9 Eylül 2019 Pazartesi

GOSSIP GIRL


XOXO; GOSSIP GIRL...

Dedikocu Kız efsanesi geri dönüyor. Lise, üniversite de düzenli olarak takip ettiğim son sezona doğru ise beklentilerimi azaltarak bölümler atladığım unutulmaz karakterlerle dolu dizi. 2007-2012 yılları arasında 6 sezondan oluşan bu dizi moda akımını renklendirmişti. Hatırlıyorum da Blair'in saç tokaları, bandanalarına bayılırdım ki en sevdiğim karakterlerden birisiydi. Bu diziden sonra oyunculuk adına önemli atılımlar yapacağını düşündüğüm Blair(Leighton Meester) önemli yapımlarda göremesek de Serena(Blake Lively) ünü oldukça arttı. Barbie ve Queen B... En yakın arkadaş en büyük düşman, değişen dengeler, lise problemlerinin çok daha fazlası Yukarı Doğu Yakasının zenginlerinin hayatını en yakından takip eden ve yayınlayan blog yazarımız Gossip Girl... Dönem dönem Gossip Girl taklitleri olsa da asıl Gossip Girl şaşırtıcı bir karakter çıkmıştı. İzlemeyenler için o karakter kimliği bir köşede dursun diyorum :D
Constance Billard Okulu ki ne okulmuş hakikaten derken karakterlerin okulu... Bu karakterler arasında benim favorim mi? Dan Humphrey(Pen Badley) ve Jenny(Taylor Momsen) idi. Bu iki kardeşin yaşadıkları yer, babaları 90'ların önemli gruplarından birisinin üyesiydi. Diğer zenginlere göre daha eğlenceli buluyordum onları hatta Jenny... Bu kız fazla güzel değil miydi yahu! Dizi sonrasında bir müzik grubunda yer aldığını görmüştüm. 
Dizimiz aslında bizim için klasik bir başlangıçla başlıyor. Bunu söylememenin en önemli sebebi romantik komedi dizilerinde karakterlerin tanışması konusunda geniş bir portfölyomuz var. Entrikalar konusunda da Türk dizileri oldukça başarılı :) 
Dedikocu Kız ise çekim kalitesi, dizinin ilk sahnesinin çekildiği alan, moda öncüsü olmasıyla ki özellikle Blair ve arkadaşlarının öğle arasında yedikleri meyveli yoğurt bile ikonikti. Dizinin gençlik roman serisinin de bulunduğunu hatırlatayım. Alacakaranlık, Dedikocu Kız ve Boleyn Kızı dönemi... Yaşlanıyorum sanırım :( Benim için unutulmaz diziler arasında olsa da kendi fikrimi belirtmeden edemeyeceğim. En önemli karakter Serena olsa da kızlardan benim için Blair idi. Sahip olduklarına dahi emek verip, kendi klasını oluşturduğu için... (en sevdiği film Tiffany'de Kahvaltı; bu karakter sayesinde bende izlemiştim o zamanlar) Serena hep bahanesi olan sevgisine inanmadığım bir karakterdi. Chuck ve Blair aşkı da efsane olsa da son sezonlarda Dan ve Blair etkilenmesi, arkadaşlıkları bence güzeldi. Eğer izlemeliyim dediğiniz dizi liste varsa bu diziyi de bu listeye eklemenizi tavsiye ederim.



Geri dönüş ise ilk sezon onayı ile orijinal karakterlerden sekiz yıl sonrası ve Constance Billard okulu öğrencileri ile devam niteliğinde olacakmış. Yeni karakterlerle...HBO Max'te yayınlanacağı belirtilen devam dizisinde Yukarı Doğu Yakasının dedikoduları ve gençlerin hayatı ve Dedikocu Kız... Bence eğlenceli, merak dolu bir dizi olacak. 
Güzel bir hafta sizinle olsun... Yorumlarınızı beklerim...

94 yorum:

  1. Bende belki toplasan bir sezonunu izlemişimdir.
    Bahsettiğin konulara hakimim.
    Yerli versiyonunu da çektiler ya.
    Küçük sırlar idi galiba adı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük sırlar hatırlıyorum ama dizilerin uyarlanması konusunda keşke orjinaline uysalar... Heirs kore dizisi de esinlenilmis sanırım Gossip Girlvari bir dizi diyerek fragmanı da yorumları hatırlıyorum 😊

      Sil
  2. Great post! Thank you for news, dear!

    YanıtlaSil
  3. Hello! Thanks for the inmormation! Have a nice week dear! x

    YanıtlaSil
  4. Great post dear, so nice and interesting, love it!  

    YanıtlaSil
  5. Ben birkaç bölüm izleyip bırakmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son sezonunda bende bölümlerin bir kısmını atlamıştım...

      Sil
  6. Beautiful post!!
    Kiss
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  7. I do not know this film. I never watched it. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  8. Interesante entrada, gracias por mantenernos informadas!!

    Besos!!

    YanıtlaSil
  9. I also like this series. Thank you for sharing your impressions.

    YanıtlaSil
  10. Good that you enjoyed the movie.

    YanıtlaSil
  11. Great post dear!
    I followed you, it would be nice if you follow me back :*

    YanıtlaSil
  12. oleeey oleeey blair de serena da severim. iyi haber buuu. bi dee gilmore girls hep olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenim çok severdi gilmore girls 😄 CNBC-e de yayınlanırdi hatırlıyorum...

      Sil
  13. I love Gossip Girl's books. Thanks for sharing :D
    Xoxo ❤
    EVENING BREEZE

    YanıtlaSil
  14. BİLGİLENDİRMELER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  15. I really love Gossip Girl!! In particular, Blair <3

    akiko

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blair 😊my favorite character... Thanks for your comment akiko...

      Sil
  16. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

    YanıtlaSil
  17. Non conosco quest personaggio, devo informarmi. Grazie a presto :)

    YanıtlaSil
  18. I haven't hear about this :)
    I follow your blog.

    YanıtlaSil
  19. I have never watched it, but will check it out now!
    It sounds great.😊😊
    Am following you. xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  20. No lo he visto nunca pero por lo que dices parece entretenido. Un beso

    YanıtlaSil
  21. I did not know it! I really liked Gossip Girl, so thanks for the post!
    Akasha- Sabor a tinta

    YanıtlaSil
  22. Oh very interesting darling
    xx

    YanıtlaSil
  23. Your blog is very interesting, I started to follow.
    Greetings.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  24. Hello!! I love Gossip Girl and I love Blair but I'm not sure if it's a good idea to bring the show back. Anyway, great post, thanks for sharing.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  25. Zamanında izlediğim renkli ve eğlenceli dizilerden biriydi.Listem çok kabarık bu diziye tekrar dönermiyim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 ilk üç bölüm diyorum biraz meraktan biraz da eski karakterlere değinmiş mi diye bakarım muhtemelen ...

      Sil
  26. nice review....
    have a great day

    YanıtlaSil
  27. I only watched a few episodes of this show :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    YanıtlaSil
  28. really? can't waitttttttttttt

    YanıtlaSil
  29. Interesting post. Thanks for sharing.

    Kisses

    YanıtlaSil
  30. Gosto muito do Seriado Gossip girl.

    YanıtlaSil
  31. Bu diziyi hiç izleyemedim. İlk bölümüne bakıp bıraktım. Ama o dönem müthişti. Ben Alacakaranlık tayfadındaydım. Diziyi ne kadar az bilsem de favori karakterim Blairdi. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacakaranlık efsanesi 😊 kitaplarını oldukça severdim ben de...

      Sil
  32. Yanıtlar
    1. Me too 😊 thanks for your visiting my blog 😊

      Sil
  33. Cool post!
    I love your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)
    Have a nice day!

    My blog - https://valerianestt.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  34. i love Gossip Girl, Blair and her mom but have not watch them for quite long time..think will catch up later

    YanıtlaSil
  35. Hi! Interesting post. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  36. Great post. Thank you for sharing. Gossip Girl was one of my favorite tv shows.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/la-mer-soft-fluid-long-wear-foundation_15.html

    YanıtlaSil
  37. I haven't seen this show yet but it sounds great. Thanks for this review.
    Have a nice week

    YanıtlaSil
  38. Çok merak ediyorum ama başlayamadım bir türlü 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenomen bir dizi blair saç bandlari hala aklımda 😄

      Sil