21 Aralık 2018 Cuma

2019 NOTLAR


Yıllar çok hızlı geçiyor.Ardıma dönüp baktığımda yaşlanmak değil de yaş almışım diyorum. Yaş almak iki haneli sayıların rakam değişikliğindense anı biriktirmekmiş; değerli insanlarla... 2018 benim için belirgin üç-dört olay dışında çok yorucu geçti.Saatlerce çalışmanın getirdiği yorgunluk değil; iş başvurularındaki insanların yaptığı kurnazlıkların hayatta böyle olunmalı 
yoksa hakkın yenir anlayışı ile bir şekilde benim hakkımın yenmesi ile üzüntü yorgunluğu... 

Tezimin  uygulamasını yaptıktan sonra 
üç ay için bitireceğimi zannettiğim halde uzaması, sanki bitmemiş cümlelerin yorgunluğu hasıl oldu bu yıla. Güzel şeyler olmadı mı tabi ki oldu. Bir günde tam üç şehir de bulundum. 
Ödül töreni vesilesi ile Eskişehir'de
 çok güzel bir gün geçirdim. Bir sürü not aldım.

Harika kitaplar okudum ve filmler izledim. Sıralayabileceğim birkaç cümle daha... 
10 gün sonra yeni bir yıl bizleri 
karşılayacak😊Dileklerim çok fazla. Ancak 2019'a büyük umutlar sakladım cümlesinden ziyade bitirilmemiş cümlelerimi bitirmeyi diliyorum. Noktadan sonrası büyük harfle başlamak için hazır olduğumu düşünüyorum sanırım. 
Büyük harfle; yeni bir sayfada hikayeler okuyup; hikayeler anlatmak isterken bol bol kahkaha atmak 2019 notlarım listesinde ilk listesinde yer ediniyor. 
Sağlık ve huzuru hemen maddenin
 devamı olarak ekleyeyim. 

Belirlediğim yazarların kitaplarını okumak, şimdiye kadar ertelediğim filmleri izlemek ve turist olmak, bulunduğum şehir ve zamanda.
Bundan sonraki yazılarımda Adana hakkında daha çok yazı, tarihi yerler ve hikayeler yer edinebilir. Adana Yeşilçam tadında oldukça hareketli bir şehir. 
Eğlenceli bir o kadar da hikayesel. Başka şehirlerin hikayesini öğrenmek için yol almak... Geçen yıl kahve içtiğim arkadaşım Karadeniz Turu yapmıştı onun anlattıkları ve onun gözü ile Karadeniz'i görürken onunla farklı şehirleri görelim dedik sohbetimiz sırasında. 

En azından yakın şehirleri. Adana çevresindeki illere en az hayatımızda bir kere gitsek de şehirlerde insanlar zamanla değişiyor.Değişim öylesine hızlı ki her bir anda farklı bir benliğimizi görüyoruz.
Bol bol fotoğraf çekmek... Fotoğraf çekmeyi istesem de profesyonel bir makinem olmadığı için telefonla çekebileceğim en güzel manzarayı yakalamaya çalışırım; kim bilir belki 
bir makinem olur gerçekten. 

Maddeler yaşadıkça uzayacak biliyorum. Çünkü insan zamanın içinde gelişen olaylara göre daha farklı dilekler dileyebiliyor. Zaman avuçlardaki kum gibi kayıp giderken; hayalleri ve üzüntüleri, mutlulukları sıkıntıları da kalbimizde iz bırakarak adeta bize kendisini hatırlatıyor. Umut denilen o çiçeği soldurmadan... 2019 güzel bir yıl olsun 
hepimiz için...

66 yorum:

  1. Yıllar çok hızlı geçiyor.Acısı tatlısı ile yılları geçirdik.Geriye bakınca bir tebessüm kalıyor..Yeni yılda inşallah her şey daha iyi olur hepimiz için.Mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 2019 hepimiz için güzel bir yıl olsun insAllah 😊

      Sil
  2. İnsani en çok insanlar yoruyor çok tuhaf değil mi. İyi hissetmeni sağlayan en büyük etkiyi de, her şeyden soğutan en büyük etkiyi de insanlar sağlıyor çoğu zaman. İnşallah 2019 herkes için guzel anilar getirir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar hem yara açan hem de merhem olan sözü aklıma geldi 😊 2019 guzel anılarla dolu bir yıl olsun

      Sil
  3. heeey çok güzel dilekleer. olsun hepsisi. ben sana en çok iş başvurularında başarı diliyooom gelecek yıl içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsAllah 😊 senin için de güzel bir yıl olsun ...

      Sil
  4. 2019 size unutamayacağınız güzel anılar yaşatsın, yeni yılınız kutlu olsun. Aslı hanım

    YanıtlaSil
  5. Hayallerinizin ve hedefleriniz gerçekleşeceği bir yıl olması dileğiyle.
    Kitaplara Kaçanlar, 2019 yılında daha fazla kitaplara kaçmanızı ve buralardan izler paylaşmanızı istiyor.

    YanıtlaSil
  6. Que 2019 seja pois bem melhor, do que este ano que em breve termina!
    Que seja um ano leve, e bastante promissor, e te permita concretizar todos os teus objectivos, e te proporcione uma infinidade de momentos felizes!
    Por estes lados, estamos em vésperas de Natal, mas creio que por aí, terão uma religião diferente da nossa... de qualquer forma, creio que todas as religiões têm... ou deveriam ter, a missão, de fazer de todos nós pessoas melhores... o que de alguma forma, é algo comum a todos elas... pelo que sendo agnóstica, todas as religiões para mim, estão em pé de igualdade... e por isso desejo para ti, o mesmo que desejo a todos por aqui... um Feliz Natal do jeito que o assinalam por aí ou não... com saúde, paz, alegria, e momentos de união e harmonia celebrados junto dos teus!
    Festas Felizes, e um próspero e Feliz 2019!
    Tudo de bom! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yazı olmuş böyle 😊 teşekkur ederim 2019 güzel bir yıl olsun

      Sil
  7. amin canimmmm .... 🙏🙏🙏🙏

    YanıtlaSil

  8. "2019'a büyük umutlar sakladım cümlesinden ziyade bitirmemiş cümlelerimi bitirmeyi diliyorum. "

    bitirilmemiş cümleler değil midir insanı eksik bırakan.Kalmasın eksik hiçbir insan ,inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 keşke kelimesinin ağırlığında ezilmemeli insan ...

      Sil
  9. Dün bu konuyu düşündüm hep şu zorlukta geçsin bugünüde atlatayım hiç eğlenceli bir şeyleri beklemiyoruz hep sıkıntı hata bizde sanırım hayata renk katmayı bilemiyoruz yeni yıl hepimiz için harika olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım 😊 zaman çok hızlı tukeniyor güzel gecmesi en büyük dileğim 😊

      Sil
  10. Huzurla okudum. Umarım 2019 bize mutluluktan ziyade huzur ve bol sevgi getirir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur ve bol sevgi eşittir mutluluk değil mi sahi 😊

      Sil
  11. Fantastic post!
    Kisses :)

    YanıtlaSil
  12. Ertelenen ve yarım bırakılan her şey yorar insanı. Benim de en çok yaptığım yanlıştır bu :) Bu işleri tamamlamak, çok anlamlı bir dilek olmuş. Hatta yeni seneye girmeden, bir kaç yarım kalan işi tamamlayıp 2019 u daha dinamik bir şekilde karşılamalı diye düşündüm :) Her şey gönlünüzce olsun.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. yeni sene yeni güzellikler getirsin herkese

    YanıtlaSil
  14. Delicious * . *
    Thanks for your sharing ♡

    YanıtlaSil
  15. Thanks for visiting my blog, im following you. Please tell me when you follow me back
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 following your blog

      Sil
  16. Ben en çok sağlık ve huzur diliyorum 2019 dan ya.En çokta oğluma saglık hiç hastalanmamasını diliyorum🙏🏻💕
    Şimdiden yeni yılın kutlu olsun camdandüsler😊❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun, 2019 sağlıkla sıhhatle huzur ve mutluluk ile dolu geçer insAllah sizinde yeni yılınız kutlu olsun 😊

      Sil
  17. hepimizin umdugu gibi saglikli huzurlu bir sene olsun.. simdiden iyi seneler:))

    YanıtlaSil
  18. Umarım 2019 için planladığın herşeyi sağlıkla gerçekleştirebilirsin

    YanıtlaSil
  19. Lovely post dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  20. Hadi inşallah bu listenin tüm maddeleri gerçek olsun🤗
    Bol bol güleceğim bir yıl seni bekliyor olsun 😊
    Bu yıl belirlediğin yazarları okurken belki birlikte bir kitap okuruz, seninle aynı anda aynı satırları okumak çok keyifli olur ki 😊
    Ve belki Bursa'yı gezmeye gelip, o madeni de gerçekleştirmiş olursun, karşılıklı kahve içmeyi hayal etmeye başlıyorum ben şimdiden😊
    Ve fotoğraf makinan olsun diye de çok dua edeceğim, çünkü sen daha çok fotoğraf çekmelisin🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 yorumun görünce çok mutlu oldum ay hele son cümle insAllah makinem olmasini çok istiyorum Bursa benim için güzel bir yaz dileği insAllah diyorum ya gezme fırsatı bulur seninle de oturur konuşuruz 😊

      Sil
  21. Nice post http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagram

    YanıtlaSil
  22. her şey gönlünüzce olsun...

    http://bebegimincicileri.blogspot.com/
    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Herşey hayal ettiğin gibi olsun canım 💜Mutlu yıllar 🎉🎉

    YanıtlaSil
  24. Mutlu yillar 😍😍😍

    YanıtlaSil
  25. Oh very nice place darling
    xx

    YanıtlaSil
  26. 2019 yılı size de sağlık, mutluluk, en çok da huzur getirsin.

    YanıtlaSil
  27. omg omg omg this looks yummy!
    your blog is awesome baby! I love it! i'm following and I would love if you could follow me too =)
    xoxo
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkish coffee 😊 You should try 😊 I'll following your blog

      Sil
  28. Ne de güzel anlatmışsın duygularını. 2019 da tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileğiyle :))

    YanıtlaSil