16 Haziran 2019 Pazar

MİNİ PONİ SERİSİ



Yaz mevsiminin kendine has özellikleri var...
Kendine ait bir rengi kendine ait bir ruh hali... Bunca bunaltıcı havalara rağmen sevmemin sebebi belki de yaz mevsiminin ruhunu sevmem. Sarının en güzel tonunu; havanın sıcağından akşamın serinliğine uzanan o zaman dilimini... Arada kalmamasını... Kararsızlığı sevmediğim için kullandığım bazı ürünlerin de nötr kalmasını sevmiyorum. Bu yazı biraz bu ürünlerle ilgili... Miniso şirin mi şirin bir alana sahip. Ev; mutfak ürünlerinden kırtasiye ve kozmetik ürünlerine geniş bir yelpazesi bulunmakta. Alışveriş yaparken de rahatlıkla her ürüne bakabilmeniz daha da sempatik kılıyor. Normalde defter, kalem hatta fırın eldiveni alışverişimi yaparken kozmetik benim için de farklı bir alan oldu.

Miniso'nun Mini Poni Cheeks in Love Allık(01 Mercan Pembe) şu sıra 30 lira gibi bir fiyatı olsa da ben kış döneminde 15 liraya aldığımı hatırlıyorum.


Ürün Özellikleri
İpeksi pürüzsüz formül. Rahat bir kullanım için hava alan ağırlıksız bir his verir. Hafif ve ince kremsi doku: Mükemmel bir tam kapsama için cilt kapsama için cilt üzerinde zahmetsiz bir uygulama sağlar. Cilt parlak bir ışıltıya sahip olur. 



Çantaya atmalık yer kaplamayan; kullanışlı bir ürün. Renk kalıcılığı ortalamanın altında. Daha kaliteli allıklar ya da muadil bazı markalar olduğu için ürünü bir daha alır mıyım? Sanmıyorum. Şirin bir tasarım; içerisindeki üç rengin karışımı bir pembe :) Ciltte kaybolan bir pembe ...


Miniso gül ve doğal yağlar özlü nemlendirici yüz serumu
Ürün özellikleri : Hafif ve canlandırıcı formül. Kolay emilimi. Cildi yeniler ve yoğun bir şekilde nemlendirir. Günlük nemlendirici olarak ya da fondötene karıştırarak kullanılabilir. 

Kullanımı: Ürünü temizledikten sonra yüzeye istenilen miktarda uygulayın. Tamamen emilimi için nazikçe ovalayın...
 Kokusu güzel ancak etkisini tam olarak anlayamadığım bir ürün. Kış mevsiminde düzenli olarak kullandım. Özellikle uyumadan önce cildimi temizledikten sonra kullandığımda cildimi   nemlendirse de beklediğim etkiyi oluşturmadı. Ciltteki yumuşaklık hissi çok çabuk dağıldı. 
Güzel bir gün sizinle olsun... Beklerim yorumlarınızı...

85 yorum:

  1. Allık kullanmasam da bu küçük şey sevimli geldi. :)
    Yazı bende seviyorum herşeyine rağmen bence yaz iyidir iyi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünler çok sevimli ama yaz mevsiminde daha kolay ve sade bir görüntü veren ürünler özellikle vitamin içerikli ürün kullanmak en iyisi sanırım 😊

      Sil
  2. Summer definitely has its own spirit. I love the energy of this time of year! This is such a wonderful post.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığım şehir için kesinlikle yaz mevsiminin ruhu olduğu inanıyorum 🙂 jakarandalar yaseminler ve akşam esintileri 😊 teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil
  3. Wow, looks interesting! Wonderful products!

    YanıtlaSil
  4. Wonderful products, friend!
    I love this sweet colors.
    Hugs frontera Seville

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi from Turkey 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  5. Bende miniso'yu yoyoso'yu mumuso'yu velhasıl bütün n so'ları severim.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mumuso açılmasını istediğim markalardan ama şimdilik burada miniso var 😊

      Sil
  6. oh my, is that from miniso? I tried to translate it via google I hope I got the right translation! thanks for leaving me a comment and I'm following you now! I'd love to see more of your life-style post. it's always interesting to see what other's up to :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim geri dönüşün için 😊 takibe aldım blogunu 😊

      Sil
  7. Love that blush, it's perfect for summer days. Good products. Kisses !!!!

    YanıtlaSil
  8. signed))) palette and rose water are very beautiful

    YanıtlaSil
  9. signed))) palette and rose water are very beautiful

    YanıtlaSil
  10. Greetings! Thank you for your visit to my blog. I am now following you and invite you to follow me too. Have a happy new week!

    YanıtlaSil
  11. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  12. Very interesting products. Thanks for sharing.

    Kisses

    YanıtlaSil
  13. miniso gül yağını çok severek kullanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için nötr bir ürün oldu cilt tipi ile alakalı herhalde ...ama şirin bir marka miniso 😊

      Sil
  14. Lovely cosmetics. Thank you very much for your amazing review )))

    YanıtlaSil
  15. Miniso serisini duymamıştım,sayende öğrenmiş oldum:))
    Yüz serumunu düşünebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 şirin bir marka ben defter ve kalemleri ile kupa bardaklarını seviyorum

      Sil
  16. Mınıso uzun zamandır gitmiyorum,baksna ne güzel şeyler gelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 başka seriler de gelmiş bende uzun zamandir gitmiyorum😊

      Sil
  17. É um excelente produto, amiga! Adorei conhecer ambos produtos.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    YanıtlaSil
  18. Hello, how are you?
    I loved your post I found very interesting. I loved your blog is already following.

    A super kiss

    http://www.jessicamourablog.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I followed your blog 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  19. Adorei conhecer o produto!
    Www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  20. Amazing products.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  21. Amazing products! I followed your blog, hoping i'll see you on mine too <3 Have a great day!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunu takip etmek için ziyaret ettim 😊 ama takip et yazısını göremedim ...

      Sil
  22. Moro numa Cidade que só tem calor, muito calor.

    Minha viagem para Portugal foi maraivlhosa.
    Beijo,
    Liliane

    YanıtlaSil
  23. Nice post, dear. I'm your new friend here. It would be nice if you follow me back.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I followed your blog 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  24. Thank you so much for your comment! I'm so glad that you liked my new ins from USA :) Soon new oufits with all of them, hehe. Have a nice day! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    YanıtlaSil
  25. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Leyraa Blog
    Waiting for you darling!! xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I followed your blog 😊 I'm waiting for your back 😊

      Sil
  26. minisoyu gezmeye bayılıyorum mavibahçede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de satın almasam bile gezmeyi seviyorum miniso yu 😊

      Sil
  27. great cosmetic suitable to islamic women

    YanıtlaSil
  28. Love.
    www.rsrue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Thanks for stopping by, interesting post

    YanıtlaSil
  30. heeey akademik yazım teknikleri dersi almadın mııı. bak bu konuda var kitaplar. şey güzel baak. tez nasıl yazılır. omerto eco. bu konuda başka kitaplar da var amaaa bulursun yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cokkkk uzun bir durum deep bana donut vermiyor aslında net bir şekilde benimle uğraşmak istemediğini söyledi ama bitirmek zorundayım ...

      Sil
    2. hocayı değiştiremiyor musun yaaa :)

      Sil
    3. Keşke imkanım olsaydı ama benim de hayatta zor insanlarla karşılaşmak gibi bir şanssızlıgım var ☹️

      Sil
  31. Dois produtos que ainda não conhecia, pelo que adorei ficar a saber a sua opinião sobre os mesmos!
    Excelente publicação, como sempre! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil
  32. Hi, Camdandusler!,

    I have loved the Mini Poni *.*.
    Great post.

    xoxoxo

    YanıtlaSil