28 Şubat 2019 Perşembe

TERS-DÜZ

              "Onun beni anlaması ve benim onun yüreğine erişebilmem için ikimiz de aynı acıya ağlamalıydık."(Sevinç Çokum)
           Bazı yazarlar özeldir. En sade kelimelerinde dahi bir yaşanmışlık sahnesi gözünüzün önüne gelir. Geçenlerde gittiğim bir mekandan fotoğraf... Yemek gelmeden başımı kaldırdığımda gördüğüm manzara ilginçti. Sıra sıra kapılar ve hepsi birbirinden farklı. Kimisinde camlar kimisinde ise ışıklar vardı, bağlantılar ise yine kapılardı. Bilmiyorum farklı anlamlar yüklemek bana mı özel ancak etkilendiğimi kabul etmeliyim. Bir çeşit simge... Hayallerin açıldığı kapılar gerçeklik dünyasına sıkıştırılmış bir şekilde. Öyle değil mi; hayatta uğraştıkça, bir başka kapı karşılıyor bizleri. Arkasında ne beklendiğinden habersiz ellerimiz o kollarda. Güzelliklere açılmasını dilediğimiz binlerce kapı ve gidilecek yollar var. Şubat ayı benim için öğretici bir ay oldu. Alıntı yaptığım cümledeki derin anlamı düşündüğüm çok zaman oldu. Hak da verdim ancak empati kelimesinin anlamında takılı kaldım.
Mart ayından beklentim önce sağlık ve sonrası içinse umut. Kırgınlıklar iyileşirken en çok ruh yoruluyormuş.
   Şu sıra iyileşme dönemindeyim. Kulak burun boğaz problemleri kapsamında küçük bir operasyon geçirdim. Çok şükür daha iyiyim. Blogger arkadaşların yazılarını tıklamayı ihmal etmedim ablamdan rica ettim özellikle. Sekiz gündür o bakıyor, bloğuma. Ara ara telefonumdan girsem de bilgisayarı bugün açtım ve hemen çekilişim için yorumlara baktım. Çekilişte yazımın şansı herhalde çok fazla yabancı ülkeden arkadaşlar yorum yapmış. Ama bana uğur getirdi birçok farklı ülkeden blogger arkadaşı takip etmeye başladım. İnşallah fırsatım olduğunda çekilişi de yapacağım. Tüm iyi dileklerinizi beklerim... Mart hepimize güzellikler ve lütfen bol kahkahalı anlar getirsin :)
              


58 yorum:

  1. Çook geçmiş olsun... Bol şifalı günler diliyorum. Yine bir yazını daha iştahla okudum. Kırgınlıklar bizi biz yapan gerçekler. Kırıldıkça öğreniyorsun.Tanıyorsun. Hem kendini hemde insanoğlunu. Onlar kırmaktan güç aldıkça sen iyileşmekten güç alırsın. Her zaman güçlü kalabilmen dileğiyle.🌿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son cümle 😊haklısın ... Teşekkür ederim güzel yorumun için ...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun mutlulukla dolsun mart

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun canım benim..ne
    güzel anlatmışsın dilerim Rabbim hepimize güzel kapılar açsın yüreğine sağlık canım benim sevgiler🎈🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 güzellikler hepimizle olsun insAllah...

      Sil
  4. Geçmiş olsun.
    Mart baharla güzellikler getirsin size bize herkese.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Mart; sağlık,huzur, mutluluk getirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsAllah bahar güzel anıları da beraberinde getirsin ...

      Sil
  6. Geçmiş olsun..çabuk toparlanabilmen dileği ile..

    YanıtlaSil
  7. интересный пост

    https://evgenijamir.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Yaptığınız alıntı; çok hakikatli bir sözmüş. Jean-Jacques Rousseau’ nun “Beraber ağlamaktaki tatlılık kadar hiçbir şey yürekleri birbirine bağlamaz” sözünü hatırlattı bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sözü de ben not aldım 😊 teşekkür ederim blog ziyareti için ...

      Sil
  9. çok geçmişler olsun ...mart ayı sağlıklı geçsin inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Hedefim bu yıl tüm S.Çokum kitaplarını okumak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdiğim bir yazar 😊 onun kitaplarından alıntılarla dolu defterim var 😊

      Sil
  11. Hi! Thank you for visiting my blog. Yes, I would like to follow each other. I'm following your blog now. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your back 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  12. Adorei a postagem
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  13. A great review indeed, thanks for sharing!

    YanıtlaSil
  14. I with you would get better as soon as possible, great days are coming for you :)
    Anyway, thank you for visiting my blog. I have followed you, now I am waiting for your turn <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I did'nt see Google followers but I followed your g(+)

      Sil
  15. Mart sana güzellikler getirsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. que a primavera lhe traga muita paz e saúde !!
    grande abraço.
    :o)

    YanıtlaSil
  17. Love your review as always ))

    YanıtlaSil
  18. Let the past be past. All healing thoughts for you. Hope you heal fast and get well soon!

    YanıtlaSil
  19. Portas e janelas... um tema que também gosto imenso de fotografar! Gostei imenso da foto!... E acho que também na vida, tal acontece... quando se fecha uma porta, ela abre-nos sempre uma janela!
    Estimo que se esteja a recuperar muito bem, Asli!
    Adoro ler... mas neste momento, por causa dos problemas de saúde da minha mãe, o tempo para ler... creio que ficará em stand by, até às férias de Verão!... :-(
    Beijinho! E continuação de uma excelente recuperação!
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. então passe. Espero que sua mãe se recupere ...Eu espero que você tenha um bom verão...

      Sil
  20. Hello :) good post, thanks for your comment!
    yes, i'd like to follow each other :D i've started following you,
    could you follow me back? ^^
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  21. çok geçmiş olsuuuuuuuun yaaa :)

    YanıtlaSil
  22. I have high expectations for march

    YanıtlaSil
  23. çok geçmiş olsun
    acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  24. Que tengas feliz tarde!!! 🌷🌷🌷

    YanıtlaSil
  25. Un buen post, aunque no soy mucho de leer y hay palabras que me confunden !ja!ja!
    Abrazos fuertes!!

    YanıtlaSil
  26. I hope you will get better soon :) Sure i want to follow each other.

    YanıtlaSil
  27. Çok geçmiş olsun :) Kapı detayı gerçekten güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 ilginc detaylar güne güzellik katıyor 😊

      Sil