1 Ocak 2022 Cumartesi

YENI BİR YIL


Yeni bir yıl... Göz açıp kapayıncaya kadar geçti mi 2021? Ardıma baktığımda ne çabuk geçmiş ancak yıl içerisinde asla geçmediğini hissettim. Yeni bir yıl heyecanı var mıydı, peki ? Hayır... Sanırım son iki senenin rutinine alıştım. Alışmak iyi değildir farklılıkları, hayatın o ince mutluluk detaylarını kaçırırsın demişti bir arkadaşım. Belki de haklı...
Peluş sıcak su torbam ve kahvem ikilisi ile Aralık ayını geçirmiş birisi olarak, Ocak ayında da sıcak su torbası benimle. Çok üşüyorum ve kış mevsimi sanırım benim favori mevsimim olamayacak. Bu arada Starbucks Vanilla Latte, beklentimin oldukça üzerinde. Hazır kahveler de ne olursa olsun o yavan tadı hissediyorsunuz. Hem köpüğü hem de şeker ihtiyacı duyulmaması ve lezzetine oldukça güzel. Ama vanilya tadını gerçekten hiç alamadım. Müthiş bir kahve baskınlığı var. 
2021 senesine dair notlarım; benim için aslında toparlanma ve kararlılık senesi de oldu. Gözlerime uzun zamandır lazer yaptırmak istiyordum. Cesaret edemiyordum ama artık görüş kalitemi artırmak için adım atmam gerektiğini biliyordum. Lazer yaptırdım. Pasaport yeniledim. İki yıl içinde umarım pasaport sürem bitmeden başka ülkeleri ziyaret edebilirim. Hikaye yarışmalarında daha seçici olmaya karar verdim. Farklı eğitimler aldım. Büyüdüm... Yaş almak deyimini ve sabır olgunlaşmasını anladım. 2022 yılı için hayalini kurduğum gerçekleşmesini heyecanla beklediğim umutlarım var, bakalım... Peki;

Sizin 2022 yılı için planlarınız ve blog hedefleriniz neler? Eğer paylaşmak isterseniz yorumlarınızı bekliyorum... 
 

72 yorum:

  1. Buon anno!
    Buon sabato.
    Baci dalla Spagna

    YanıtlaSil
  2. Happy new year 2022 ❤

    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  3. coming here to visit your blog :D

    YanıtlaSil
  4. Soğuk benim de sevdiğim bir kavram değil :) kış biter yakında umarım :)

    YanıtlaSil
  5. Happy New year!! <33
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  6. Un saluto e soprattutto Buon Anno Nuovo, che spero davvero possa essere migliore degli ultimi due, più sereno e positivo

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten son 2 sene öyle hızlı geçti ki, yıl değil de birkaç ay geçmiş hissi var bende de. Bu akışa alışıp aynı ayarda değil de, yeni şeyler deneyimleme düşüncelerim var benimde. Blog için belirgin hedefim yok fakat 2021 de fazla vakit ayıramadığım için üzüldüm bu sene daha aktif olmak istiyorum. :) Umarım hedeflerimizi/isteklerimizi gerçekleştirebildiğimiz bir yıl olur ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarını okumayı bekliyorum:) 2022 güzel bir yıl olsun inşAllah...

      Sil
  8. Ben daha 2021'e alışamadım 2022 geldi. Umarım güzel bir yıldır gelmiş olan. Bu arada kış bana göre de değil.:)

    YanıtlaSil
  9. I love coffee and continue to drink coffee in 2022
    😁👍😁

    # May God bless all of us in 2022

    YanıtlaSil
  10. umarım yeni yıl artık bir öncesini aratmasın

    YanıtlaSil
  11. Pretendo continuar escrevendo no meu Blog de 16 anos.
    Vi que tenho 2234 Postagens nesses anos de Blog.

    Sim, também não sei que gosto tem, de verdade, Baunilha.
    Para mim, nenhum.

    Sempre mando beijo no final aqui do comentário. É que os brasileiros são muito "beijoqueiros" (gostam de enviar beijos).
    Beijo,
    Liliane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Liliane:) umarım daha nice yazıların olsun ...

      Sil
  12. Hi, Camdandusler!,
    Happy New Year 2022!
    xoxoxo

    YanıtlaSil
  13. Te deseo lo mejor para este nuevo año. Un abrazo

    YanıtlaSil
  14. Gostei bastante da tua publicação!! :))
    -
    A vida recomeça a cada oportunidade
    -
    Beijos. Bom Domingo, e um Ano de prosperidade.

    YanıtlaSil
  15. I don't like the cold either, I often use a hot water bottle in winter! :) It's nice to reflect back on the things you learned last year :) It was definitely an interesting year!

    Hope that 2022 is off to a good start for you! :)

    Away From The Blue

    YanıtlaSil
  16. Hello!! nice post, thanks for sharing it. Happy new year!!

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  17. I don't think I can stand the cold winter. I like it to be nice and cool but not too cold. I too feel that we have not lived the last two years as we were being lockdown most of the time.

    YanıtlaSil
  18. Gracias por el post. Feliz año.

    YanıtlaSil
  19. I don't like the cold either.
    Happy New Year.
    Kisses!

    www.galerafashion.com

    YanıtlaSil
  20. It is certainly difficult to believe that 2021 is already over. Here is hoping that 2022 is a wonderful year for everyone! It is amazing that you have done so much for yourself over the last two years. You should definitely be proud <3
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  21. Cool post! Happy New year 🥳

    YanıtlaSil
  22. ay yaaaa bu sene senin şu konuyu hallet işallah, hani okul hocan, yüksek lisans ve bir de iş hadi işallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  23. Thanks for follow my blog!
    I follow you, too.
    Happy New Year :D

    YanıtlaSil
  24. Umarım yakın zamanda istediğin ülkelere istediğin seyahatleri yaparsın :) mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  25. i often use this kind of items to warm me up:)

    YanıtlaSil
  26. Happy New Year! I don't have plans yet :)

    YanıtlaSil
  27. Ay ne guzel ya bende ıstıyorum lazer, nasılsın ıyısındır ınsallah suan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim, göz kuruluğu şikayetim var ancak geçeceğini düşünüyorum :)

      Sil
  28. Happy 2022 and yes I set intentions for the New Year. Visiting from Newbie & Expert Bloggers Unite and wish you peace, joy, and abundance this year.

    YanıtlaSil
  29. Adorei sua publicação, Asli! O meu objectivo para 2021 eu consegui... fazer com que a minha mãe evitasse problemas de saúde, por causa desta pandemia. Vamos ver, como as coisas correm para 2022... que por enquanto não está nada fácil. O Inverno, prevê-se que será de novo frio e angustiante, como no ano passado, aqui deste lado... Vamos ver! Por enquanto não faço planos, pois 2021, não colaborou muito...
    Que 2022 se revele bem melhor para todos nós, são os meus votos! Que consiga cumprir todas as suas metas, Asli... e muita saúde, para si e todos os seus, que nestes tempos incertos, continua a ser o principal...
    Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Ana, 2022 senesinin çok güzel bir yıl olmasını diliyorum...

      Sil
  30. Happy new year to you! Thank you for always visit my blog. Not sure for my blog goals this year. More recognition I guess

    YanıtlaSil