28 Mayıs 2024 Salı

BIOBLAS BOTANIC OILS ŞAMPUAN

BIOBLAS BOTANIC OILS ŞAMPUAN

Yaz mevsimine güzel bir geçiş yaptık diyebiliyor muyuz? Havalar geceleri soğuk gündüz bir anda yağmur yağacak gibi ve bir bunaltıcı durumda. Hava durumu karışık diyebilirim ki benim de düşüncelerim şu sıra karmakarışık. Uzun zamandır bir kitap incelemesi paylaşımını sizlerle paylaşmak istiyorum ancak bir türlü yazamıyorum. Çünkü okumuyorum. Kırgınım sanırım... Kırgınlığım kitaplara değil insanlara ama kırgınlığımın geçmesi için kaç mevsim geçmeli onu bilmiyorum. Bu yazımda sizlerle paylaşmak istediğim ise stresimizi, kırgınlığımızı ve canlılığı hisseden saçlarımız.
Çok fazla bakım için hem bütçe hem de daha az stres gerekiyor. Ve de doğru bir şampuan. Saçlarımın şu sıra cansızlaştığını biraz yorgun olduklarını düşünüyorum ki haklılar bence beni de hissediyorlar.
Bu durum bir kenara doğru şampuan konusunda da sizlerin önerilerini bekliyorum. Bioblas Botanic Oils şampuanı kullanmayı bıraktıktan sonra geçiş yaptığım şampuanı da sizlerle paylaşacağım. O şampuan da inanılmaz derece kepek yaptı çünkü.

Kozmetik alışverişinde şampuan rafları oldukça ilgi çekici gelse de artık en doğal ve zararsız ürünleri aramaya başladım zira fayda getirmiyor. Ama yine de anlık kararlarla bir şampuan alırken buluyorum kendimi.

Bioblas Botanic Oils Şampuanın Faydaları

*Doğal İçerikli: Bioblas Botanic Oils şampuanlar, zeytinyağı, argan yağı, hindistan cevizi yağı gibi doğal yağlar ve bitki özleri ile zenginleştirilmiştir. Bu doğal içerikler sayesinde saçlarınızı besler, onarır ve güçlendirir.

*Saç Dökülmesine Karşı Etkili: Bioblas Botanic Oils sarımsaklı şampuan gibi bazı seçenekleri, saç dökülmesine karşı etkili bir çözüm sunar. Sarımsak özü ve organik yağlar içeren bu ürünler, saç köklerini güçlendirir ve yeni saçların uzamasını teşvik eder.

*Kepeğe Karşı Koruma: Bioblas Botanic Oils kepeğe karşı şampuan, kepeği ve kaşıntıyı gidermeye yardımcı olur. Saç derisini rahatlatır ve sağlıklı bir kafa derisi ortamı oluşturur.

*Parlak ve Yumuşak Saçlar: Bioblas Botanic Oils şampuanlar, saçlarınızı parlak ve yumuşak hale getirir. Saçlarınızın doğal güzelliğini ortaya çıkarır ve kolayca taranmasını sağlar.

Bioblas Botanic Oils Şampuan Çeşitleri oldukça fazla. Farklı saç tiplerine ve ihtiyaçlara uygun çeşitli şampuan seçenekleri sunmakta bende tercihimi Argan yağlı şampuan seçeneğinden yan kullandım. Kuru ve cansız saçlar için ideal olduğu; saçlarınızı parlaklaştıracağı ve yumuşatacağı ifade edilmiş. 

Bioblas Botanic Oils şampuan, kullanıcılar tarafından oldukça beğenilen bir ürün olsa da saç dökülmesi konusunda istediğim performansı ne yazık ki sağlamadı Öyle ki duş sonrası saçlarımı taradığımda saçlarımı tarakta görmek oldukça üzüyordu. Argan yağının besleyici ve onarıcı özelliğine elbette inanıyorum ancak kullanım sonrası saçlarımda dökülme ve canlılık konusunda ne yazık ki başarılı bulmasam da kepek yapmaması ve evet yumuşaklık kazandırdığını söyleyebilirim.

Bioblas Botanic Oils şampuan, saç bakımı için doğal ve etkili bir çözüm arayanlar ürünü inceleyebilirler. Kalın telli ve kuru saç tipine sahip birisi olarak satın almak konusunda birkaç kez düşüneceğim bir ürün oldu ne yazık ki... 

Şimdilik yorumlarım bu kadar. Sizlerin de yorumlarınızı beklerim.

20 yorum:

  1. This is an interesting product, I think this shampoo might be good for me too 😄

    YanıtlaSil
  2. it's great to hear that the shampoo didn't cause dandruff and did leave your hair feeling soft...

    YanıtlaSil
  3. never seen this brand in my local market before but for me, I always avoid sulphate in my shampoos

    Myra | Beauty Diary

    YanıtlaSil
  4. I have very oily hair so shampoos with oils are not made for me.

    Kisses from Spain

    YanıtlaSil
  5. Bioblas şampuanlarının içerikleri güzel oluyor:) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. it is a great shampoo for my hubby:D

    YanıtlaSil
  7. Çoğu şampuan artık beklenti altında kalıyor ben de doğal sabun kullansam mı diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  8. Kanaatimce kalıp sabunlar dahada bir sağlıklı, şimdiki yeni nesil şampuanla yetersiz gibi

    YanıtlaSil
  9. it seems like an excellent choice for addressing dryness and restoring life to dull hair...

    YanıtlaSil
  10. I always appreciate your honest reviews! Thank you for being so candid <3
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  11. Interesting shampoo. Thank you for your honest review.

    YanıtlaSil
  12. I discovered that using ginger shampoo reduces hair loss.

    YanıtlaSil
  13. Thanks for your post!
    Kisses ♥

    YanıtlaSil