24 Ocak 2024 Çarşamba

ELİDOR COLLAGEN BLENDS

 

ELİDOR COLLAGEN BLENDS

Çok soğuk öyle değil mi! Artık bir gün baharı yaşarken bir gün yoğunlaştırılmış bir kış mevsimini yaşıyoruz. Öyle ki böyle havalarda battaniye en yakın arkadaşımız oluyor. Yine de tembellik yapmamalıyım dedim ve kalktım; taslak yazılarımı tamamlamaya...

Kış mevsiminin özellikle cildimde etkileri çok fazla. Eskiden böylesine ellerim kurumazdı ya da nem ihtiyacı hissetmezdim. Ama şimdilerde elim sürekli kremlerimde. Tabi ki saçlarım da bu durumundan nasibini alıyor. Böyle zamanlarda şampuan değiştirmeye çalışıyorum. İlerleyen yazılarım da başka kozmetik ürün  ve şampuan yorumlaması da gelecek. Elidor, saç kremlerini çok sevdiğim bir marka ama şampuanlarını ne zaman hevesle satın alsam ne yazık ki hayal kırıklığına uğratıyor. Sülfatsız, Elidor Collagen Blends Goodbye Fall şampuan sonbahar döneminde kullandım. 

Elidor tanıtım;

"Elidor'dan Cilt Bakım Mucizesi Kolajenli Sülfatsız&Silikonsuz Yepyeni Formül!

Kolajen ve Seramid içeren sihirli formül ile saçların esnekliğini korusun ve koparak dökülmelere karşı güç kazansın!"

Bu yazıyı görünce sülfat ve silikon içeriğinde olmayan kozmetik bir şampuanın saça en az şekilde hasar vereceğini düşünmüştüm. Şampuan bitene kadar kullandım. İlk iki hafta saçlarımdaki yumuşaklığı ve canlılığı sevdiğimi söylemeliyim ancak sonraki haftalarda saçımda kepek yaptığını fark ettim. Dökülme konusunda ise şampuanı uzun bir süre kullandığımda önce hiçbir etkisi olmadığını düşündüm fakat zaman geçtikçe dökülmeyi aksine artırdı ne yazık ki... 

Her saç tipi, istenilen özellikler birbirinden farklıdır. Bunu biliyorum ancak yine de doğru şampuanı buldum dediğim an ne zaman merak etmeden de olmuyor. 

Şimdilik yorumlarım bu kadar; siz daha önce bu şampuanı kullandıysanız yaşadığınız etkileri yorumlarda paylaşabilirsiniz. Bekliyorum yorumlarınızı...





22 yorum:

  1. Take good care of yourself in the cold weather 🤗

    YanıtlaSil
  2. Nie znam marki, chętnie bym poznała. Pozdrawiam serdecznie.

    YanıtlaSil
  3. Seems to be an excellent product
    Thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  4. The cooler weather is definitely impacting my skin and hair as well. Definitely smart to focus on hydrating products! I'm sorry this shampoo didn't work well long term. I hate when that happens.
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  5. Thanks for sharing this cream.
    Hugs

    YanıtlaSil
  6. I'd love to try this shampoo.
    Happy Thursday!

    YanıtlaSil
  7. first time hearing shampoo with ceramide..definitely worth to try

    YanıtlaSil
  8. Sicher ein tolles Shampoo! Danke fürs Zeigen.

    YanıtlaSil
  9. Definitely a must-try for anyone dealing with hair fall issues!

    YanıtlaSil
  10. maybe i should give a shot for this one. thank u for ur sharing !

    YanıtlaSil
  11. Grazie per averci fatto conoscere questo prodotto

    YanıtlaSil
  12. Elidor saçlarıma yaramıyor ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  13. elidor kullanıyom buna da bakayıms :)

    YanıtlaSil
  14. Parece um excelente produto! Ainda não conhecia!
    Um beijinho
    Ana

    YanıtlaSil