14 Haziran 2020 Pazar

JADE TAŞI YÜZ BAKIM ROLLER

      
     “İnsanlar mutsuzluğa dönüyordu habire. Bulutlardan ağlamayı sağıyor, akşam karanlıklarına tutunuyor, iç çekişleriyle yazıyorlardı senfonilerini.” (Sevinç Çokum)
 En sevdiğim yazardan bir alıntı ile başlamak istedim. Biraz hüzünlü bir alıntı ama hak vermeden de geçemiyorum. Küçük mutluluklara tutunmayı bıraktık; mevsimlerin renklerinin birbirine karıştığı geceyi dinlediğimiz o günleri unuttuk sanki. Bu ara düşünüyorum; okuldan çıkışta dershaneye gitmeyi hiç sevmezdim. 

Eve geç gelirdim çünkü... Zaten oldum olası dışarıda yemek yemeyi sevmediğimden belki de evimin rahatlığını ev yemekleri kokusunu özlerdim. Ama eve dönüş yolunda yasemin kokusunun geceye hakim olmasını ve o kokuyu hissetmeyi en çokta bu kadar mütevazi olan bu çiçeklerin hayat fışkırmasını bizlere de hayatı hatırlatmasını severdim. 

 Bu ara sakince kendimi dinlemeye ihtiyacım var sanırım. Gelecek kaygılarını, sınavları, hüzünleri bir kenara bırakarak...Biraz beni motive edecek biraz da cildim için doğal ürünlere bakarken yüz bakım masaj aleti roller ürünlerine gözüm kaydı. Yorumlara da bakınca sipariş verdim. Yaklaşık iki aydır kullanıyorum. 
        Jade Yeşim Taşı 2'li Yüz Bakım Masaj Aleti Roller
"Orjinal tırtıklı doğal taştır. Doğal taş olduğu için renkler %10 gibi farklılık gösterebilir."(Renk beklediğim gibi gelmedi gerçekten de)
*Cildin pürüzsüz olmasını ve parlak görünmesini sağlar. 
*Kan dolaşımını hızlandırır, ruha sukunet verir. Toksinlerin atılmasına yardımcı olur.

*Göz çevresine uyguladığınız masaj sayesinde, kronik sinüs ve bağışıklık sisteminin güçlenmesine yardımcı olur.

Yeşim taşıyla yüze masaj yapıldığında siyah noktaları tedavi ettiğine ve cilt alerjilerini iyileştirdiğine inanılmaktadır.

Ürün genel bilgileri bu şekilde; ben buzdolabında biraz beklettikten sonra cildime masaj yaparak uyguluyorum. Fiyatı çok uygun bir roller. Beklentileri biraz ortalama tutarsanız memnun kalınacağını düşünüyorum. Vaat ettiklerinin biraz altın kaldı ne yazık ki. Ancak şunu da belirtmeliyim ki; küçük bir roller cildinizdeki bıraktığı his güzel. Kan dolaşımının hızlandığını hissediyorsunuz. 
Şimdilik yorumlarım bu kadar. Bu ara sizi mutlu eden yapmaktan hoşlandığınız aktiviteleri de benimle paylaşabilirsiniz. Beklerim yorumlarınızı... 

E-mail:adenyamms009@gmail.com

93 yorum:

  1. sevinç çokumu senden öğrenmiştiim. yasemin kokusu, jade, yeşim taşı, ne güzel zarif şeyler teşekkürleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için Deep 😊 sevinç çokum çok sevdiğim bir yazar ve diğer kitapları hakkında da insAllah yazmak istiyorum...

      Sil
  2. That stone roller looks so comfortable! Thank you for sharing:)

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    YanıtlaSil
  3. i don't know this product, thanks for your opinion! have a nice day!

    YanıtlaSil
  4. Cilt bakımına keskin bir dönüş oldu ama olsun :) Denenebilir aslında ayrıca çok kaygıya gerek yok bir şekilde hayatımız şekilleniyor işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarımı çoğu zaman düşünmüyorum kalem karar verir derim hep 😊 şöyle başlamalıyim dediğim başladığımda zihnimden uçup gitmiş oluyor ama kalem kendi kararini veriyor ...

      Sil
  5. It has a lot of fame and success. The truth is that I have not tried it.
    Hugs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I recommended try jade roller 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  6. Şu sıralar çenemdeki sivilcelerim ve siyah noktalarımla başım belada :( Maskeler falan da işe yaramadı pek. Bu işe yarar mı ki? Artık her şeye bel bağlar oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanaklari biraz destekliyor gibi geldi bana da, cilt temizliği sonrasinda uyguladığımda toparlanma doğal bir canlılık hissediyorum 😊 sivilce konusunda emin degilim ama siyah noktalar konusunda missha çift yönlü temizlik fırçası öneririm küçücük ama oldukça başarılı blog yazısı olarak paylaşmıştım 😊

      Sil
    2. Hemencik ona da bakayım. Gerçekten illallah geldi şu çenemdeki şeylerden :'(

      Sil
  7. It looks amazing
    Thanks for your post!
    kisses ♥

    YanıtlaSil
  8. Bende edinmek istiyorum yeşim taşı jade roller'dan bir tane....

    YanıtlaSil
  9. It seems to be a very interesting product.

    YanıtlaSil
  10. Gracias por compartir información!
    Besotes!!

    YanıtlaSil
  11. I have not used this before. Have a good week.

    YanıtlaSil
  12. Oh thank you so much for this fabulous review. This face massager sounds absolutely amazing! I will definitely buy one to try!😊😊

    Have a super day!

    Hugs xxx

    YanıtlaSil
  13. I have heard about it! I should try that☺

    YanıtlaSil
  14. I don't know it but it seems quite interesting. I will search.
    xoxo

    YanıtlaSil
  15. good quote....

    Have a wonderful day

    YanıtlaSil
  16. Sometimes, focusing on skin care is a wonderful distraction. I love the idea of the jade roller. I have one that is similar in rose quartz and it works well at applying products.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  17. Wow, looks interesting! I'd like to try it ))       

    YanıtlaSil
  18. Maravilhosa publicação!:)
    -
    Acordo abraçada pela nefasta melancolia

    Beijos e uma excelente Semana. :)

    YanıtlaSil
  19. Wow I'd like to try it!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  20. I received a Jade roller as a gift but I have not used it yet. This has inspired me to give it a try. Thank you!

    YanıtlaSil
  21. Hello!! really interesting, thanks for sharing.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  22. I like this jade roller, I have the same one. Thanks for your detailed review! :)

    YanıtlaSil
  23. The roller is cool! I do facial massage as well. Thank you very much for yuor lovely entry

    YanıtlaSil
  24. Waoo, me encantaría probarlo!!
    Saludos

    YanıtlaSil
  25. Hi!
    I was always curious to test it! But here in Brazil I think it’s expensive to buy it .. I’ll wait for some promotion.

    A kiss

    www.purstyle.com.br

    YanıtlaSil
  26. Acho que massagear mesmo que sem nada já faz um bom efeito.
    E se você usar produtos para massagear, melhor ainda o efeito.
    Sempre tive uma pele limpa, livre de cravos e de acnes.
    Sorte minha.
    Beijo,

    YanıtlaSil
  27. It looks great. I haven't tried it yet.

    Kisses

    YanıtlaSil
  28. ¡¡Hola!! Nunca he probado un masajeador facial. Es cierto que se pusieron muy de moda, pero nunca me dio por comprarme uno. No sé si sus resultados serán tan buenos como indican los comerciantes. Besitos.

    YanıtlaSil
  29. Great post. Your blog has very cool content <3
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog but I following your blog 😊

      Sil
  30. I would like to try it. It looks good.
    Thanks for sharing. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  31. küçük mutluluklara tutunmayı bıraktık bence de ,ama bizi kurtaracak yine minik mutluluklar olacak..
    cilt için olan roller ne kadar güzelmiş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  32. Interesting 😊 thanks for your sharing 😊

    YanıtlaSil
  33. Molto interessante questo post, non sapevo che ci fosse un rullo apposito da utilizzar per massaggiare la faccia e sopratutto che apportasse così tanti benefici.

    YanıtlaSil
  34. Başlangıçtaki alıntıyı çok sevdiğimi söylemeden edemeyeceğim. 🤭
    Bu rollerları son zamanlarda çok sık görüyorum, etkilerini merak ediyordum doğrusu. Uygun fiyatlılarını görmemiştim, bir göz atayım. 😊

    YanıtlaSil
  35. Hi, Camdandusler!,
    I have loved the quote from your favourite author :)
    So beautiful.
    xoxoxo

    YanıtlaSil
  36. well written review....
    have a wonderful day

    YanıtlaSil
  37. at first i don't know the use/function of this roller...hahaha but now i know it already

    YanıtlaSil
  38. Já ouvi falar dos benefícios do uso desses rolos... e também desejo experimentar... ainda não os vi à venda... mas ultimamente também tenho reduzido as idas às lojas ao mínimo... quando tudo normalizar, espero achar...
    Beijinhos! Tudo de bom!
    Ana

    YanıtlaSil
  39. Çok beğendiğim ve araştırdığım bir taştır. Ayrıca yeşim taşı faydaları hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil