30 Eylül 2018 Pazar

PAZAR SAKİNLİĞİ


Pazar sakinliği... 30 dereceden bir türlü inmeyen sıcaklık yerini oldukça bulutlu yalancı yağmura bıraktı. Yağmur hani yağsa bence hava daha çok rahatlar durumu. Sonbahar bugün yarın kendini gösterecek diye beklerken ara ara uğruyor sanki. 

Mevsimler düzenindeki yerini hatırlatmak istercesine notlarım beni çağırıyor. Bu ara Instagram da daha aktifim sanırım yazmak daima öncelikli olsa da kafamı toparlayamıyorum. Ne yapalım şimdilik böyle olsun. 
Cumartesi güzelliği ise kapıyı çalan posta idi 😊 her yıl İnönü üniversitesi öğretmenin öyküsü yarışması düzenlemekte . Şimdiye kadar derece alamasam da hikayelerim yayınlanan kitapta yerini aldı. 


Küçük mutluluklar zamanın en güzel durakları sanırım. Elime çok geç ulaşsa da çok sevindim. Kitap sürprizleri bana daima şunu hatırlatıyor; anımsamak ve anımsamak için yazmak bir rüya ise kaleme döküldükten sonrasının gerçekliğini izleyin. 
O zaman gerçek olduğuna inanacaksınız...

                       Mutlu pazarlar....

38 yorum:

  1. heeeey ne güzel söz etmiştin daha önceeee. ne mutluuuu :) baksanaaa, bi sorsana nerlerde satılıyomuş bu kitap. kitapçılarda var mıymış :)

    YanıtlaSil
  2. Satışa çıkarıyorlar 😊 İnönü üniversitesi kendisi yayınlıyor bazi kitapçılarda gördüm bende şimdilik hikayem yayınlanıyor ama umut ediyorum ki bir gün romanım da yayınlanır çok teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler! Yayınlarınızın daha çok kitleye ulaşması dileklerimle...

    YanıtlaSil
  4. Thanks for your comment 😊

    YanıtlaSil
  5. Hello, congratulations for your book!!! You have gorgeous weather there... Here in Poland is already autumn, but today is a warm day :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you 😄 Turkey four season country, here in Turkey is already autumun but i live in very hot city, morning weather rainy but now sunny 😊

      Sil
  6. Love your review as always ))

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bizim burası bütün gün yagmurlu ve 13 dereceydi.Keske sıcak olsa 🙏🙏
    Tebrik ederim canım .Gurur verici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 bugün 30 derece idi hava Adana'ya kış bir anda hazırlıksiz gelir şimdi yaz mevsiminde hafif yayla havası var diyorum bunaltıcı nem yok

      Sil
  8. Tebrik ederim canım çok sevindim 😊Umarım daha çok hikayen daha çok insana ulaşır 👏👏😘

    YanıtlaSil
  9. Başarının ölçüsü derece değildir bence..Azmetmek,çabalamak,istediğin sonuca ulaşmak ta bir başarıdır.Bu tür başarıların hep olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız 😊 teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil
  10. Wonderful post, dear!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  11. İngilizce yorumlar içinde kayboldum :)) çok güzel bir şey hem kitap hem de her yerden insan olması :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 blog bu yüzden sevdim dünyanın dört bir yanından insan translate den dahi olsa çevirip okumaya çalışıyorlar teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  12. Congratulations on your book! Happy Autumn :)
    I'm following you now!

    Natalie
    www.lucyandtherunaways.com

    YanıtlaSil
  13. Good post!
    Thank you for your comments in my blog

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler, kitabın içinde kendi yazınızı görmek ne kadar keyiflidir. İnsanların onu okumasının hazzını ne verebilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen insan geriye dönüp baktığında gercekten kalıcı birşeyler bırakmak istiyor yazdığım bir kelime dahi insanların ruhuna islemisse en büyük mutluluk 😊

      Sil
  15. Tebrik ederim. Sizin adınıza sevindim. Bizim için de motive edici. İnşallah bize de nasip olur bir gün yazdıklarımızın bir kitap sayfasında okunması.
    "Küçük mutluluklar zamanın en güzel duraklari sanırım" Bu mutluklar değil mi zaten bizi hayata karşı daha dirençli kılan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız 😊 teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  16. Canım senin adına çok sevindim. Umarım bir gün kendi kitabını da çıkarırsın :)

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar.. Büyük Blog Takip Etkinliğinden Geldim. TAKİPTEYİM. https://kadincada.blogspot.com/ Sizi de Kendi Bloğuma Bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biraz önce sizi takibe aldım 😊

      Sil