6 Aralık 2019 Cuma

MİSSHA BB CREAM


          İndirimleri yakalayabiliyor musunuz? Benim istediğim ürünler şu sıra indirime girmiyor. Bu yüzden indirim Cuma'sından yararlandığım söylenemez. Çok fazla indirime rastlamadım da gerçi. Sanki fiyatlar artmış da %10 indirim yapmışlar gibiydi. 
Neyse ben de kozmetik indiriminden yararlanmak için indirdiğim uygulamadan indirim olmadan Missha BB cream satın aldım. Çok uzun zaman önce kullandığım sevdiğim de bir BB cream olan bu markayı özlemişim. 

Missha M Perfect Cover BB Cream No. 13(SPF/42)
U/V ışınlarını Engelleyici- Beyazlaştırma- Kırışık Önleyici 
Parlak ve ışıltılı cilt
*Mükemmel kapatıcı özelliğiyle ciltteki lekeleri kapatarak parlak ve temiz bir cilt sunar.
Nemlenmiş sıkı cilt
*W/S formülü ile cildinizi nemlendirir ve hafif bir kullanım sunarken cildinizin dengesini koruyarak bakım yapar ve ipeksi bir cilt sunar.
Rahatlatıcı etki
*Ürün, cildi rahatlatan biberiye ve papatya özleri, cildi sıkılaştıran Çin kayını ağacının tomurcuklarından elde edilen gaturin RC, cildi dengeleyen hyaloric acid esktiresi, cildi nemlendirirken aynı zamanda sıkılaştıran seramid içermektedir. 
30 ml küçücük gelse de oldukça bereketli bir ürün. Kore markalarına Missha ile başlamıştım; çok fazla makyaj yapmıyorum; aslında fırsatta olmuyor. Ancak tek ürünle az bir zaman diliminde kullanıp hemen çıkabileceğiniz pratik ve ciltte daha sağlıklı bir görünüm için ideal. 13 numarası benim istediğim beyaz bir görünüm sağlıyor, diğer tonlar arasında 21 numaranın da cilt ile bütünleşmesi güzel. Yaz için bu 21 numara tonu ideal diye düşünüyorum.  Cilt ile bütünleşmesi başarılı ve cildinizde varlığını hissetmiyorsunuz bile...
Şimdilik yorumlarım bu kadar. Güzel bir gün sizinle olsun... Beklerim yorumlarınızı...

91 yorum:

  1. Ürünü merak ettim.21 numara aklımda olacak 😊👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 daha doğal bir ton 😊 teşekkür ederim bloguma ziyaretiniz için 😊

      Sil
  2. I love this post!!
    Have a nice day my friend 😊😊
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  3. Hi! I haven´t tried that brand yet but the bb cream looks interesting. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  4. I am very follower of BB creams!
    I liked knowing this product.
    Greetings from Spain

    YanıtlaSil
  5. Thanks for your post
    Xoxo ♡

    YanıtlaSil
  6. Bu markadan ürün kullanmadım ama indirim döneminde sıkça gördüm. Bu ürünü merak ettim şimdi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bb kremi seviyorum 😊 beyazlık etkisi ve cilt uyumu başarılı 😊

      Sil
  7. Allah aşkına yapmayın yok şöyle kapatıcı yok böyle bilmem ne !! indirimdeyken aldım 21 numarasını bildiğin gri ve o grilik gün içinde dağılmıyor bembeyaz ruh gibi geziyorsunuz asla bir tane bile kötü yorum okumamıştım benim ağzım yandı sizin yanmasın asla doğal duran bi ürün değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben az bir miktarda ıslak sünger ile yedirerek kullanıyorum evet ilk anda beyazlık oluyor ama gün içerisinde cildimle bütünleşmesi benim için güzeldi. Makyajsız bir görünüm için değil aslında ben kendi açımdan söyleyeyim güneş gördüğüm an cildimin ton değişimi olur yer yer renk eşitsizliklerini
      muhteşem bir kapatıcı mı hayır zaten bb krem ... 23 numarası da var sanırım ürün numara çeşitliliği açısından fazla... Ama teşekkür ederim yorumunuz için 😊 Herkesin yorumu önemli demek ki sizin istediğiniz şekilde ürün başarılı olmamış bende beğendiğim özellikleri yazdım ürünün belirtilen özellikleri dışında ...

      Sil
  8. What a great product review! So honest and thorough. I hope you have a fabulous weekend.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. So beautiful review! Thank you very much for sharing )))

    YanıtlaSil
  10. Good review. Haven't tried any of the products.

    YanıtlaSil
  11. WOW...this sounds exactly the product I've been searching for! I will definitely be buying this!
    Thank you so much for the introduction...😊😊

    Have a super weekend!

    Hugs ❤❤❤

    YanıtlaSil
  12. Missha ürünleri güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu urunle gelen nemlendirici etkili bir tester krem vardı onu beğendim 😊 missha mağazası yaşadığım şehirde olmasını dilerdim 😊

      Sil
  13. I don't know this brand. Thank you for this review.

    YanıtlaSil
  14. I haven't tried this brand.

    YanıtlaSil
  15. Great post my dear, I'm ready to try this product :-)

    YanıtlaSil
  16. I'd love to try this bb cream, thanks for sharing ^^
    xx

    YanıtlaSil
  17. I love when the product is anti wrinkle since age is catching up I really need this kind of product..

    YanıtlaSil
  18. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    YanıtlaSil
  19. Fantastic review! This cream looks very well :)

    xoxo ❤
    Melania | mimalditadulzura.com

    YanıtlaSil
  20. I had this bb cream:) it was good

    YanıtlaSil
  21. I like Korean cosmetics, but I've only got eye patches by Missha.

    YanıtlaSil
  22. I know this BB Cream and I like it very much.

    Kisses

    YanıtlaSil
  23. Missha é uma Marca que ainda não vi por aqui.
    E com SPF-42 é muito bom.
    Uso BB-Crem com frequência.

    Have a lovely December, too.
    Kiss,
    Liliane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 42 güneş koruma faktörü olmasi gerçekten güzel 😊 teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  24. Severek kullandıgım tek Bb cream Missha’dır benim❤️
    Yaz aylarında özellikle cok kullanıyorum.Gerçekten cok basarılı bir üründür💕

    YanıtlaSil
  25. Thanks for your visiting my blog 😊

    YanıtlaSil
  26. Adorei conhecer o produto minha amiga!! Muito obrigada por compartilhar..

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    YanıtlaSil
  27. Very nice, have a lovely day!

    YanıtlaSil
  28. Missha ürünleri hep sivilce yapıyor bende. Bb kremi özellikle oturmuyor cildime neden bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha'nin testerleri bu konuda bilgi veriyor mutlaka bende güneş kremini merak ettiğim için tester kullanmıştım sivilce yapmıştı☹️ ama bb kremi konusunda memnunum 😊 teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  29. у меня был этот тональный, очень понравился

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Uma marca que ainda não conhecia, Asli!...
    Mas pelo que nos conta, parece ser um óptimo produto!...
    Ficarei atenta, aqui deste lado!... Mais uma excelente dica, por aqui!...
    Beijinhos!
    Ana

    YanıtlaSil
  32. Hi, Camdandusler!,
    I didn't know this cream and it looks great :).
    I will look for it ;).
    Thanks!
    xoxoxo

    YanıtlaSil
  33. I’ve been using Missha for years. I think that some of their BB creams have a grey cast that isn’t flattering.

    YanıtlaSil