11 Aralık 2019 Çarşamba

ÇARŞAMBA RUH HALİ

                                 
    Hafta ortası... Çarşamba...
Bugünü seviyorum aslında. Net; öyle dar bir zaman dilimin günü değil sanki. Pazartesi düşüncesi, cuma heyecanı yok. Lisede de en sevdiğim gündü; üst üste matematik derslerinin olmamasından belki de... Geçen hafta Cuma günü doktor randevum vardı. Benim için ağrılara dayanmak imkansızlaşınca randevuyu ancak Cuma gününe alabildim. Doktorumun haftanın belirli günleri ameliyat günü. Cuma üst üste filmler, kan testleri derken göz açıp kapayıncaya kadar geçmişti. Sonuçlar hemen çıktı ancak EMG testi bugüne randevu verildi. Sonuç olarak ise; üç kutu ağrıları dindirecek jel, iki ağrı kesici, kas gevşetici ki Cuma gününden beri kullanıyorum ancak biraz azalttı. Boyunda düzleşme ve kaslarda ödem olduğu için bu kadar sıkıntı imiş. Biraz daha ilerlerse iltihaplı romatizmaya doğru gidermiş bugün ellerimde EMG ile sinir sıkışması var mı diye bakıldığı ve çok şükür sinir sıkışması çıkmadığı için hem sevindim hem de ağrılar azalsın diye dua ediyorum. 
       Tez faciasından sonra hayatımdaki düzenim de değişti. Hafta notlarım bana sorulacak olursa diyebilirim ki bu ağrılar arttığı için, geceleri uyuyamıyordum. Sırtımdan boynuma uzanan ağrı yüzünden... Zaten bir süre sonra ellerime de etkisi vurdu. Ellerimdeki damarlar boynumdaki bir tık damar sesi ile geriye çekiliyordu sanki. Bugünde doktor ağrılarım yüzünden iğne verince dedim artık;"2019 cidden bit artık. Uğurlu olmayan bir yıl oldun bana" Hakkım mı yenilmedi, sınavlarım berbat mı geçmedi, işsizlik mi vurmadı, çok şükür Rabbim'e yaşadığımız her anın değerini bilmeli insan ama sağlık problemleri mi olmadı bana hiç bitmeyecek bir zaman donması gibi geldi. Bilgisayarı bu yüzden sevmiyorum işte ama onsuz da hiçbir işim olmuyor. Tez yazarken saatlerce geçirilen vakit, boyuna ve sırta etkisi belki de yılların birikimidir; kimbilir. 
         Fotoğraftaki yemek ANALI KIZLI yemeği... Cuma günü öğle arasında bir diğer teste kadar yemek yiyecek yer ararken ev yemekleri yapan bir yerde zamanın dolmasını bekledik. Normalde analı kızlı yemeği evlerde yapıldığı için pek dışarıda yenilmez. Beklentim minimumdaydı ancak tam ev lezzetinde olan bu yemeği özlemişim. Çocukluk hatıraları arasında en sevdiğim yemekti. Adana mutfağında yeri belirgindir. 
         2019 benim için hiç mi hiç güzel bir yıl olmadı. Aralık 2. haftasında gün sayıyorum yılın bitmesine. Umut... Ocak güzel haberlerle başlasın, küçük sürprizler olsun, işim olsun, daha çok yazabileyim kısacası mutlu bir yıl olsun. Çarşamba ruh halim benim böyleydi. Sizlerin nasıl? Beklerim yorumlarınızı...

93 yorum:

  1. Adım Çarşamba olduğu için bu konudaki fikrim malum :)
    Çok geçmiş olsun, inşallah ilaçlar iyi gelir.
    Analı kızlı'yı Mersin'de bir arkadaşımın elinden yemiştim, güzeldi ama benim damak tadıma göre fazla baharatlı ve yağlıydı.
    Tüm dileklerin gerçekleşir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sanırım hareketsiz yaşam da etkili spor yapmaya çalışacağım insAllah 😊 evet yağına dikkat edilmezse biraz ağır ama oldukça doyurucu bir yemektir biraz da zahmetli 😊

      Sil
    2. Zaten Adana-Mersin tarafında yapımı basit bir yemek olduğunu düşünmüyorum :)

      Sil
  2. I hope that your health problems will get better.

    YanıtlaSil
  3. I hope it gets better soon.
    Wednesday was always one of my favorite days of the week.
    Think that 2019 has a few days left. Surely 2020 will come loaded with health and good things for you.
    Greetings from Spain

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bad news comes after a good news in a 2019, the curse☹️ but thank you very much for your good wishes ... 2020 wish You hapiness and health😊

      Sil
  4. Kimle konussam 2019 berbattı diyo.Sanırsın hepimizin üzerinden tır geçti öyle bir tükenmişlik😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, 2019 da hatırladığım çok az güzel olay var umudum 2020 ye...

      Sil
  5. Now the main thing for you is calm. Health to you!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. In a Turkey, to relax maybe luxury... I'm an unemployed informatics teacher and next semester I will graudate from justice department. I also started the another departmen this year...A cycle that never ends as if stress... My biggest wish health 😊

      Sil
  6. Ağrılarının biran önce azalmasını dilerim.2019 benim.icinde vasat geçti.Biran önce bitse diye bakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bitse keşke bu yıl hayırlısı ile... Çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  7. Büyük geçmiş olsun. İnşallah tez zamanda iyileşirsiniz. Evet, ben de 2019 dan fazla memnun değilim. 2020 hepimiz için güzel geçsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım 😊 2020 yılı güzel geçsin artık...

      Sil
  8. I feel the same... 2019 wasn't as great. A bit challenging year.
    Looking forward to the new year.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment 😊 New year is great , belive in my hope ...

      Sil
  9. ilk etapta nohut yemeği sandım nam nam :) umarım sağlığına en kısa zamanda kavuşursun. '19 cidden çok berbat geçti ve sanırım herkes için.

    YanıtlaSil
  10. ¡¡Hola!! Espero que pronto te mejores y que en el 2020 se cumplan todos tus sueños. Besitos.

    YanıtlaSil
  11. Ti auguro ogni bene per il prossimo anno!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek yılın hepimize güzellik getirmesi dileğiyle 😊

      Sil
  12. It sounds like you have had a really full week. Sending you all the best.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bu kadar serzenişin ardından, en güzel yıllarımdan biriydi diyemiyor ki insan :(
    2020 yazılışı kadar uyumlu ve güzel bir yıl olsun sizin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 çok teşekkür ederim benim yorulduğum oldukça yıpratıldigim bir yıldı o yüzden bu serzeniş ama güzel geçenler icin 2020 de güzel geçsin insAllah insanlar yaş aldıkça daha umutlu olmak güzelliklerle karşı karşıya daha sık gelmek istiyor ... 😊

      Sil
  14. Semoga sehat dan jaya terus.
    Terus semangat

    YanıtlaSil
  15. 2020 sağlık mutluluk ve güzellikler getirsin sizlere

    YanıtlaSil
  16. Thank you so much for your comment! I'm so happy that you liked my outfit with the "hidden flowers jumper" hehe. Can't wait to show you more ;) By the way, your dish looks so tasty :P Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    YanıtlaSil
  17. I hope you feel better and the pain is gone!

    YanıtlaSil
  18. pls take a good care of yourself!! love to read ur post!! ❤️

    YanıtlaSil
  19. Oh I really do have such empathy with you. Truly.
    As someone who is also in constant pain, I understand exactly how you feel.
    I so hope that next year will be a much better one for you.😊😊
    Sending you comforting hugs ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I have severe pain in my neck ☹️pain relief to some extent reduces pain...I think i should to sports... Thanks for your comment 😊 I feel better next year ...

      Sil
  20. 2020 MUST be better then this one :)

    YanıtlaSil
  21. Espero que no próximo ano possa se sentir melhor amigo!!
    Eu também estou passando por um período de fortes dores no braço direito... Espero que tudo melhore!!
    Envio abraços reconfortantes!!
    Sua amiga do Brasil, Adriana Helena!

    Hope next year you can feel best friend !!
    I'm also going through a period of severe right arm pain ... I hope everything gets better !!
    Sending soothing hugs !!
    Your friend from Brazil, Adriana Helena!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sanırım sizin kollarinizda da bir ağrı var çevremdeki birçok insanın da boyun düzleşmesi ve fıtık var bilmiyorum nasıl geçecek ... Ağrı kesiciler gunu kurtarıyor gibi geliyor. Ama güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊 Türkiye'den selamlar 😊

      Sil
  22. I hope you are feeling better now. We all are looking for a better one in the new year.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Nasılsınız ? Blogunu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz yeni açtığım blogumu takibe alırsanız çok mutlu edersiniz beni.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Nice post :) Have a great day :)

    YanıtlaSil
  25. oy yaa çok çok geçmiş olsun sana. üzüntülerden oldu demek. tamam hadi az kaldı bitiyo yıl. gelecek yıl önce iş olsun sonra da yükseke bir çözüm olsun. ağrıların da bitsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüksek sanırım başka bir başlangıç noktası arıyor İnsAllah 2020 den dileğim merhamet ve vicdani kaybetmemiş insanlarla karşılaşmak çok teşekkür ederim Deep 😊

      Sil
  26. Muy buena entrada tu siempre informandonos, gracias por ello.

    Besos y feliz semana!!

    YanıtlaSil
  27. May all your wishes come true by 2020.
    All the best

    YanıtlaSil
  28. Çok geçmiş olsun umarım iltihaplı romatizmaya dönmez. Boyun hareketleri yapıp ağır kaldırmamanızı tavsiye ederim. Tez vakitte sağlığınıza kavuşursunuz inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah bu ağrı diyorum ne kulak ne boğaz hiçbirine benzemiyormus ...

      Sil
  29. Hi, Camdandusler!,
    I am so sorry 2019 hasn't been a good year for you.
    I hope your wishes come true in 2020.
    xoxoxo

    YanıtlaSil
  30. Hola!deseo que te encuentres mejor de salud.estando enfermo todo es triste y cuesta realizar las. Receta que parece apetitosa ya falta menos para terminar el año!!!!! 💪💪💪💪👍👏👏👏💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı 2020 yılına 😊 güzel bir yıl bizimle olsun ...

      Sil
  31. Hi! Interesting recipe, thanks for sharing. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  32. You will see, next year will be better

    YanıtlaSil
  33. Great recipe.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  34. Çok geçmiş olsun öncelikle; o ağrılar yok mu iyi bilirim çünkü yıllardır fibromiyalji ile uğraşıyorum. Yaşam kalitesini düşüren bir ağrı şekli, seni çok iyi anlıyorum ,belirli zamanlarda artıyor.
    Valla ben çareyi yoga hareketlerinde buldum her sabah evde video eşliğinde esnetme hareketleri yapıyorum çok iyi geliyor bazen de masajın yararı oluyor..
    Herşey daha iyi olacak merak etme 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son cümleniz o kadar iyi geldi ki bazen bu cümleyi duymaya çok fazla ihtiyaç duyuyor insan... Boyun hareketleri yapıyorum ama haklısınız yoga esnetme hareketleri çok fazla tavsiye ediliyor ins bakacağım çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  35. bueno hasta la vista :) komiklik daptııım :)

    YanıtlaSil
  36. I hope you get better soon...
    Your soup looks so delicious!

    akiko

    YanıtlaSil
  37. Este ano de 2019, que em breve termina, também foi bastante problemático, aqui deste lado!...
    Problemas sucessivos de saúde aqui da minha mãe, tomaram muito do meu tempo este ano...
    Esperemos pois, que 2020, seja um ano bem melhor para todos nós!... Tenho fé, que sim!
    Um beijinho, e votos de continuação da sua boa recuperação, Asli!
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annene şifa diliyorum Ana... 2019 sağlık açısından olduğu gibi her açıdan zorlu bir yıldı umarım 2020 güzel bir yıl olur 😊

      Sil