5 Nisan 2018 Perşembe

HATIRLANMAK GÜZEL ŞEY


Nisan ayı güzel geldi umarım da böyle devam eder. Küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum bazen. Birisi hediye ile eve geldiğinde bana mı bana mı sorusu ile vazgeçemediğim bir sevinç dünyasına yol alıyorum😊 Özellikle morale ihtiyacım olduğu zamanlarda yapılan küçük hatırlamalar o kadar mutlu ediyor ki iyi ki varlar diyorum . Sevdiğim insanlar iyi ki varlar... Dün de öyle güzel hatırlamalarla dolu güzel bir gündü . Dünün bugüne notu olsun.




Parfüm sevgim özellikle kokulara karşı hassasiyetim çevrem bilir. Şekerli hafif baharatlı kokuları günlük kullanım için severim.  Yasemin ise daha bir özel gün kokusu gelir bana. Bu parfüm sexy shoe bahsettiğim gibi şekerli etkili bir koku. Tasarımının güzelliği, renk tasarımı ile ilginç ama çok şık bir görüntüye sahip. Siyah renkli olan da ablama geldi 😊 siyah renkli ferah bir koku ona göre tam.  

 Bu kozmetik ürünü olan dipliner henüz kullanmadım ancak müthiş derece de siyah bir renk. Elime öylesine rengine bakmak için kullandığımda elimden çıkarmak istedim ancak makyaj temizleme mendili o kadar zorlandı ki anlatamam. Fazla kalıcı oldu.
Studio London markasının içerisinde de ikili fırça bulunmakta. Kaş tarama fırçası sert, far fırçası ise iki tane parçası bulunmakta, oldukça yumuşak. Hediyeler Londra'dan getiren ise çok sevdiğimiz bir aile dostumuzdur. Mutlu etti düşünmesi 😊 (not: dipliner özellikle Hindistanlıların kullandığı bir ürün olduğunu etkili olduğunu söylediğinde denemek için can attım ama henüz firsatım olmadı )
Bir önceki yazım rutinlik üzerine idi. Kendimize ait bir on dakikanın ne kadar kıymetli olduğunu vurgulamak istemiştim şimdi de diyorum ki rutinliği güzelleştiren insanlar iyi ki varlar. Kan bağından da öte gönül bağı olan insanlar hep yanımızda olsunlar insAllah ...
Yorumlarınızı bekliyorum. Herkes için güzel bir ay olsun.

12 yorum:

  1. Bahar mevsiminin geliş hediyesi diyebiliriz o zaman :) yazı için ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan😊...inşallah rabbim güzel insanlara karşılaştırsın inşallah sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsAllah hepimiz güzel insanlarla karşılaşırız...😊

      Sil
  3. Güle güle kullanın. Hepsi de çok güzelmiş. Darısı başımıza...😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri insAllah sizin olsun mutlulukla kullanin 😊

      Sil
  4. parfüm şişesi ne hoşmuş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kokusu var görüntüsü yanında 😊

      Sil