18 Ocak 2023 Çarşamba

KERATIN ŞAMPUAN


Bu ara en çok hangi şarkıyı dinliyorsunuz?
 Bazen sevdiğim bir şarkıyı ondan bıkana kadar dinlerken bazen geriye dönüp ne çok dinledim ancak özledim diyebileceğim aralıklar bırakıyorum. 90'lar pop ama benim kalbimin köşesinde çok farklı bir köşede; Ümit Sayın-Hicran klibi ve şarkısı gibi birçok şarkı. Yaş fark etmeksizin 2000'lerin çocukluğunu yaşayanlar da o zamanki kaliteyi özlüyor sanırım. 
Hafta ortası; modumuzu yükseltecek 
güzel bir şarkı ve birkaç cümle mutluluk olsun diyorum. İndirim zamanı satın alınacaklar listenizden en azından bir şampuanı silebilirsiniz.
Geçen aylarda saç bakım ürünleri için göz gezdirirken Keratin yazısını görünce gözlerim parladı. Hemen hemen tüm popüler ya da popüler olmayan şampuanları kullanmış birisi olarak tüm saçlar için Hunca Care Keratin şampuanı görünce satın almıştım. Saçları koruyan, onu sakinleştirip düz etki sağlayan keratin ihtiyacım olduğunu düşünmüştüm. Oldukça da uygun bir fiyatı ve ebatı vardı. Bittiğinde yorumlamak için sabrettim. İçeriği diğer şampuanlara kıyasla daha temiz olmasına rağmen saç dökülmesine pozitif anlamda katkısı olmadığı gibi keratinin etkili olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Kalın telli saç yapısına sahibim. Saç kremsiz kesinlikle kullanılmaması gerekiyor; saçlarımı sertleştirdiğini düşünüyorum. Kokusu kişiye özel olarak kimi sevebilir ya da sevmeyebilirsiniz. Benim için nötr bir kokuydu. Kullanım sonrası saçlarımda bir canlılık hissetmedim. 
Ne yazık ki kullanım sonrası sabredip umutla 
acaba daha iyi etkiler görür müyüm diyerek beklesem de beklentimi karşılayamadı. İkinci kez satın almayı düşünmüyorum.
Şimdilik yorumlarım bu kadar; beklerim yorumlarınızı... 

25 yorum:

  1. keratin pekii :) antidepresan ı dinliyorum hep :)

    YanıtlaSil
  2. I don't know this champú. That's a pity that it doesn't work too good.

    Kisses

    YanıtlaSil
  3. Thank you very much for sharing your recommendations.
    Keratin shampoos tend to leave my hair somewhat weighed down.
    Wednesday seems like the week looks different than the weekend!
    Hugs

    YanıtlaSil
  4. Merak ediyordum, iyi oldu söylediğiniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. I know what you mean about listening to a song over and over again. I definitely do that and listen to the same song for ages until I move on to something else! I'm sorry that the product didn't work out for you.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  6. i can't stop listening to Goo Goo Muck song hahahaha

    YanıtlaSil
  7. ¡¡Hola!! La música siempre me rodeo, trabajo con ella, así que para mí es muy importante.
    No he probado este champú, y creo que muy pocas veces he comprado un champú con keratina. Besitos.

    YanıtlaSil
  8. I know the brand but not the product.
    Thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  9. Sounds a great shampoo.
    Thanks for sharing.
    Have a nice day.

    YanıtlaSil
  10. look like good shampoo. ....
    Thank you for sharing your well written review.

    YanıtlaSil
  11. Never used keraton before, only regular shampoo

    P.S.
    I'm lately into Taylor Swift's and Miley Cyrus's new song

    YanıtlaSil
  12. Ich habe auch Shampoo mit Keratin und bin eigentlich sehr zufrieden damit.
    Lg Christine

    YanıtlaSil
  13. Gli shampoo con la creatina secondo me sono molto validi perché nutrono bene i capelli.
    Grazie per il consiglio

    YanıtlaSil
  14. nice info, thx for the shampoo info

    YanıtlaSil
  15. Bir ara kullandığım ve aşırı memnun kaldığım bir şampuan

    YanıtlaSil
  16. Kaleminize sağlık …

    YanıtlaSil
  17. Thanks for your sharing with us …

    YanıtlaSil
  18. nice sharing. thankkk youu

    YanıtlaSil
  19. Keratin saçlar için güzel bir içerik:)

    YanıtlaSil
  20. Nie miałam okazji poznać, pozdrawiam serdecznie :)

    YanıtlaSil
  21. Mais uma novidade que ainda não conhecia! Que pena não ter correspondido plenamente às expectativas!
    Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil