25 Eylül 2018 Salı

AGISS BURUN BANDI


Güzel bir hafta başlangıcı için paragraf başına geçmek gerek derler 😄 benim için de böyle oldu. Paragraf başına geldim havaların serinlenmesini bekliyorum. Son beş gündür öğle vakitlerinde inanılmaz bir sıcak var. Hani sıcakları Ağustos ayında bırakmıştık şimdi bu havalar ne diyor insan ister istemez. Sonbahar yaz tadında şimdilik... Alışveriş yapmak için akşam vakitleri uygun olduğundan markete dahi akşam gidiyorum. 
Geçenlerde A101 de agiss burun bandlarını görmüştüm. Alamamış olumlu yorumları okuyunca da tüh derken yine geldi, beni duymuşcasına. 




Agiss kozmetik burun bandının 5.75 gibi bir fiyatı vardı. İçerisinde 6 tane burun bandı bulunmakta. Yapısı güzel bazı burun bandları gibi kötü bir kokusu yok. Alırken bim de satılan burun bandı gibi olsun bana yeter demistim. Ama fazlası çıktı. Kolay yapıştı ve etkili bir şekilde sonuç aldım.(Cildimi temizledikten sonra burnumu nemli bıraktım ki kolay yapışması için...)Agiss burun bandları, diğer burun bantlarına göre kolay yapışması ve sonuç olarak farkı ciddi olarak göstermesi ile takdir ettim. İnsAllah bir sonraki alışımda da memnun kalırım.😊 Görürseniz bakmanızı tavsiye ederim. 

25 yorum:

  1. Love these products!

    Thank you for sharing ♥

    BLOG
    INSTAGRAM

    YanıtlaSil
  2. I have never seen this product before- they seem to be nice!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 thanks for your comment good product 😊

      Sil
  3. Hiç bilgim yok bunlar hakkında.. siyah nokta için olanlardan mı bunlar? Bir de rahat nefes almak için olanları varmış galiba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 siyah nokta cilt temizliği aslında değişen hava, yemek alışkanlıkları cilt tipinin düzenini de etkiliyor bazı ürünler kurtarıcı oluyor böyle 😊

      Sil
  4. ay özlemiştim yazılarınııı. a101 hep gittiğim yer pikuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤣😊 güzel sürprizler olabiliyor ozellikle naturlove makyaj süngeri bim de alıp kullandikca hiç fena değilmiş dedim

      Sil
  5. I use this kind of patches, but I don't know this brand.

    Kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A lot of brand 😊i used to this product but New brand try 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  6. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil
  7. Bunu denedim ama Bim'de satılan Rituel de Beaute burun bandı bir tık daha iyi gibi geldi bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır bim deki burun bandlarıni kullanıyorum aslında hemen hemen aynı gibi geldi bana sadece agiss biraz daha kolay yapıştı yüzey temizleme kısmında biraz daha etkili oldugunu gördüm😊 fırsatım oldukca farklı bandlari denemek istiyorum 😊

      Sil
  8. Great post http://www.ludatischenko.com

    YanıtlaSil
  9. Great post! :)
    New post - www.minniearts.com

    YanıtlaSil
  10. Cok pratik oluyor bunlar 😊

    YanıtlaSil
  11. Instagram aracılığı ile geldim bana da beklerim :)

    http://link.tl/1Qrgu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şu sıra Instagram'dan bloğumun Ziyaret edilmesi oldukça güzel 😊

      Sil