10 Aralık 2018 Pazartesi

CC COLOR CHANGE

 
Durmaksızın yağan yağmurlar, kendini iki gün gösteren güneş; kış kendini oldukça belli ediyor. Akdeniz iklimi şehrinde kışı hissetmek biraz garip geliyor. Gri-siyah bulutlar utangaç güneşi gölgeliyor.  Dışarı çıkmak için daha güzel havaları gözlüyorum ister istemez. Çıkacağım zaman az ürün ile canlı bir cilt için CC cream kullanmayı seviyorum. Güneş kremi ile CC cream ve bir iki ürün...  Watsons indiriminden almıştım CC COLOR CHANGE/ Blemish balm. 
Son zamanlarda acayip pahalı ürün fiyatlarını görünce elimden geldiğinde daha uygun kozmetik ürünlere bakmaya çalışıyorum. Bu üründe beni oldukça şaşırttı. Cildimde kusma yapmadı. Kış döneminde ciltte kuruyan bölgeler kendini gösteriyor çünkü. Daha fazla nem istiyor; cilt.  Kore kozmeti güzellik ürünleri denilince zaten ister istemez denemeliyim diyorum. Ürün vaat ettiklerini yerine getiren güzel bir ürün.
 
*25 güneş koruma faktörü bulunmakta ürünün.
 
* Welcos Color Change Blemish Balm Krem ciltteki renk eşitsizliğini giderir ve pürüzsüz bir görünüm sağlar.
 
* Kızarıklığı ve sivilce izlerini gizleme yardımcı olur.
 
*Cildinizde doğal bir görünüm elde etmenizi sağlar.
 
Kapatıcılık özelliği ortanın üstü; benim gibi karma ciltli olanlar varsa parlama yapmadı. İlk kullanımda biraz göze garip gelse de(Bir anda gelen beyazlık) cilt tonuna dönüş yapıyor. Aşırı; solgun bir renk değil canlı bir beyazlık veriyor. Tek bu ürünü kullanıp çıkabilirsiniz üzerine ekleme ihtiyacı yapmadan. Yaz dönemi için nasıl olur diye düşünüyorum. Kullanım sıklığıma göre düşünce Ocak ayında biteceğini düşünüyorum. Ara verip Nisan-Mayıs gibi yeniden alıp denemek istiyorum. Yaz ve kış arasındaki kullanım farkını değerlendirmek istiyorum. İndirimde görürseniz deneyebileceğiniz ürün olarak bakabilirsiniz. Güzel bir hafta olsun... Yorumlarınızı beklerim...

37 yorum:

  1. great review
    kiss
    admaiorasemper.website

    YanıtlaSil
  2. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    YanıtlaSil
  3. benim cilt tipime göre olmasada paylaşım için teşekkürler. güzel bir hafta geçirmen dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 ins hepimiz için güzel bir hafta olsun ...

      Sil
  4. not aldım bende artık daha uygun fiyatlı ürünleri tercih etmeye çalışıyorum ama bu markayı duymamıştım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons indiriminden 28 TL ye almıştım sanırım şu an 40 li fiyatı olabilir Kore ürünleri bölümünde dikkatimi çekince bende aldım 😊

      Sil
  5. It looks so nice, I'd like to try it!

    YanıtlaSil
  6. Ürünü ilk defa duydum:)) Paylaşım için teşekkürler.Kore ürünleri başarılı oluyor:))) Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore;cilt bakım ve güzellik ürünleri konusunda bence guzel ürünler üretiyor 😊 teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil
  7. Ten rengime uygun varsa bakabilirim elimdeki üürn bitince ama tenime uygun renk bulmam çok zor oluyor. Teleme peyniri gibi olunca:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊benim cildimde renk eşitsizlikleri olduğu için ayarlamalar yaparak kullanıyorum 😃

      Sil
  8. Çok sağolun Öner’i için yalnız benim merak ettiğim bişey var siz kesin biliyorsunuzdur. Bb ile cc Ceran arasındaki fark nedirrr? beni aydınlatın allah aşkına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak bb creamler piyasaya sürüldü 😊 fondöten olmadan hiçbir şey kullanılmıs izlenimi vermemek adına güzel bir hile olarak bakıyordum ben fondötenden kapaticiligi az küçük kusurları kapatan güneş koruma faktörlü kremler , CC ise aydınlık renk eşitleme yönünden biraz daha etkili kızarıklıklar olabiliyor ciltte onları kapatiyor 😊 aslında şu sıra dd creamler de var deniliyor da malum bize hep geç geliyor eğer cildinizde gözle görünür problemler yoksa ben CC creamleri tavsiye ederim kısıtlı zamanınız var hemen kullanıp dışarı çıkıp bugün makyaj yapmadım ama sağlıklı bir görünüm var diyebilirsiniz 😃 ancak ton konusunda bende arıyorum işte hayatımın kremi diyebileceğim krem bulamadım

      Sil
  9. Merhaba! :)
    Thanks for the review.

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    YanıtlaSil
  10. i am curious abotut its shade on face:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 natural whiting do You have a Instagram account ?

      Sil
  11. Nice post http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagram

    YanıtlaSil
  12. I like CC creams but I don't know this product.

    Kisses

    YanıtlaSil
  13. I don't know this brand, but it's an interesting product. Kisses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korean beauty cozmetic 😊 thanks for your visiting my blog

      Sil
  14. This is a nice product! ♡

    YanıtlaSil
  15. cc krem hiç denemedim çok fazla cilt ürünü de kullanmıyorum o yğzden bilgim de yok bişey diyemedim ürün hakkında kış aylarında zaten çok solgunuz az biraz renk veriyorsa bile iyidi r:) takip etkinliğinden buldum sizi görüşmek üzre https://1661hayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Avusturyada Kore ürünleri cok yaygin degil ne yazik ki. Merak ettigim seyler oluyor zaman zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb ve CC krem konusunda gerçekten iyi ürünleri var 😊 butcem elverdiği şekilde denemeye çalışıyorum bende

      Sil
  17. Hi! I haven´t tried that brand yet, but it looks interesting. Have a nice day!

    YanıtlaSil
  18. Embora não conhecendo o produto... parece-me excelente, pela descrição das suas propriedades e resultados da sua aplicação...
    Um excelente post, repleto de preciosos detalhes!
    Beijinhos!
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ana 😊 beklerim yorumlarınızı

      Sil