2 Eylül 2024 Pazartesi

SAÇ DÖKÜLMESİ YAŞIYOR MUSUNUZ?

 

Bu ara yoğun bir saç dökülmesi yaşıyor musunuz? Mevsimsel mi diye öncesinde düşündüm, Magnezyum ve Omega gibi takviyeler alıyorum ancak buna rağmen saçlarım inanılmaz dökülüyor. Aslında en başa dönecek olursam Haziran ayından bu aya üç şampuan değiştirmek zorunda kaldım. Önce saç dökülmem dikkatimi çekecek düzeyde değildi. Şampuan alışverişi için saç dökülmesine karşı etkili şampuanlara bakıyordum. Şampuanı satın aldım.

Ebatının beni biraz ikna ettiğini söylemeliyim; Ama kullandığım şampuanlar içerisinde en memnun kalmadığım şampuan bu oldu ne yazık ki. Öncesinde kullandığım bir şampuanı diğer yazımda bahsedeceğim onun etkisi de bambaşkaydı. Gelelim bu şampuana; öncelikle yoğunluğu çok zayıf sanki şişenin üçte biri şampuan geri kalanı ise suyla doldurmuşlar gibi hissediyorsunuz. Avucunuza aldığınızda o yoğunluğun zayıflığını anlıyorsunuz ve kesinlikle çok zor köpürüyor. Koku kalıcılığı ise çok zayıf; saç dökülmesine karşı aldığım şampuan saçlarımı avuç avuç dökmeye başladı. Saçlarımı elime aldığım anda saçlarım elimde kalıyordu. Korkmaya başladım öyle ki... Hatta cildiye doktoruna gitmek istiyorum ama randevu süreci o kadar berbat durumda ki beklemek; bekledikten sonra doktora derdini 2 dakikada anlatmak gözümde büyüyor. O yüzden zeytinyağı masajı yapıyorum saç diplerime umarım bu dökülme durur.

Şimdilik yorumlarım bu kadar sizlerin tavsiye edebileceği şampuanlar var ise yorumlara beklerim.

Klasik, dönem dönem kullandığım şampuanların dahi içeriklerinin artık değiştiğini düşünüyorum. Olumsuz etkilerin bu kadar artması ilginç çünkü...

11 yorum:

  1. otacı bitki özlü şampuanı güzel :)

    YanıtlaSil


  2. Since menopause i take special nutritional supplements for my hair.

    YanıtlaSil
  3. This sounds like such a frustrating situation. Sending you all the positive thoughts <3

    YanıtlaSil
  4. Esse produto é uma ótima novidade!!
    Infelizmente a menopausa ocasiona várias perdas , entre elas as quedas de cabelo...
    Obrigada por trazer pra nós!!
    Abraços!!

    YanıtlaSil
  5. Thanks for sharing!!
    It's a good product
    Hugs

    YanıtlaSil
  6. Çoook fazla. En son boyadığımdan beri başımda saç kalmadı :)

    YanıtlaSil
  7. Looks good product, thanks for sharing

    YanıtlaSil
  8. i also have a hair loss problem and I'm not sure which shampoo can help solve it. so, I tried another alternative: cupping therapy on my head. it helps to release the toxins from the body..

    YanıtlaSil