23 Eylül 2024 Pazartesi

VİRAL DUBAİ ÇİKOLATASI

 

VİRAL DUBAİ ÇİKOLATASI

Aylardır Instagram keşfetinizden ya da Tiktok keşfetinizden düşmeyen yiyecekler var mı? Ya da bu yiyecekleri denediniz mi? Aşırı çikolata seven birisi değilim ama artık o kadar çok benim de zihnimde yer edindi ki; viral dubai çikolatasını denemek istedim. Hatta bir ara kendim de yapabilir miyim diye düşündüm. İstanbul'da bir arkadaşım 6 kare dubai çikolatasının 400 lira olduğunu söylemişti. Bana oldukça pahalı gelmişti o zaman. 

VİRAL DUBAİ ÇİKOLATASI

Adana Yeşil Fırın sevdiğim bir yer. Aslında birçok insan hem uygun fiyatlı hem de ürün çeşitliliği olduğu için seviyor. Ki ilk açıldığında harika bir satış pazarlaması vardı. Yakındaki apartmanlara yeni çıkarttıkları ürünleri örnek olarak ücretsiz yolluyorlardı ki şu anda arabaların oluşturduğu kuyruk ve insan kalabalığı ile seçtiğiniz ürünün ödemesini yaparak dışarı çıkabilirseniz oh diye iç çekersiniz. Buranın Dubai çikolatası yaptıklarını duymuştum. Ama öğleye kadar bittiğini arkadaşım söyleyince dedim kısmet değil yani demek ki. Ama geçen gün abim alıp bize getirdi ki o gün de aklımdan geçiyordu. Sabahtan gitsem acaba bulabilir miyim diye! Kalbim temizmiş :) Toplam tablet çikolata 250 lira; tabletler ise 8 kareydi. Bu arada abim ve babam inanılmaz fıstıklı dondurma, fıstık sevenler ailesinden. Benim ise sevgim nötr ki dondurma da fıstık ağır bir lezzet olarak da gelir.

VİRAL DUBAİ ÇİKOLATASI

Öncelikle viral dubai çikolatası benim için 7/10 puana sahip. Özellikle çikolatanın dış bölümüne bayıldım. Uzun zamandır kaliteli sütlü çikolataya hasret kalmışım dedirtircesine kalitesi. Beni şaşırtan ise dolaptan çıkardıktan sonra dahi sert kalmaması, elinizde dahi bölebilirsiniz. İç dolgusu ise belirgin fıstık tadı ve çok geriden bir kadayıf geliyor. Kadayıf çıtır çıtır buna diyebilecek bir sözüm yok ama annem pişmiş şeker zannetti ki ben de öyle zannettim. Kadayıf sanırım az olduğu için çikolata iç dolgusunda pek bir baskınlık oluşturmamış. Sade bir Türk kahvesi ile bu çikolata tüketilirse daha az şekerli gelecektir. Koyu bir kahve ile daha iyi bir uyum sağlayacağını düşünüyorum. Çünkü oldukça ağır bir lezzet. Fıstıkseverler için kesinlikle tavsiye edebilirim.

Sizler denediniz mi, denediyseniz ne düşünüyorsunuz? Fıstık çok kolay bulunabilen ya da her sofrada bunulabilecek uygun fiyatlı bir ürün değil ne yazık ki. Babam iş dolayısıyla Gaziantep'e gittiğinde bize getirir annem de sağolsun misafirlerimize ikram ederdi. Büyüdükçe o fıstığı aramadım değil, daha çok aromatik kullanıldığını düşünüyorum. Ya da her bayramda haberlerde gerçek baklava nasıl anlaşılır diye görürüz ya fıstık yerine bezelye kullanımı da ne yazık ki olabiliyor. Yani bu çikolatanın da pahalı olmasını anlıyorum ama bu sürekli yenilip, satın alınacak bir ürün değil ne yazık ki. 

Şimdilik yorumlarım bu kadar, sizlerin de yorumlarınızı beklerim.

(Not: ürün reklam değildir kendim satın aldım ürün hakkındakı yorumlarım kişisel görüşlerimdir. ) 


4 yorum:

  1. duymadım bunu deneyim piku :) bakalım rafaello ve mozart çikolatasından veya divan çikolatalarından iyi miii :)

    YanıtlaSil
  2. I haven't heard of it either, but I sure would love to try it 😋

    YanıtlaSil