1 Ocak 2024 Pazartesi

THE ARCHIES İNCELEME


THE ARCHIES
(From Pinterest)

2024 yılında bol bol dizi ve film incelemesi yazmak istiyorum. Umarım bu hedefimi gerçekleştiririm; izlediğim film ve dizileri sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bu yazımda da sizlerle The Archies Bollywood uyarlamasını paylaşacağım. 

Riverdale dizisinin ilk iki sezonu heyecanla izleyen ve Riverdale dünyasını ilginç bulan bir izleyici olarak biraz Instagram tavsiye ile Netflix yapımı The Archies filmini izledim. 7 Aralıkta yayınlan filmin reklamının bu kadar keşfetime düşeceğini sanmıyordum. Bunda en önemli etken sanırım oyuncuların Hindistan'ın en popüler ve sevilen yıldızlarının çocukları olması olması. Sharukh Khan ülkemizde de sevilen ve tanınan bir yıldız onun kızı Suhana Khan bu filmde Veronica Lodge rolündeydi. Khushi Kapoor da Bone Kapoor'un kızı ve Betty Cooper olarak filmde rol almış. Kapoor soy adını birçok Bollywood filminde görmüşüzdür. Bu ailede çok fazla ünlü oyuncu var. Film tanıtım gösterimlere tanınmış bütün oyuncular gelip destek olmuşlar ama... Bollywood filmlerinde o müzikaliteye hepimiz aşinayız. Hatta şarkılarının filmlerinden çok daha meşhur olduğu filmleri sayabilirim. Bu müzikal gençlik filmindeki hiçbir şarkıyı ikinci kez dinlemeliyim demedim hatta aklımda kalmadı bile. Oyunculuk konusunda beklentimin çok çok altında bir hikaye vardı. Çekim atmosferi, kalite ve  60'lı yıllar modası beğensem de ki bana 60'lı yılları içeren temaları çok seviyorum ancak film konu anlamında sıradandı. Veronica Lodge Londra'dan geldiğinde en yakın arkadaşı Betty Cooper ile birlikte bir parti verir. Riverdale yerleşkesindeki en güzel partileri Veronica verir mesajı, yerleşke sakinlerinin partiye katılmaları bilmiyorum ama woow veronica'nın muhteşem dönüşü söylemini bana vermedi. Okul sahneleri çok azdı. Archie karakterimizin kazanova olması müzik tutkusu için Londra'ya gitmek istemesi ve bu arada Betty ve Veronica'ya aşık olması tüm o karmaşa içerisinde yerleşkenin kalbi durumunda olan parkın kurtarılmak istenmesi duygusal olarak seyirci olarak bana geçmedi. Özellikle Veronica karakterini oynayan oyuncunun sanırım ilk oyunculuk deneyimi ama kısık sesle ve yavaş konuşması, karakterin duygularını net olarak ifade edebildiğini düşünmüyorum. Aynı mimik ve ifadelerleydi film boyunca ki diğer karakterlerin de hani çok akılca kalıcı olduğunu ne yazık ki söyleyemiyorum. Böyle harika bir hikaye alanı olup da sıkıcı bir film olması beni hayal kırıklığına uğrattı. 

Şimdilik yorumlarım bu kadar sizlerin de yorumlarınızı beklerim...

24 yorum:

  1. Happy new Year, friend!
    Thanks for sharing
    Hugs

    YanıtlaSil
  2. Buon anno nuovo.
    Un grande abbraccio 🥳🥳🥳

    YanıtlaSil
  3. Happy New Year!
    May 2024 be the best year for you! I wish you all the best!

    YanıtlaSil
  4. I haven't known this movie. Thanks for your oppinion.

    Kisses

    YanıtlaSil
  5. Never saw this movie although I have Netflix. Honestly, I am not very familiar with Bollywood, indian actors and their children but actually you made me curious about this topic and I will try to get familiarity with it.
    That being said, I wish you a happy new year with prosperity and tranquility!

    YanıtlaSil
  6. I came to leave my wishes for a successful 2024.

    YanıtlaSil
  7. This story looks interesting. only if they can work out a little difference from the original version, surely it will be more fun and entertaining...

    YanıtlaSil
  8. yaa bunu çok severim been şarkısı da çok güzeeel :) sugar sugar :)

    YanıtlaSil
  9. Vou voltar a assistir Riverdale. Happy New Year!!

    YanıtlaSil
  10. Non conosco per niente questa Serie Tv, ma Auguri e Buonissimo Anno Nuovo

    YanıtlaSil
  11. good review....
    happy new year.... and wish you all the best....

    YanıtlaSil
  12. İki versiyonunu da izlememiştim.Güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. I appreciate your review on this! I'm a huge Archie comics nerd (and watched a good chunk of Riverdale) so this has been on my to watch list. It's good to know what to expect!
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  14. Thanks for sharing. Happy New Year!

    YanıtlaSil
  15. Olá!
    Muitos filmes e séries nos desapontam. Vamos com uma expectativa de ser algo bom, mas no fim decepcionam.
    Tenha uma semana repleta de muita luz
    abraços Loiva

    YanıtlaSil
  16. Great review!
    Thanks for sharing.
    Happy New Year

    YanıtlaSil
  17. wow, thanks for info, i dont know that there is Archies in Bollywood version...

    YanıtlaSil
  18. Niestety nie znam tematu, ale dzięki Tobie mogę poczytać. Pozdrawiam :)

    YanıtlaSil
  19. Já ouvi falar, mas ainda não assisti!
    Grata por partilhar, Asli! Estou voltando, depois de umas semanas adoentada com uma forte gripe, que me afastaram bastante da Net...
    Feliz 2024! Tudo de bom! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil