14 Aralık 2020 Pazartesi

ÇAY AĞACI YAĞI


Pazartesi insanı mısınız? Yoksa Cuma mı; sanırım ben tam bir Çarşamba günüyüm. Başlangıçlar daima zorladığından suratsız bir pazartesi günü geçirirken; Cuma'nın çok çabuk geçmesinin şaşkınlığında sığındığım gün Çarşamba. Sabit ve enerjik bir gün çünkü; alışmışlığın verdiği o tanıdık hisle hafta bitimine kadarki umudu saklayan bir gündür benim için. Bu ara izlemek istediğim filmleri, dizileri kitapları okuyamasam da ara ara mutlu bir gülümseme için; How I met your mother izliyorum. Tipik bir Ted talihsizliği üzerimde var şu an çünkü :D 
Aralık ayı süresince kullanıp çok memnun kaldığım ürünleri paylaşacağım; Ocak için ise umarım listemdeki kitaplar ve diziler diyorum... Bu pandemi süresince ki sanırım 2020 Şubat ayından itibaren kuaföre gidemedim. Çok sık giden birisi de değilim ama saçlarımı kestirmeyi daha sağlıklı bir şekilde uzamasını istiyordum. Bu süreçte saçlarımın uçlarından ki sıkıldığım zaman fazlasıyla kestiğim için çok çabuk uzamaları dikkatimi çekti. Normalde de saçlarım beni fazla üzmeden uzar ama bu süreçteki uzamasını ve parlak ve canlı görünümünü kullandığım doğal yağlara bağlıyorum. Saç kremlerini şampuana destekleyici olarak kullansam da şampuanımın içerisine birkaç damla veya duş öncesi saçlarıma uygulayıp daha sonra yıkadığım için ana karakter kendileri oldular son zamanlarda. Zeytinyağı, Hindistancevizi yağı(ki son aylarda uygulamaya başladım), lavanta yağı artık kendisini kolonya ile karıştırıp bulunduğum ortama sıktığım için ya da oldukça alıştım ve son olarak çay ağacı yağı... Yağları ve kokularını seviyorum gerçekten de...  Çay ağacı yağını araştırdığımda kullanım öncesi oldukça faydası olduğunu gördüm. Bunlar;
*Cildin yağ dengesini kontrol altına alır.
*Siyah nokta probleminin giderilmesinde destekçi olur
*Gözeneklerin derinlemesine temizlenmesini ve sıkılaşmasını sağlar.
*Saç derisini nemlendirir
*kepek oluşumunu önler düzenli kullanımda
*Akne problemlerine yardımcı olur.
                      
Cilt ile ilgili konu hakkında bilgi veremeyeceğim çünkü hassas bir cildim var yağ kullanımında nasıl bir sonuç vereceğinden emin olamadığım için ben saç konusunda çay ağacı yağını kullandım. Daha çok saç derimi daha sağlıklı hale getirmesini diledim. Şampuanımın içerisinde 2-3 damla dökerek kullanırken kimi zamanda duş öncesi zeytinyağı ile karıştırıp saçlarıma uyguladım. Ferahlatıcı ve gerçekten de nefes aldıran bir yağ; kepek oluşumunda da gözle görülür bir etkisi oldu. Keskin bir kokusu olduğunu belirtmeliyim ancak ben kokusunu sevdim. Havalar soğumaya başlayınca odamdaki havanın sabit kalmaması için kalorifer peteği üzerinde bir kase suya beş-altı damlatarak geceden sabaha bulundurduğumda nefes tıkanıklığı ya da o havanın sıkışmışlık hissine kapılmadan iyi geldiğini fark ettim. Hava değişimleri oldukça etkiliyor klimalı ortamlarda uzun süre bulunamıyorum; ne yazık ki...Şimdilik yorumlarım bu kadar. Beklerim yorumlarınızı.

77 yorum:

  1. Çam ağacı yağını ben saçlarım için kullanıyorum. Yakın zaman öncesine kadar uzatmaya başladığım saçımda haliyle kepek yoğunluğu artınca aktarlardan bu yağı aldım.
    Birde doğal zeytinyağı uygulaması var. Saç köklerini güçlendirmek ve saçlara parlak bir görünüm vermek için uyguluyorum. Bilgilendirici ve güzel bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hiç kullanmadim. Merak ettim ben de çam ağacı yağını. Teşekkürler yazınız için. Emeğinize sağlık. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma yaptığınız ziyaret ve yorumunuz için teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Wow, there are so many benefits to tea tree oil! It was so interesting to learn about its many uses. So glad this is working well for you and also has a refreshing scent.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  4. Não conheço "óleo da árvore do chá". Qual o chá?
    Costumo misturar ao Shampoo, óleo de Jojoba ou óleo de Argan.
    Onde se compra esse óleo? Em Farmácias? Ou lojas de produtos para Cabelos?

    Sou uma pessoa que todo dia acordo do meu jeito. Com a mesma disposição.
    Penso que acordar (estar viva) já é um presente dos deuses.
    Beijos,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Os óleos naturais também são vendidos em locais que vendem produtos cosméticos. Você tem razão, todo dia é um presente :)

      Sil
  5. Parece mesmo um bom produto. Gostaria de experimentar.

    Coisas de Feltro

    YanıtlaSil
  6. Thanks for sharing!
    I am a person of wednesday too.
    Hugs

    YanıtlaSil
  7. Have a great week my friend 😊

    Boa semana.
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  8. ¡¡¡Holiiii!!!
    Gracias por la información. ¡¡Que tengas un buen día!!
    ¡¡¡Bsssos!!!

    YanıtlaSil
  9. Evde var. Bazen ben de cildime sürüyordum. Ama saç için hiç denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cildime denemedim ama saç için oldukça memnun kaldım :)

      Sil
  10. Grazie per le informazioni a presto :)

    YanıtlaSil
  11. Parece bom pelo que descreve!:)
    --
    Memórias que mexem...
    -
    Beijo e uma excelente semana.

    YanıtlaSil
  12. oh, you are full Wednesday?.... I Friday.
    Love to read your post....

    Have a great day

    YanıtlaSil
  13. Спасибо за интересный пост

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Ho già da tempo sentito parlare di quest'olio ma non lo ho mai provato. Sembra interessante !

    YanıtlaSil
  15. Oh very interesting product! ))        

    YanıtlaSil
  16. Merhaba. blogunuzu takipteyim yayınlarınızı severek okuyorum. Sizide bloguma beklerim.
    https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Sounds very interesting! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    YanıtlaSil
  18. This product seems very nice ;)

    YanıtlaSil
  19. Я очень люблю вечер пятницы!

    YanıtlaSil
  20. I have heard of tea tree oil but have not used it.

    YanıtlaSil
  21. This is the very first time I hear about this oil, very good to know, thank you for informing us.

    YanıtlaSil
  22. Thank you for sharing :)

    YanıtlaSil
  23. This oil is very good for the skin, I like it!

    YanıtlaSil
  24. I love tea tree oil! They are so good for treating acnes.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    YanıtlaSil
  25. Thank you for sharing :)

    I've written a blog post after 1.5 years. Hope you check it out.Stocking Jeans & Blue Fur
    LoveAkankshaFictitious Fashion

    YanıtlaSil
  26. It looks good. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  27. Thank you for this great post!
    Tea tree is one of my favourite oils and I have been using it for many years. I also find it very good for inhaling when I have a cold or flu...just a few drops on a tissue, and breathe it in for a few minutes. It works really well!

    Have a magical Christmas!😊😊

    Hugs xxx

    YanıtlaSil
  28. Thank you so much for the review! I think it is what I need!

    YanıtlaSil
  29. teşekkürleeer :) en çok pazarı seviyoom :)

    YanıtlaSil
  30. Gostaria de vos desejar um feliz Natal pessoalmente. Não o podendo fazer, resta-me desejar-vos muita saúde. Um Natal tranquilo sem sobressaltos...extensivo aos vossos familiares e amigos. Que todos tenhamos a noção de que o perigo nos prossegue e espreita em cada esquina. Voltarei dia 27. Sory, pelo copy-past.

    .
    É OUTRA VEZ NATAL...
    .
    Beijo. Uma excelente semana, e Boa Festas.

    YanıtlaSil
  31. I love tea tree oil! I used to use it on an ingrown toenail and it was amazing

    YanıtlaSil
  32. Great product.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  33. I love aroma during the pandemic! Thank you for sharing<3

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    YanıtlaSil
  34. Looks like an interesting product, thanks for sharing! :)


    Hope that you are having a wonderful Christmas week :)

    Away From The Blue

    YanıtlaSil
  35. ¡¡Hola!! He probado el aceite de árbol de té sobre todo en el rostro, ya sea en tónicos o cremas cuando tenía la piel más grasa y con tendencia acneica. Ahora, no lo suelo usar pues tengo la piel más sensible. En el pelo no lo he usado nunca, supongo que para la grasa irá bien. Besitos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eu entendo ... obrigado pelo seu comentário...

      Sil
  36. Hiii sis!! Have a nice day yahh!! <3

    YanıtlaSil
  37. It's very useful product. Happy New Year!

    Kisses

    YanıtlaSil