11 Şubat 2019 Pazartesi

MİMLENDİM / HANGİSİNİ TERCİH EDERSİN?


          Uzun zamandır mim yazısı yazmamıştım. Beni bu mime davet eden düstasarimcisi 😊linkini aşağıya bırakıyorum onun yazısını da okumak isterseniz. Çok teşekkür ederim 😊

http://sevilcevirgen.blogspot.com/2019/02/mimlendim-hangisini-tercih-edersin.html?m=1

O zaman cevaplayalım bakalım;

1. Hangisini tercih edersin?Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında nefes alabilmeyi mi?  Neden?

      Uçabilmek beni bir süre sonra sıkacaktır. Su altında nefes alabilmek güzel olurdu. Su bambaşka bir dünya. Hayallerin ötesinde, su canlıları , bitkiler bir çizgi filmdeymişim gibi hissettirirdi sanırım 😊 

2. Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

      Küçüklük hayalim 😊 kütüphanede çalışmak. India Jones, Mumya 1 filmindeki kütüphanelerden etkilendiğimi düşünüyorum 😊 Çok seviyorum kitaplarla dolu bir dünyamın olmasını, hep böyle devam etsin 😊 insAllah ...

 3-  Hangisini tercih edersin ? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklara mı? Neden?

      Küçük ellere sahibim ama büyük ellerim olsun istemedim hiç. Ayak konusunda da bu durum böyle

4- Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi?

   Kansızlığın etkisi ile olsa gerek çay ile aram pek yok. Kahve de öyle. Bayramlarda günde iki fincan Türk kahvesi içersem uykusuzluk problemi meydana geliyor . O yüzden sütlü kahve diyorum ben 😊

 5- Hangisini tercih edersin? Pilav üstü Kuru mu yoksa köfte patates mi? Neden?

      Köfte patates 😊Annem etli yemekler konusunda oldukça iyidir. Köfteyi de güzel yapar. Pilav benim için olsa da olur olmasa da olur kısmında olduğundan patates sevgisi baki bir insanım 😊

6- Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

    Hayatında kokoreç yememiş birisi olarak sanırım sınırsız döner seçeneği bana da uygun 😊

 7-  Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? Neden?

     Ölüm saatimi bilmeyi isterim. 
Bilirsem ne kadar zamanımın olduğu istemeden kırdığım veya içimde kırgınlıklarımı tuttuğum ne kadar kelime varsa onları ifade etmeyi isterdim.

8- Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?

     Geçmiş 😊Tarih seven birisi olarak Anadolu'nun 500 yıllık öncesi hayatı, insanları tanımayı isterdim. Geleceği görmeyi istesem de dünyanın gidişatı, küresel ısınma gibi problemler korkutuyor beni. Gelecekte bu problemlerin etkisi elbette ki görülecektir diyerek en azından bildiğim bir tarih yolculuğu güzel olacaktır. 

 9- Hangisini tercih edersin?Her yıl yenilenen tek seferlik bir uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt için de geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

     Hayal kısmı olarak her yıl yenilenen tek seferlik bir uluslararası uçuş bileti demeyi istesem de gerçeklikte yurt için de geçerli sınırsız uçak bileti benim için daha iyi olacaktır. 

10- Hangisini tercih edersin? Daha çok dinlemeyi mi yoksa daha çok konuşmayı mı? Neden?

     Belki benden kaynaklı ama şu yaşıma kadar o kadar çok dinledim ki şu sıra konuşmayı diliyorum . Dinlemek oldukça yorucu oluyor kimi zaman.  Konuşan fark etmiyor belki ama kendi öfke , mutsuzluk keşke hep sevinç olsa ona razıyım ama duygusal açıdan ağırlığını dinleyen insana bırakıyor. İyi bir dinleyici olmak yoruyor anlayacağınız ama bu biraz benim karakterimle de alakalı. Derdini anlatmak isteyeni kıramam asla. 

   Cevaplaması keyifli bir mim oldu. Eğer bu mimi yapmayan varsa herkes yapabilir 😊 Beklerim yorumlamalarınızı....

105 yorum:

  1. harika mim olmuş.
    Bazı sorular gerçekten zormuş

    YanıtlaSil
  2. Bazı tercihler zorlasa da güzel bir mimdi ve siz de üstesinden gelmişsiniz, güzel cevaplar var. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. Ótimo post!
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, yenisini de seviyorum ve yanımda yeni bir görevim var, bu yüzden özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe ne demek istediniz anlamadım ama 😊 teşekkür ederim bloguma yaptığınız ziyaret için...

      Sil
  5. Davetimi geri cevirmedigin ve bu Mimi yaptığın için çok teşekkür ederim canım😊Cevapların da çok güzel olmuş.
    Yurt içinde sürekli uçmakta mantıklı daha çok yer görmüş oluruz😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beni davet ettiğiniz için 😊 keyif aldım cevaplamaktan...

      Sil

  6. Thanks to your answers we know you better!
    Hugs

    YanıtlaSil
  7. Hey, there!! great and interesting post.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  8. güzel ve içten bir mim çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  9. Keyif veren yorumlarınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  10. Ölüm şekli evet bir korku oluşturabilirdi 😊 cevap verirken düşünmemiştim ancak şimdi okurken iyi ki ölüm saati demişim diyorum 😄

    YanıtlaSil
  11. Keyif veren cevaplar olmuş.Ayni mimi bende yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır mim yapmıyordum bende sevgili düstasarimcisi vesileyle ben de yaptım 😊 keyif aldım cevaplamaktan ...

      Sil
  12. olá minha amiga :
    obrigada pela visita em meu blog !
    estou já seguindo você !!
    venha me seguir também.
    gostei muito de seu post. são perguntas bem interessantes.
    muitas eu respondi: prefiro voar !!
    As mãos são bençãos divinas sejam grandes ou pequenas.
    as minhas são grandes, pois sempre fui muito cheia de energia e estas mãos me ajudam demais !! Agradeço sempre `a Deus pelas mãos abençoadas !!!
    outras pela tradução não consegui entender , mas muito bom seu blog !!
    grande abraço.
    :o)
    https://elianeapkroker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fico feliz que você comente no meu blog😊Comecei a seguir o blog dele. tradução é difícil né Saudações da Turquia😊

      Sil
  13. Thanks for your detailed review! :)
    I've followed your blog. Please, follow back))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  14. Great post! I like your blog!

    YanıtlaSil
  15. Hello ✿!
    What an interesting post
    It's great to know you better.
    A huge kiss ❄

    YanıtlaSil
  16. new follow :) mylovecosmetics.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  17. Hi! Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  18. Olá, Achei imensa piada ás tuas perguntas mas confesso que a tradução não foi nada fácil! ;)
    Claro que te vou seguir, obrigada pela visita ao meu blog!
    beijinhos
    Sandra

    www.tudosobretudon.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  19. Olá, gostei muito do seu blog e do seu artigo!!
    Eu traduzi para o português para poder entender as perguntas e fiquei encantada com a complexidade das perguntas e o quanto é difícil escolher entre as perguntas mencionadas!! Parabéns pela criatividade!!
    Obrigada pela participação em meu blog, eu adoro fazer novos amigos! Já estou acompanhando o seu blog e tenho muito carinho por ele!!
    Um grande abraço do Brasil!!
    Tenha uma linda semana!! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muito obrigado😊Eu vou seguir o bloco imediatamente😊

      Sil
  20. Uçabilmek bir süre sonra sıkar mı gerçekten :) Ben uçabilmek derdim, ama su altını da ne güzel canlandırdın bak ona da özendim sen yazınca :)
    Kütüphanede çalışmayı ben de çok istedim, hatta hala bir hayalim o.
    Ah keşke pilav benim için de öyle olsaydı, en büyük sorunu pilava olan aşkımdan dolayı yaşıyorum :)
    O zaman sen anlatan ol, gel yanıma ben seni dinleyen olayım, ne zaman istersen seve seve , biliyorsun dimi kapımın hep açık olduğunu? :)
    Çok güzel olmuş cevapların, keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kalbin var 😊 teşekkür ederim canım benim...

      Sil
  21. Nice post, dear!
    I am following you, please follow back :)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  22. Volar está bien pero bajar a las profundidades me atrae más. Buen blog, iré pasando a saludarte.

    YanıtlaSil
  23. Adorei a sua postagem e de saber um pouco mais de você.
    Beijos.
    Diário da Lady

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 but I did'nt see your Google followers 🤷 wanna following...

      Sil
  24. great post. hard to answer haha

    torichux3.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Bonito mimo e interesantes preguntas y respuestas...
    Gracias por tus visitas, me quedo de seguidora y te espero de vuelta ¡Saludos!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu takip etmeye başladım 😊 teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  26. Great great post 💕 kiss from Italy ❤

    https://nettaredimiele.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. It has long been a dream of mine to work in a library as well. I just love books! Following you on GFC...hope you will follow back :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊...

      Sil
  28. Great post :) I follow your amazing blog, please follow me back :)
    kisses from Poland ♡
    Ayuna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  29. Hi, really like your blog :)
    New follower and have a great day
    Roby

    YanıtlaSil
  30. Bu yüzden iyi yazıyorsun; sen iyi bir dinleyicisin :)

    YanıtlaSil
  31. Oh My God! This is totally amazing. Thanks for sharing ;)
    I just found your blog and I think it's so good and amazing. So, I was thinkinh that maybe we should do follow for follow. So, what do you think? If answer is yes, please let me know on my blog:
    Wonderland Vibes

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil

  32. Hello! Thank you so much for the comment on my blog. I'll follow you willingly and I'll wait for you. A kiss
    https://fiorellina84.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  33. Hello!

    Thanks for your visit and of course we can follow eachother :)
    I'm allready following you! :)

    Have a nice weekend!
    http://demantanosofa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your back😊 I followed your blog 😊

      Sil
  34. Amazing post. Thank you for a comment on my blog. :) I followed you, now you can follow me back.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your back 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  35. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
  36. Gostei imenso das suas respostas, Asli, que nos dão a conhecer você um pouco melhor!
    Adorei o post! Beijinhos! Feliz fim de semana!
    Ana

    YanıtlaSil
  37. Keyifli bir mim olmuş, okurken bir yandan da kendi yanıtlarımı düşündüm :)) Fırsat bulursam ben de yaparım belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumayı çok isterim 😊teşekkür ederim 😊

      Sil
  38. Very difficult questions. In some cases I love both.
    Thank you for visiting my blog. I followed you.
    Fashionista 2020


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  39. So interesting to read your answers to these questions. I would also prefer drinking coffee.
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and lets keep in touch.

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  40. Sometimes we can't even choose either one of them make it even worst, right?

    Following here new friend. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. New Google plus followers😊 but I did'nt see your Google followers 🤷

      Sil
  41. Hi dear, thank you for your comment on my post...here I am, following you!
    Now you! :)
    Just a question: are you Turkish? I can't understand the language ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your back 😊 yes I'm a Turk😊 I followed your blog 😊

      Sil
  42. ayyyyy sürekli kütüphanede de sıkılır insan yaaa. hımmm kansızlık öyle miii, hımm vampirlere söleyelim, sana kan versinleer, filmlerde oluyo yaa, onlar kan seviyoo, onlarda çoktur hihihi :)

    YanıtlaSil
  43. Mimlerini okumak bana çok eğlenceli geliyor Ve bloğunu da severek takipteyim,başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 siz de yaparsanız eğer mim okumayı çok isterim ...

      Sil
    2. Sevgili Aslı, senden aldığım öneri ile bende bloğumda paylaştım. Okursan gerçekten mutlu olurum.😊

      Sil
  44. Kütüphanede calismak benim de cok hosuma giderdi. Güzel ve samimi cevaplardi canim tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil