18 Mart 2020 Çarşamba

DENEBUNU KUTUSU/SUPRADYN

                           
          Evde günleriniz nasıl geçiyor? Ben biraz sıkılsam da acil bir durum olmadıkça dışarı çıkmamaya çalışıyorum. Şu iki gündür sıcaklık; Mart kapıdan baktırır; kazma kürek yaktırır havasında. Sıcaklıklar bir anda düşüp bir anda artıyor; dün 11 dereceydi; şiddetli rüzgar ve yağmur uyarısı yapıldı belediye tarafından. Televizyonda ise hiç izlemediğim kadar haber izliyorum. Ama günümü en azından izlemek istediğim filmler ve okumak istediğim kitaplar listesini tamamlayarak geçirmek istiyorum ki bu yazımdan sonrası bir film incelemesi olacak :)
Geçen aylarda denebunu kutusu biraz zorlu bir şekilde de olsa çünkü kargo evde olduğum halde evde yok yazısını bırakıp gitmiş. Kargo şubesi de taşındığı için(yeni şubesi evimize oldukça uzaktı); okul sonrası koştur koştur gidip almıştım kutumu. Aslında o kutumu bu kadar istememin sebebi de Supradyn Koenzim Q10 içeren multivitamin, mineral takviye edici tabletti. Çünkü Solgar B kompleks vitamini kullanıyordum ve bitmişti. Ne yazık ki Solgar biraz pahalı bu yüzden alternatif vitaminler ararken Supradyn denemek istediğim bir tabletti. İçerisinde çeşitli vitaminler bulunmakta olan bu ürünü sabah çok erken kahvaltı yapma imkanım olmasa da birşeyler yemeden çıkmıyorum açlık durumum fena oluyor çünkü; kendimce yedikten sonra tok karnına günde 1 kez kullandım. 15 gündür de kullanıyorum. 

SUPRADYN KOENZİM Q10

-İçeriğinde bir çok vitamin ve mineral barındıran tablet, Koenzim Q10 ile formüle edilmiş gıda takviyesidir. 
-Koenzim Q10 doğal olarak vücutta bulunan bir enzimdir ve yaşın ilerlemesiyle azalır. Bu nedenle vücudun ihtiyacı olan bu enzim gıdalarla ya da beslenme yoluyla alınamıyorsa takviye gıdalarıyla vücuda alınmalıdır. Son zamanlarda en popüler besin takviyesi haline gelen Koenzim Q10 güçlü bir antioksidan olduğunu notlarıma eklemiştim 
-Koenzim Q10 içeriği sayesinde Supradyn All Day Multivitamin 30 Tablet, vücuda enerji vermeye destek olarak yorgunluk, halsizlik gibi durumların azaltılmasında oldukça etkilidir. İçeriğinde bulunan diğer vitamin ve mineraller ise cildin korunmasına, bağışıklık sisteminin normal fonksiyonuna, normal enerji oluşum metabolizmasına ve kemiklerin korunmasına katkı sağlar.
-Koenzim Q10 Multivitamin Tabletin diğer takviye edici gıdalar gibi beslenmenin yerine geçmeyeceği unutulmamalıdır.
"Sağlığımız açısından oldukça önemli olan multivitaminleri ve besin takviyelerini kullanırken bilinçli olmanız gerekir. Vücudun neye ihtiyacı varsa sadece o besin takviyesi, belirlenen dozlarda alınmalıdır."
Okul haftasında kullandım özellikle ki hem enerji verici hem de bağışıklık için etkilerini görebilmek için. Bitene kadar da bu ürünü kullanacağım; bağışıklık sistemini güçlü tutabilmek için. Beslenmek, düzenli uyku bu konu oldukça önemli bence eğer yeteri kadar uykunuzu almazsanız vücut size alarm veriyor; dikkatli olmalısın uyarısı ile. Solgar B kompleks kullanımından memnun kalmıştım. Supradyn Koenzim Q10 kullanımından da memnun kaldım. Piyasa fiyatına da baktığımda uygun bir ürün olduğunu gördüm sanırım bittiğinde farklı çeşitlerini satın alacağım. Ama aklımda Curcimun var; onu araştırıyorum doktorum boyun düzleşmesi çıktığında bir markayı önermişti. Bu markanın da Aralık ayındaki fiyatı 220 TL civarıydı. Henüz Maaşımı alamasam da; aldığım ilk an o markaya yeniden bakacağım. 
Şimdilik yorumlarım bu kadar; umut ve dua ile...

100 yorum:

  1. It is a well-known vitamin complex in Spain and it goes super well.
    Greetings.

    YanıtlaSil
  2. Yahu kullandım şu supradyn i hiçbir etki hiçbir değişiklik hissetmedim ben kendimde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece geç yatıp erken saatte kalkınca benim fark ettiğim yorgunluk durumunu o hissi azaltıyor destekleyici bir tablet ama curcumin özellikle bakmak istiyorum ne yazık ki Solgar curcumin 200 üzerinde başka markalarda da bu fiyatlar biraz pahalı bakalım artık kemik ve ödem konusunda yardımcı oluyormuş 😊

      Sil
  3. Ben denemek için birkaç tane içtim ama evde olduğum için devam etmedim, bu günlerde de evde vakit geçirdiğim için kaldı öyle bu ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın evde bende hatırlamıyorum ama koşuşturmada sanırım biraz kendime dikkat etmek için takviye edici vitaminler iyi oluyor 😊 meyve de alıyorum yanıma ama en azından günü yorgun gecirmiyorum...

      Sil
  4. ¡¡Hola!! Conozco el producto porque aquí también lo venden, pero nunca lo he tomado. Yo no tomo ningún producto vitamínico, si comes variado con fruta y verdura y haces un poco de deporte, no se necesita nada más. Besitos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akdeniz ikliminin güzel avantajı birçok portakal, limon, mandalina tarladan ulaşabilirim ama artık ek vitamin vücut istiyor şöyle söyleyeyim Adana oldukça güneş ile yaşayan bir şehir ama d vitamini eksikliği çok fazla görünüyor sürekli güneşe çıkmamak veya hayatın akışında mecburen iş ortamında özellikle güneşin batışını görüyoruz ve ne yazık ki takviye edici vitaminlere ihtiyaç duyuyoruz 😊

      Sil
  5. It is wonderful that you are doing your best to stay inside! Thank you for that! You are helping so many people by making that choice. Sending you lots of love!
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  6. Useful review, thank uoy very much!

    YanıtlaSil
  7. I use a multivitamin too

    YanıtlaSil
  8. I haven't tried it but seems a good help ^^
    xx

    YanıtlaSil
  9. Benim de merak ettiğim bir üründü. Koşturmalı geçen günlerimde denemek isterim. Faydalı bir post olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ooh these sound really great! I am trying to boost my vitamin numbers too right now xo

    Makeup Muddle

    YanıtlaSil
  11. I heared so many great things about these supplements but I haven't yet tried them. Great informational post, I am glad I had the chance to know more.

    YanıtlaSil
  12. Não conheço, mas deve ser bom. Agora com a nossa quarentena temos tempo para tudo!:)
    -
    A fé atravessa-nos o pensamento cruel
    -
    Beijos e uma excelente noite!

    YanıtlaSil
  13. I should have taken more vitamins :) these look good

    YanıtlaSil
  14. I use KOENZİM Q10 from time to time. In spring we need many vitamins and minerals.

    YanıtlaSil
  15. Nie znam, jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    YanıtlaSil
  16. Keeping myself occupied at home since the movement control order. Today is the 2nd day. Hope the situation will not worsen.

    YanıtlaSil
  17. Have a nice day!!😊😊
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  18. I know this product. It looks great.

    Kisses

    YanıtlaSil
  19. i didnt hear about this one before:)


    Zapraszam do mnie

    YanıtlaSil
  20. Ben de bugünlerde evde kalmak-koronavirüs yazıları yazıyorum hep, ne olacak böyle bilmiyorum... :( Evde olduğumuz bugünler, blog'ları keşfetmek için güzel bir fırsat olabilir... Bir de bol bol kitap okuyorum tabii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli şu sıra filmler ve kitaplarla ilgili bir dünya en güzeli 😊

      Sil
  21. Ditempat saya sepertinya belum ada deh
    Obat stamina untuk saat ini kayaknya memang dibutuhkan.
    Demi menjaga tubuh agar tetap sehat

    YanıtlaSil
  22. süpradin içiyom ben deee. redoksan varmış o da iyimiş. aklında olsun su şişesine sürahiye filan bir tatlı kaşığı sirke koy, istersen limon da :9 bi de şimdilik zencefil, zerdeçal yeme, korona içeriyormuş çünkü. dizi izliyom, korona haberleri de bi deee :)

    YanıtlaSil
  23. Interesante gracias por la información!!
    Besos!!

    YanıtlaSil
  24. Ah, sí, lo conozco! algunos familiares lo han tomado y está muy bien.
    Besos!

    YanıtlaSil
  25. Non faccio spesso il pane, dovrai aspettare un po'... ma sono sicura che troverai altre cose che ti piacciono! A presto

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum 😊 tariflerinizin hepsi güzel, sağlıkla kalın . Dua ve umut ile ...

      Sil
  26. Good information 👍
    Keep health is important 💪👌

    YanıtlaSil
  27. I like it when I need an extra. Thanks

    YanıtlaSil
  28. That Coenzyme sounds great!
    Thank you for sharing!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    YanıtlaSil
  29. Aqui tem Supradyn para vender. Faz alguns anos ue conheço esse polivitamínico.

    Estou trabalhando em casa, lendo, vendo filmes.

    11C graus é frio.
    Aqui muito calor. 33C.
    I hate hot time.
    Beijo,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bahar mevsimi en güzeli 33 derece için Adana'da Nisan ayini ayini bekleyecegiz sanırım 😊

      Sil
  30. Hello!! a really interesting post. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  31. Absolutely, we need to boost our immune system, even more due to this outbreak.
    Stay safe and healthy

    YanıtlaSil
  32. good suggestion!

    YanıtlaSil
  33. staying inside is important...these supplements seem nice.

    YanıtlaSil
  34. aklımda olsun, teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  35. Great post, so interesting! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my post --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2020/03/how-do-i-keep-my-skin-moisturized.html

    YanıtlaSil
  36. Very interesting product!

    YanıtlaSil
  37. love that kind of items ;)  

    YanıtlaSil
  38. I nevers used it, but it sounds great!

    YanıtlaSil
  39. Gracias por el post.
    Besos y cuídate mucho,

    YanıtlaSil
  40. Thanks for the post
    xoxo ♡

    YanıtlaSil
  41. Adorei a postagem!
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  42. Wonderful! I hope you're doing well!

    YanıtlaSil
  43. heey hani, çocukluğunda sevdiğin çizgi filmler, yazıma yorum yaptıydın yaa bak cevap geldi sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deep şimdi baktım bu çizgi film kanal d de yayınlanıyordu eğer bulabilirsem yazıma eklemek isterim 😊

      Sil
  44. Happy reading and watching movies. Stay safe always 📺📘🧡

    YanıtlaSil
  45. ben pek evde durmadığım için değişen çok bir şey olmadı ama tabi genel bir durgunluk ve durgunluk olduğu için sokaklar da bizde bunlardan etkileniyoruz işte biran önce biter umarım

    YanıtlaSil
  46. De momento não estou usando suplementos... mas é sempre bom ficar a par dos que apresentam excelentes benefícios!
    Por aqui, em casa... tenho sempre que fazer! Tentando que a minha mãe não fique contaminada com o vírus, pois ela está num grupo de risco... Tudo o que trago do supermercado tem de estar lavado ou desinfectado antes de chegar perto dela... e quando chego da rua, devemos tomar banho e mudar de roupa, pois o vírus, encontra-se em qualquer lado, nas roupas, no cabelo, nos sapatos, nos acessórios, no telemóvel... é uma pressão enorme, viver assim... mas estamos perante algo ainda desconhecido, contagioso, e mortal para os mais velhos... de quem devemos guardar alguma distância para não os contagiarmos... no momento, a nossa proximidade perante outros, pode colocar a sua vida em risco! No momento estou tentando sair o mínimo possível, para não contagiar a minha mãe... só vou ao supermercado e farmácia... nunca se sabe o que se traz da rua agarrado a nós... isto é um inimigo invisível...
    Beijinhos! Cuide bem de si e dos seus... não ficando muito perto deles... no momento é o que podemos fazer de melhor uns pelos outros... não nos contagiarmos uns aos outros!... :-(
    Sinceramente, nunca pensei viver algo assim!
    Tudo de bom, Asli!
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annene de sana da sağlık dilerim. Dua ediyorum bu virüsün tedavisi bulunmasi için çok zorlayıcı biliyorum market için bende dışarı çıktığımda tüm kıyafetlerimi dezenfekte ediyorum...

      Sil
  47. Hi, Camdandusler!,
    I know this product but I haven't tried it yet.
    Thanks for sharing.
    xoxoxo

    YanıtlaSil