19 Eylül 2019 Perşembe

MAYBELLİNE LASH SENSEATIONAL MASKARA


En sevdiğiniz gün? 
Uyandığınız anda günün modu belli olanlardan mısınız? Sanırım iyi uyumuşsam mutlu uyananlardanım. Böyle söyleyince aklıma bir arkadaşım geldi; ne oldu uykulusun diye sorduğumda rüyam da ev yapıyordum. Taşları taşıyordum, tek tek odaları ayarlıyordum insan rüyada yorulunca uyanınca daha bir başka yorgun oluyormuş söylemi geliyor. Haklı aslında kimi zaman rüyalar da yorucu oluyor.
 Bugün güzel geçecek hissi ile uyanınca kullandığım ürünlerden notlar halinde yazılar paylaşmak istedim.
Bir arkadaşımın kozmetik alışverişi sonrası bana   Maybelline Lash Sensational maskarayı kullanmaya başlamalısın dedikten sonra satın almıştım. Günlük maskara pek sık kullanmam hatta hala illa kullanayım dersem Yves Rocher alt kirpik maskarası kullanıyorum. Etkili, doğal bir görünüm sağladığı için. Benim için yeni olan Maybelline Lash Sensational maskara ise kullanım kolaylığı ile farklı bir alternatif oldu.



Lash Sensational Maskara ile tek tek ayrılmış, yoğun ve dolgun kirpikleri ortaya çıkarır. Yelpaze etkili fırçası, kıvrımlı şekli sayesinde kirpikleri uçtan uca yayar ve belirginleştirilmesini sağlar. 1.Adım: Fırçanın iç tarafı ile kirpik köklerine ulaşabilir, en kısa kirpikleri bile ortaya çıkarabilirsin.
2.Adım: Fırçanın dış tarafı ile dış kirpikleri yakalayabilir ve kirpiklere dolgun bir görünüm verebilirsin.



Kupkuru veya çok ıslak maskaralar gibi değil. Kirpikleri tek tek ayırıyor. Güzel tarafı ise topaklanma problemi yapmaması... Kirpik dipleri için kısa olan kirpik uçları içinse uzun kısmı kullanabilirsiniz. İlk uygulamada belirgin bir şekil veriyor eğer kat kat uygulamak isterseniz takma kirpik etkisinde olduğu için daha doğal durması taraftarıyım ben. Ancak çıkarımı biraz zor. Ne kadar çıkarırsanız çıkarın biraz kalıyor gibi hissetseniz de benim sevdiğim bir maskara oldu. İndirimde aldığımda 45 TL gibi bir fiyatı vardı sanırım.

 Kirpiklerim yoğun ve kalın olduğu için ilk katta etkisini göstermesi ile kendisini gösteren bir maskara olduğu için hakkındaki övgüleri hak ettiğini düşünüyorum.
Şimdilik yorumlarım bu kadar beni takip etmek isterseniz 
INSTAGRAM account:@camdanduslerblog
Zamanın kumlarının avuçlarımızdan mutluluklar için dağılması dileğiyle... Beklerim yorumlarınızı...


64 yorum:

  1. This mascara is my favorite, I adore it.

    YanıtlaSil
  2. I like this mascara. Thank you for telling about it.

    YanıtlaSil
  3. I think I had this mascara once. I liked her.
    I watch on IG :)

    YanıtlaSil
  4. Bende kullanıyorum bu maskarayı benimde ilk kullanışım o kadar çok olumlu yorum okuyunca bu rimelle ilgili sanki almak zorunda hissettim kendimi:)))
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 çok tavsiye edildi bana da bu maskara...

      Sil
  5. Have a nice day!!
    😊😘
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  6. Sono ottimi questi prodotti, li conosco! Un abbraccio :)

    YanıtlaSil
  7. Gracias por la información una buena entrada.

    Besos !!

    YanıtlaSil
  8. It's the one I use and I love it!
    Greetings from Spain

    YanıtlaSil
  9. It looks so nice, I'd like to try it!      

    YanıtlaSil
  10. zamanın kumları evet sana daaa. hihi rüyadan yorgun uyanmak komikmiş. genelde sabah neşeli olmak iyidir yaaa :) maskaraa pekuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah insanı değilim ben de sanırım ya 😄

      Sil
  11. It sounds good product.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  12. I had this mascara and I really like it.

    YanıtlaSil
  13. Oh, I love each day but Friday is my favourite day :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    YanıtlaSil
  14. Hello! Maybelline mascara, for me, is always a guarantee! A big kiss

    YanıtlaSil
  15. I've haven't tried this mascara, but it looks great.

    Kisses

    YanıtlaSil
  16. The device I'm using is corrective. I like eyelash mask.

    My Instagram: liliane2000.
    I wait for you in mine Instagram.

    YanıtlaSil
  17. I haven't tried this one yet but I loved reading your thoughts on it!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Ben de iyi uyursam mutlu uyananlardanım😊
    Bu maskara benim en sevdiğim hep kullandığım maskara 🖒

    YanıtlaSil
  19. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    YanıtlaSil
  20. I was using that mascara for years and really love it. It is amazing. Thank you for review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/lebody-form-body-massager_20.html

    YanıtlaSil
  21. I'll definitely try this one next. I have been using Maybelline mascara since high school!

    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Good review ;) Thanks for sharing ;)

    YanıtlaSil
  23. İlk çıktığında o kadar severek kullanıyordum kiii, ama uzun süre kullanımdan sonra malesef gözümde arpacık çıkmasına sebep oldu. Aslında başta maskaradan bilmemiştim fakat tekrar kullanmaya başladığımda gözüme zamp gibi yapıştığını ve yağlı göz temizleyicileriyle bile yeterince çıkmadığını gördüm. Kullanmayı da bırakalı bir hayli oluyor. Umarım sizde böyle bir etkisi olmaz 🙏 Dilinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük maskara olarak Yves Rocher alt kirpik maskarasi kullanıyorum bu maskaranin etkisi hosuma gitmişti çok sık olmasa da kullanıyordum üzüldüm ins olmaz Maybelline kapatıcı ben de göz altında yağ bezesi oluşturmuştu o gün bugündür kullanmam makyaj malzemeleri etkileri gerçekten farklı oluyor ... Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  24. Good review. Wishing you good sleep and good dreams.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi uyku ve güzel rüyalar dileğim gerçekten de 😊 teşekkür ederim Nancy ...

      Sil
  25. I love Mabelline Mascaras..

    YanıtlaSil
  26. I've had this mascara before and I like it, works well for me ^^
    xx

    YanıtlaSil
  27. Lash Senseational en sevdiğim maskaralardandır.

    YanıtlaSil
  28. Very nice product!!! I like! kisses

    YanıtlaSil
  29. for mascara, i prefer Loreal brand but fo lipstick i prefer maybelline ;-)

    YanıtlaSil
  30. Hello! Thanks for the inmormation!

    YanıtlaSil
  31. Topaklanma yapmaması iyiymiş sinir olurum topaklaninca 😅

    YanıtlaSil