniz. Sonbahar bizlere taze bir başlangıç fırsatı sunmuyor, başlangıçlar için bizler adım atalım...

Şimdilik yorumlarım bu kadar m beklerim yorumlarınızı....

64 yorum:

  1. Bulamadım bu parfümü nette
    Denemek isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelden kalktı mı acaba, teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  2. ismi de içeriği de ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Thanks for sharing!
    Hugs from Spain

    YanıtlaSil
  4. Hi! You are the winner of the Just Fantasy Bijuteria blog giveaway! =D You won a €10 voucher that you can use on all purchases in my store onedreamonemirror.etsy.com during this year. I come to ask you to send me an email to justfantasy.bijuteria@gmail.com so I can tell you the voucher code and how to use it! See you soon! Hugs, Raquel

    YanıtlaSil
  5. I know what you mean. The last couple of years seem to be this strange blur of time. That fragrance sounds so so wonderful! <3
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  6. Grazie mille per la recensione

    YanıtlaSil
  7. Oh! I think I'll love this parfum
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    YanıtlaSil
  8. pretty bottle and good fragrance....
    thank you for sharing

    YanıtlaSil
  9. Have a nice day!!

    Bom dia, bjs.
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  10. It sounds like a wonderful fragrance. I will check it out.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    YanıtlaSil
  11. I have not be using lipstick and fragrance since the pandemic started.

    YanıtlaSil
  12. Thank you so much Camdandusler! I'm so happy that you liked it :) Have a nice weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    YanıtlaSil
  13. Eu amo perfumes. Eu uso perfumes todos os dias e até para dormir.
    Você não viu a postagem sobre Fábio do abacaxi. Beijo,

    YanıtlaSil
  14. Sounds a great fragrance.
    Have a nice day.

    YanıtlaSil
  15. I think that I like it, thanks for sharing

    YanıtlaSil
  16. Ben de unutuyorum bazen aldıklarımı yazmayı ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan çok birikiyor taslakları tamamlamak zor oluyor :)

      Sil
  17. I love perfumes, this one must have a great fragrance.
    Thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir parfüme benziyor.
    Sonbahar umarım güzel başlangıçlara vesile olur:)

    YanıtlaSil
  19. La Jardin de Rose'u kullanabileceğimiz mevsim gelmiş. :) Fiyatı uygun geldi bana.
    2020 2021 i kayıpları olanlar acı hatırlayacak... Halimize şükredelim....

    YanıtlaSil
  20. I have never heard of that perfume, but it seems to be amazing, thanks for sharing :)
    Kisses from https://sophisticatedmeblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Sounds lovely!
    I will check it out.🌼❤💛🌹

    YanıtlaSil
  22. You can't go wrong with vanilla, even when it's faint. Also, what you say about new beginnings is beautiful.

    YanıtlaSil
  23. Güzel bir parfüme benziyor, ilk kez sen de görüyorum ama severim gibi hissettim. :) Denk gelirsem eğer deneyeceğim, paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. Adoro perfumes! Tentarei encontrar!...
    Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil