21 Mayıs 2016 Cumartesi

KEŞKE

 
Yarın sınav var! Bazen çok büyük haksızlık diye düşünüyorum. Sınavlarla yetişen bir nesiliz ve yine sinava giriyoruz. Bir haftadır aslında hasta yatıyorum. Bloğuma rastlarsaniz eğer beni tanimasanizda dualarınizi isterim tüm KPSS mağdurları adına. Bugün Berat Kandili... Fotoğraf haftalar öncesinden. Benim için çok özel bir camiden. Camilerin benim için her zaman bambaşka anlamları olmuştur. Şehrin bütün  gürültüsünu duduran ve kendinle basbasa bırakan özel yerler. Orada duyduğun ses pişmanlıkların, hüzünlerin,mutlulukların sesi. Bir çeşit terapi gibi. Fotoğraftaki  cami asırlar öncesinden bizlere yadigar değil. İcinde yasanmislari çok değil ama bizden sonrakilere varlığını hissettirecektir. Adana merkez Camisi... Artık Adana'nin o,  Adana da onun oldu sanki. Keske su an ayağa kalkip gidip nefes alabilen diyorum  o kadar ihtiyacım var ki... Mide bulantısı, baş dönmesi ayağa kalktığımda hangisi olacak acaba korkusundan uzak sadece dua ederdim. İnsan sınavlara alıştigini sansa da alışmıyormus yavaş yavaş da olsa öğrendim sanırım. 

4 yorum:

  1. İnşallah sınava girenlerin sınavları güzel geçmiştir. Benim sınav maceralarım geldi aklıma... zor. Küçük yaşlarda büyük sınanıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim olduğu kadar ☺ sınavlar hayatımız oldu artik

      Sil
  2. Umarım güzel geçmiştir sınav.. Kim sever ki sınavları? Ben hasta olurdum sınav öncesi ve sonrası kısacası eğitim hayatım boyu :)) Hatta ben olayı abartıp günlük hayatımda da biri soru sorduğunda fenalara gelebiliyorum..Buarada çok geçmiş olsun, iyi bak kendine.. Kocaman sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim.Alistigimi aslında zannediyordum ama ne yazikki vücut tepki gösteriyor tekrardan teşekkürler ☺

      Sil