4 Eylül 2018 Salı

WATSONS DOMATES MASKESİ

 
          Eylül nasıl başladı? Benim için
 çok karışık başladı. Hatta bir kördüğüm gibi. Neresinden çözmeye başlasam 
elimde kalacak gibi hissediyorum. O yüzden yazmak istedim. Bu arada Karakedi dergisi yunus emre şiir yarışmasına katılmıştım. 
Dün e-mail geldi e-kitap şeklinde yayınlanmış. Okumak isterseniz bir bakın derim. Yazmak güzel şey; yazmak bir nisan yağmuru gibi kısa süreli ancak huzur verici. 
Sahi sizin için Eylül nasıl geçiyor? Alışkanlıklarıma veda kısmında biraz zayıfım. Cecile benim lise döneminde severek kullandığım parfümlerdendi. 
Hala da öyle günlük kullanım için elim mutlaka ona gidiyor. Watsons'da ikili halde 30 TL gibi bir fiyatı vardı. Gratis biraz daha farklı satıyor fiyatını. 
Almak isterseniz Watsons'a bakmanızı tavsiye ederim. Bir arkadaşım bu koku seninle özdeşleşti sanki senin bir parçan gibi demişti; sanırım haklı da. Şekerli kokuları günlük kullanımda 
çok seviyorum, baskın ancak bütün bir odayı kapsayacak kadar değil. 
Rahatsız edici baskınlıkta değil yani. Domates maskesi de 4 TL gibi bir fiyatı vardı. 
Kokusu kesinlikle rahatsızlık verici değil. Bazı maskeler dayanılmaz oluyor. Watsons tek kullanımlık domates maskesi; İçeriğinde likopen ve gingko özleri yaşlılık belirtilerine iyi geldiği belirtilmiş.
Şimdilik belirgin kırışıklıklar olmadığı için ben kalan tek maske olduğu için aldım. Benim için aydınlık ve ferah görüntüsü ile cildimi rahatlatması önemli ki bu üç faktörü çok iyi bir şekilde karşıladı. Maske kullanım sonrası ciltteki yumuşaklık hemen geçmedi. Özellikle ben de bekledim. Güzel bir maske.
          Zamanın tiktakları geleceğe yol alırken ömürden bir gün gidiyor. Umarım güzel bir gün geçirmişsinizdir. Bekliyorum yorumlarınızı...

       

21 yorum:

  1. Şiir yarışması için tebrik ederim canım:) Domates maskesi hiç kullanmadım merak ettim şimdi😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yayınlanmasına ben de sevindim 😊

      Sil
  2. Tebrik ederim şiir yarışması konusunda :) Canın bir şeylere sıkkın gibi ama hayırlısını diliyorum senin için. Ben 2017'nin Eylül'ünden beri bir tuhafım. Acayip kötü geçti. Dünyam alt üst oldu. Ama şükür toparlıyorum galiba. Tabi karşıma yeni yeni kötü sürprizler çıkmazsa. Güçlü olmamız lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız şu an bir kararsızlık denizinde dondum kaldım sanki bir adım atmam gerekiyor ama adım atacak kararı veremiyorum çok teşekkür ederim insAllah sizin için de guzel günler olur. 2017 yazından bu zamana benim de güzel geçmedi.

      Sil
  3. Şiir yarışması için tebrikler. :)) Bende cecile'yi kullanıyorum. Genelde parfüm kullanmayı sevmem ama cecile iyi oluyor :))
    Benim için bütün sene bir tuhaf olduğu gibi bu ayda tuhaf geçecek gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2018 pek uğur getirmedi sanki ya umudum 2019 da 😊

      Sil
  4. Tebrikler Aslıcım, başarılarının devamını dilerim. Cecile parfümleri bi ara ben de severek kullanmıştım. Hatta Cosmohome sitesinde bayağı indirimliydi fiyatı, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 😊 seviyorum ben cecile parfümlerini günlük özellikle 😊

      Sil
  5. Şiir yarışması için tebrikler, ben henüz Eylül' den bir şey anlamadım. Bir farklılık yaratmadı bende, bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemek alışkanlık oldu bende diyorum 😊

      Sil
  6. Congrats dear! I think you need to take your time in making any decision, things will fall in place soon. Kisses!

    YanıtlaSil
  7. Domates maskesi değişikmiş :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel anlatıyon sen yaaa hayatıııı :) eylül en sevdiğim mevsim gitsin şu sıcaklaaar da sokağa rahat çıkalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün ve bugün oldukça serin bir hava vardı bundan sonra insAllah serin olsun ya 😊

      Sil
  9. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    YanıtlaSil
  10. Thanks for your comment 😊 and visiting

    YanıtlaSil
  11. Merhaba yarışma için tebrik ederim :) https://yildizyagmuruu.blogspot.com/?m=0 bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 blogunuzu takibe aldım 😊

      Sil
  12. Paylaşım ve bilgileriniz için teşekkürler. Şiir yarışması için tebrikler.

    YanıtlaSil