1 Temmuz 2023 Cumartesi

REXONA CLINICAL PROTECTION

REXONA CLINICAL PROTECTION

Uzun zamandır yazmayı beklettiğim bir yazıma başladım sonunda. Popüler olan ürünleri kullanıp hemen yazmak istemiyorum artık. Memnuniyet süresini, ürünlerin oluşturduğu etki ya da harcadığım bütçeme değer mi düşünceleri ile biraz bekliyorum.
Rexona Clinical Protection oldukça ünlü son zamanlarda öyle değil mi? Tavsiye edilen kadın stick deodorantlar arasında ilk sırada sanki şu sıra. Bende trendyol indirimlerinden satın almıştım. Aldığım ürün fiyatı 140 liraydı. Aslında temiz içerikli ürünlere göre uygun ama diğer rollon stick ürünlere göre ise pahalı. İçeriğini çok incelemeden yorumlara göre satın almıştım. İndirimde gördüğünüzde stoklayın, harika yorumları çok fazlaydı.
Ben oldukça sıcak bir şehirde yaşıyorum. Öyle ki bahar mevsimi bizim için 25 derece yaz mevsiminde sıcaklıklar 40 derecenin üzerine çıkabiliyor. Haliyle yaz kış demeden aslında insanlar terleyebiliyor. Muhteşem koruma vaadini bu sıcaklıklar henüz başlamadan dahi göremediğimi belirtmeliyim. Ürün özelliklerinde; tere karşı maksimum koruma sağlar; ferah, canlı koku, ter ve vücut kokularına karşı 48 saate kadar koruma şeklinde bildirimler yapılmış. Ancak şunu da belirtmeliyim ki aşırı terleyen birisi değilim. Bahar mevsimi denilebilecek sıcaklıklarda kullanmaya başlamış ve yaz sıcaklığının başladığı süreç dahil olmak üzere kullandığımda gördüm ki koruma benim açımdan yetersiz kaldı. Deo stick ve ona uyumlu parfüm kullanan koku ve koruma dengesini sağlamaya çalışan birisi olarak sıradan stick deo'lardan farklı bir özelliğini keşfemedim. Biraz da koltuk altı koku florasını da farklılaştırdığını hissettim en son bu hissi Yves Rocher rollon kullanımında yaşamıştım. Bu his hoşuma gitmedi. Ayrıca koltuk altını kuruttuğunu da fark ettim. Bitmesini bekle beklemeden kullanmayı bıraktım.
Her vücut tipi elbette farklı ancak benim için ikinci kez satın almayacağım ürünler arasında yerini aldı ne yazık ki... Temiz içerikli ürünleri kullanmaya pahalı da olsa daha çok dikkat edeceğim. 
 Sizlerin şu sıra kullandığı deo stick ürünler varsa yorumlarda paylaşabilirsiniz. Yorumlarınızı beklerim...


18 yorum:

  1. Congratulations on the start of July! I use Rexona Clinical Protection.

    YanıtlaSil
  2. Oldukça popüler bir ürün yazınızı ilgiyle okudum; kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  3. hımm yani 140 lira cebimize kalsıın :)

    YanıtlaSil
  4. It is a recognized and very good brand.
    Thanks for sharing
    A hug

    YanıtlaSil
  5. that looks good! wishing you a bless July ! <3

    YanıtlaSil
  6. I do use a deo stick, from the brand that has a bird in its logo, but I also find it ineffective and that is why I use it together with a deo spray, usually from the same brand.

    YanıtlaSil
  7. I used something from Nivea, without fragrance in it. I have no idea if they still make it.
    hugs :)

    YanıtlaSil
  8. I appreciate your honest review! It is so hard finding something that actually works well.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  9. I don't use a deo stick but I appreciate your honest review.

    Hugs and blessings

    YanıtlaSil
  10. in my country, there are rexona too

    YanıtlaSil
  11. I like Rexona. It is very effective.

    YanıtlaSil
  12. Danke für deinen ehrlichen Bericht. Lg Christine

    YanıtlaSil
  13. It seems that this product has not yet reached the Malaysian market. but this brand has been known for a long time.

    YanıtlaSil
  14. É uma marca que eu também uso e aprecio!
    Beijinhos! Feliz Agosto!
    Ana

    YanıtlaSil