22 Şubat 2019 Cuma

HERBAL ESSENCES SAMPUAN


İndirimde alınacak listesi hazır mı? Çoğu zaman beğendiğim ürünleri indirimde almalıyım diyerek bekletiyorum. Ne yapayım işsizlik devam ediyor hala. Atanma durumları hangi bahara kaldı artık o konuda hayal bile kuramıyorum ama neyse...
İndirimde alınacak listeme Herbal Essences şampuanını eklemiştim. Gerçi çıkış fiyatından daha az normal fiyatı bile ama ben 28 TL ye almıştım. Kraliçenin şampuanı %90 doğal içeriği derken reklam kısmı oldukça ilgi çekiciydi.  Fas Argan yağlı bu şampuanı sonuna kadar kullandıktan sonra yorumlamalarımı yapmak istedim. Silikon, renklendirici, parafin ve paraben içermediği belirtilse de sls içeriğinde bulunduğundan doğallık kısmı bana abartılıyor gibi geldi.
Kokusu oldukça etkili bir şampuan belirtmeliyim. Kalın telli bir saçlara sahipseniz eğer yumuşaklık ve kabarma önleyici olması artı bir puan. Eksi yönden ise tam anlamıyla yağlanma önleyici değil ve evet saçlarım tertemiz oldu hissi vermiyor. Dökülme ise sabit ne artırıyor ne de azaltıyor. Reklamının bu kadar yapılması ve tavsiye edilmesine şaşırdığımı söyleyebilirim. Bu özellikleri sağlayan başka markalar var ancak çok daha uygun fiyatlı ki (giriş piyasası fiyatı ile şu anki fiyatı arasında farkı görünce) ortalama bir şampuan oldu. Vaat ettikleri fazlaydı çünkü.
Bu arada bu markanın başka bir çeşidini de ince telli saçlara sahip bir arkadaşım kullanmıştı o da duş sonrası saç derisindeki kaşıntıdan şikayetçi idi. Şimdilik yorumlarım bu kadar beklerim yorumlarınızı...

89 yorum:

  1. I love this shampoo, it's great. This brand has a very good products. Kisses.

    YanıtlaSil
  2. Üzgünüm, hala işsizsin.Umarım bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki ☹️ ama çok teşekkür ederim yorumun için 😊

      Sil
  3. vaatlerine bakınca yetersiz ama kendi başına degerlendirildiğin de normal bir şampuan bence de .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Fiyat abartısı özellikler kısmında beklenen ile veremediginde anlamsız kalıyor ...

      Sil
  4. Yeni duydum bu markayı ama reklamlarda her şey fazla abartılıyor , ürünün beklentinin altında kalması da tam bir hayal kırıklığı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Reklamlarda övülen çok ürün ne yazıkki beklenti altında kalıyor ...

      Sil
  5. Kimyasal bir ürün ne kadar doğal olabilir ki? Yine de almıştım. Kuru saçlarımı daha da kurutmadiysa da güzelleştirmedi de. En güzeli köy sabunu bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Sabun biraz zorlayıcı bir süreç olmasa ilk iki ay çünkü saçlar alisamıyor sabun cidden en güzeli ...

      Sil
  6. Great post dear! I followed your blog and I will be happy if you follow me too <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your back 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  7. https://pandawayofficial.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. It's always disappointing when a product has very high claims but fails to live up to them! Hope you have a wonderful weekend.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I hope... Thanks for your visiting my blog 😊

      Sil
  9. Great product.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  10. Love anything with argan oil. Looks lovely!

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  11. I usually use Herbal Essences, but I don´t try this, the next time I try this one.

    YanıtlaSil
  12. Thanks for sharing as I never heard before from this brand :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    YanıtlaSil
  13. I should try this brand☺

    YanıtlaSil
  14. Parece ser muito bom produto.
    Beijos

    www.glamour2.com

    YanıtlaSil
  15. Thank you, Asli, for telling about this shampoo.

    YanıtlaSil
  16. Very interesting shampoo, I love organic products, especially when talking about hair and skin.
    Regards,
    Flo

    YanıtlaSil
  17. Peki önereceğin bir şampuan ismi istiyorum beğendiğin
    Hangisi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su sıra Ashley joy kullanıyorum ama bitince tam olarak yorumumu yapmak isterim 😊

      Sil
  18. Nice post darling! :) I'm following your blog now.If u want check out mine last post:


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2019/02/fire-walk-with-me-indication-of-twin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  19. bayıldığım markaaaa :)

    YanıtlaSil
  20. I love your post dear! I want to congrats you for this beautiful blog, is so inspiring, so powerful, so unique. If you want you can check out my last post!

    http://herecomesaajla.blogspot.com/2019/02/pixi-x-chloe-morello-collab-review.html

    YanıtlaSil
  21. Haven't tried this shampoo, but another Herbal Essences products were good.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  22. This shampoo loks lovely! :)

    I just followed your blog and can't wait for your new posts. ♡



    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment 😊 I'm already following your blog 😊

      Sil
  23. Ashley Joy u seviyorum ben ama ancak indirim zamanı alabiliyorum😊Bu ürünü hiç denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirim zamanı alıyorum 😄ne yapalım yoksa çok pahalı insan üzülüyor aradaki farka ...

      Sil
  24. интересный шампунь

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. Ainda não conhecia este produto!
    r: Muito obrigada, boa semana :)

    YanıtlaSil
  26. This shampoo looks really great. I'd like to try it.

    Kisses

    YanıtlaSil
  27. Thanks for your honest and detailed review.

    YanıtlaSil
  28. Adorei a resenha e a postagem, o produto parece ser muito bom. :)
    Beijos.
    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  29. hi! im following you, please follow me ^^

    http://mimi-dollie.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  30. şampuanımız bitince düşüneyim ben bunu..sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  31. I haven't tried this product, I preffer using sulfate free and salt free shampoos because that's better for my coloured hair ^^
    xx

    YanıtlaSil
  32. Bende çok fazla reklamına denk geldim ama yorum ların aklımda olsun büyük bir ihtimal denemem...

    YanıtlaSil
  33. heey iyisin de miii. nası gidiyo bu seneeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 ufak bir sağlık problemi vardı onunla uğraşıyordum sen nasılsın deep 😊

      Sil
    2. iyiyim saol yaa. geçmiş olsun bi sıkıntın olduğunu hissetmiştim, durgun görünüyodun, hadi bak bu senen iyi olcak bana neee :)

      Sil
    3. Ay insAllah çok teşekkür ederim bir sonraki yazı da yazarim diyordum daha önceden ayarladıgım yazılar yayınlanıyor nefes problemleri yaşıyorum diye yazmıştım daha önce küçük bir operasyon geçirdim onunla uğraşıyorum sormana çok sevindim 😊 senin de güzel olsun bu yıl...
      herkese Allah sağlık,sıhhat ve güzellikler nasip etsin 😊

      Sil
  34. i know this brand but it is not good for my hair

    YanıtlaSil
  35. Sounds great!
    I'm following you back.

    Xoxo.
    Cores do Vício

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 yazınızı okudum... Hayırlı tezkereler olsun ...

      Sil
  37. It looks like a nice product!
    Thanks for your post
    Xoxo ♡

    YanıtlaSil
  38. Adorei sua postagem! Já sigo o blog
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  39. içime sındıremedıgım bır marka bu bılemedım ama en son dove aldım yıllardır almadıgım bır markaydı ruh halımı sen dusun şampuanlar ve ben buyuk karmaşa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanlar konusunda bende de bir karmaşa var 😊

      Sil
  40. Uma marca que costuma ser sempre sinónimo de qualidade!...
    Excelente sugestão! Também já usei alguns dos seus produtos!
    Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil
  41. Ben de ikinci kutuya geçtim. Kaşıntı tarzı bir şikayetim olmadı oldukça memnun kaldım. Özellikle kokusu çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şampuan da bir şans işi... Kokusu konusunda aynı fikirdeyiz😊 ben de ki etkisi başarılı olmadı vaat ettikleri bayağı fazla idi çünkü ...

      Sil