29 Ocak 2024 Pazartesi

GOOGLE DİZİN EKLENME PROBLEMLERİ


GOOGLE DİZİN EKLENME PROBLEMLERİ

En çok okunan yazılarınız Google dizinden çıkarıldı mı? Google dizine eklenme problemleri ile uzun zamandır mücadele ediyorum. Öyle ki blog yazılarıma da ciddi manada ara vermeyi düşündüm. 2022 yaz döneminde özellikle neredeyse tüm yazılarım dizine eklenmiyordu. Blogspot üzerinde değişim yapmak demek gerçekten herşeyin alt üst olmasına neden olduğunu bildiğimden temamı dahi uzun zamandır aynı kullanıyorum. Geçmiş senelerdeki hala Google sıralamasında oldukça üstte olan yazılarımın da dizinden çıkarıldığını görünce artık ne yapabilirim sorusunu sormaktan başka elimden birşey gelmiyor.

Bu problemi sizlerde yaşıyor musunuz? Bu problem ile ilgili notlarım ise düzeltmeye çalıştığımda kabul edilmiyor ne yazık ki... Sayfanın dizinde olması çok önemli. Blogger arkadaşlar belki okuma listesinden görüp yazıya geliyorlar ama diğer okuyuculara ulaşmadığı için o yazı istenilen düzeyde etki oluşturmuyor ne yazık ki... En basitinden WEDNESDAY yazımı oldukça heyecanlı ve güncek bir zaman diliminde yazmış ve paylaşmıştım. İlk üç gün blogum ziyaret edilmeyen ülkelerden dahi ziyaret aldı ve üçüncü gün sonunda dizin eklenme problemi karşıma çıktı. İstenilen düzeltmeleri kaç defa yaptım hatırlamıyorum bile. Sonunda pes edip, yazımı silmeyi dahi düşündüm ama zaten Wednesday gündemde biraz popüleritesi azaldığında yazım sorun olmaktan çıktı, sayfa dizinde kendine yer buldu. Notlarım dizin problemleri biraz azaldı dediğimde hop sil baştan başladı herşey.

Bu yüzden blog yorumlarıma dilediğim gibi cevap veremiyorum. En çok bu duruma üzülüyorum kendi yazımdaki yorumların hepsine cevap verdiğimde yine dizine eklemiyor. Seo problemlerine girmek bile istemiyorum ancak etiket prensibine göre düzenlediğim çok fazla yazı var ve hala eklenmeyi bekliyorlar.

Bu tür problemler nereye kadar devam edecek bilmiyorum ama yaşayanlar çözüm bulan var ise yorumlarınızı bekliyorum.

*Sayfayı dizine ekleme 

* Bulunamadı(404)

*Yönlendirmeli sayfa

*Doğru standart etikete sahip alternatif sayfa

Dört problem bu şekilde; daha öncesinde blog yazılarımı çok fazla kopyalayan bile demiyorum bire bir çalan hesaplar oldu ve bu durum sanırım blogum da dengesini yıprattı. Neden sorusunu sormak istiyorum, birisinin emeğini çalmak bu kadar kolay....

16 yorum:

  1. I really don't know if I have this problem too. So I can't help you. I hope you could resolve it soon.

    Kisses

    YanıtlaSil
  2. Olá!

    Nunca tive problemas.
    Tenha uma semana repleta de luz
    abraços Loiva

    YanıtlaSil
  3. Spero risolverai i tuoi problemi presto.
    Un abbraccio!

    YanıtlaSil
  4. I had this problem for a long time and when finally it seamed to be solved because I started to have lots of traffic, I discovered that my blog was cloned and adds and links were inserted to my photos and instead of my links. I also tought and still think about a break, not actuated until now but I certainly stopped posting with the same rithm.

    YanıtlaSil
  5. I have another problem. For several years now, comments on Blogspot have not been published, but go to spam. I know how to get them out of spam. I’ve already made two posts about this, but my blog friends probably don’t read these posts of mine and don’t pull my comments out of their spam. I write comments to them (sometimes 5 times), but they are not published.

    YanıtlaSil
  6. It is sad when someone steals from you. And unfair.
    I hope you will solve the problem with the posts!
    Hugs

    YanıtlaSil
  7. Maalesef ben de bu mesajları alıyorum sıkça. Sanırım bizi kendine rakip gören sayfaların müdahalesi veya hırsız kişilerce yapılan müdahaleler oluyor. Bazen bıkıyorum uğraşmaktan.

    YanıtlaSil
  8. Thanks for sharing!
    I dont know this problem.
    Hugs

    YanıtlaSil
  9. I see....
    I am sorry, I didn't know about this matter.....

    YanıtlaSil
  10. Também já detetei dificuldades de acesso a vários blogs, e sei que há dificuldades também para o meu ser encontrado, por vezes... não faço a mais leve ideia de como se possa resolver tal, mas o Blogger de há uns tempos para cá tem andado em contínuas mudanças. Normalmente os blogs a que não consigo aceder... procuro o último comentário deixado, no qual há um link que nos direciona para o autor do mesmo, e por vezes é assim que eu recupero o contato com um blog cujo endereço deixa de aparecer nas pesquisas do Google...
    Um beijinho! Espero que consigas resolver o problema, Asli, ou que alguém possa partilhar uma solução...
    Ana

    YanıtlaSil
  11. I'm sorry I don't know how to help.

    YanıtlaSil
  12. Ii'm sorry to hear about your situation. Losing visibility on Google can be challenging..
    i think if the issue persists, recommend seeking professional help from SEO experts or web developers who specialize in resolving indexing problems.

    YanıtlaSil
  13. hımm bunu ilk senden duydum yaaa :)

    YanıtlaSil
  14. Dziękuję za informacje. Pozdrawiam

    YanıtlaSil