15 Kasım 2021 Pazartesi

LENOVA IDEAPAD LAPTOP


LENOVO IDEAPAD 3 CORE İ5 10210U 1.6GHZ-8GB-512GB SSD-15.6"-MX130 2GB-W10


Teknolojik aletlerin inanılmaz bir pahalılığı şu sıra var. Telefonlar, tabletler, laptoplar  hatta beyaz eşyalar... Doların yükselişine bağlanan bu pahalılıkta Ekim ayında laptop aldım sonunda. Sony marka laptop 2014 yılından itibaren kullanıyordum ama artık onun da tamir edilmeyecek kadar sorunları artınca. 6.300 TL gibi bir fiyata Lenova Idepad 3 satın aldım. Bu fiyatın içerisinde office programları ve virüs programı da dahil ki şimdi bakıyorum bir ay da laptop, virüs ve office programları dahil aldığım fiyatın üzerinde sadece laptop fiyatı olmuş. 
Biraz eski bir model farkındayım idepad 4 daha çok kullanılıyor ama işsizlik gibi faktörleri de göz önüne alınca bütçem idepad3 e yetti. Teknik özelliklerini herhangi bir teknoloji mağazasından öğrenebilirsiniz. Ben kendimce pozitif ve negatif özelliklerini yazmak istedim. 



Çok hafif bir bilgisayar. Benim gibi sürekli bilgisayar ile iç içe olan bir durumunuz varsa bu hafiflik o kadar mutlu etti ki anlatamam. İnce ve estetik tasarım gümüş rengi oldukça şık bir görünüme sahip. Arkadaşım Lenova garantisinin çok ilgili olduğunu söylemişti bir başka duyum olarak aktarmak istedim. Ekran çözünürlüğü Sony 'den sonra benim için orta geldi. Güncelleme sonrası masaüstü ekran görüntüsü artırılabilir olması iyi olsa da ekran düzeni mutlu etmedi. Pratik bir kullanımı olduğunu belirtmeliyim özellikle klavyesi kullanışlı ama mouse kullanım alanı parmak dokunuşu biraz zayıf... Ben çok ağır programlar kullanmayacağım, mimari programlar ya da çizim gerekliliği olan programlar gibi.  
Beklentim sorun çıkarmaması en azından iki sene için çünkü şu sıra bütçesel anlamda çok zorlar. Şimdilik yorumlarım bu kadar... Beklerim yorumlarınızı...

 

67 yorum:

  1. Thanks for sharing, friend!
    Hugs from Spain

    YanıtlaSil
  2. I have a Lenovo computer as well and they tend to last for a long time and work well. They are very durable!
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  3. A coisas estão cada vez mais evoluídas e caras! :)
    -
    Podem os pensamentos serem frios d'amor
    -
    Beijo, e uma excelente semana.

    YanıtlaSil
  4. maşallah iyi gözüküyor, güle güle kullan, lenovo iyi tabii, ben de geçen bir asus baktım, o da seninki ile aynı fiyattı, laptop fiyatları çok fena oldu yaa :)

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  6. It's nice you've bought a new laptop. My laptop is called ACER. I have been using it since 2015. I have WINDOWS-10 too.

    YanıtlaSil
  7. It's always good to have a new computer.
    Hugs from Portugal ❤

    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  8. Thanks for sharing.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  9. Hello!! looks good.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  10. So nice to have a new laptop to use. I just received a 2nd hand laptop from my son when he bought a new one. I still prefer to use my old PC but the laptop will be on stand by.

    YanıtlaSil
  11. Hola!! Mi ordenador se quedó obsoleto este verano y también me he tenido que comprar uno nuevo. Estuve valorando también está marca pero al final elegí un HP pues el anterior también lo era. El mío también es plateado. A ver si nos salen buenos. Besitos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HP de beğendiğim bir marka :) teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  12. Anotei as especificações de seu novo Laptop e vou ver o preço por aqui.
    Sim, o Dolar aumentou muito no mundo todo depois dessa Pandemia.
    Mas vou ver os preços do Laptop ACER. Conhece?

    Gosto muito de conversar com você e conhecer um pouco da vida em um país diferente do meu.
    A gente aprende, não é?
    Beijo,
    Liliane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatmayı seviyorum gerçekten Liliane, burası benim not defterim gibi. Bu bilgisayar benim için biraz bütçe odaklı da bir bilgisayar oldu. Döviz kuru çok değişken teknolojik aletler inanılmaz pahalandı. Acer arkadaşım üzü süre kullandı ve memnun kaldı. Ben de hp ve Sony kullandım. Lenova garanti servisinin cok ilgili ve ürünü dikkatli takip ettiklerini görmüştüm. Gönül isterdi ki markanın daha üst modelini alabilmeyi ama şimdilik çok memnunum . Hafif ve klavyesi çok rahat biraz ekran görüntü kalitesi düşük gibi gelse de güzel bir laptop ...

      Sil
  13. We are looking for one laptop too. Have a nice day

    YanıtlaSil
  14. Comprei um Laptop exatamente igual ao seu.
    Aproveitei sua indicação.
    Obrigada.
    Beijo,

    YanıtlaSil
  15. I also have to think about a new computer ...

    YanıtlaSil
  16. Interesting post my dear, thank you for sharing )

    YanıtlaSil
  17. It seems like a nice laptop. Thanks for your laptop review.

    YanıtlaSil
  18. A great review indeed, thanks for sharing!

    YanıtlaSil
  19. sound a good laptop ...

    good luck

    YanıtlaSil
  20. Lenovo laptops do have a solid build. Thanks for your review!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    YanıtlaSil
  21. Looks like very nice and useful product, thank you for presenting it to us.

    YanıtlaSil
  22. Congratulations for the new laptop!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  23. Parece-me uma excelente escolha! Pelo que me tenho apercebido ultimamente, esta é uma marca com muita procura.
    Por enquanto tenho dois HP's... vamos ver até quando é que vão funcionando...
    Passando de novo por aqui, porque ontem os comentários, deixaram de entrar... de vez em quando tal tem acontecido... com muitos bloggers a queixarem-se de comentários perdidos, um pouco por todo o lado...
    Beijinhos! Feliz domingo!
    Ana

    YanıtlaSil
  24. Bu yıl Avusturya'da öğrencilere verildi uzaktan eğitim için. Biz %25lik kısmını ödedik. Çok kullanışlı gerçekten.

    YanıtlaSil