1 Ağustos 2019 Perşembe

GLISS ONARICI SAÇ BAKIMI

      

Temmuz hiç bitmeyecek gibi gelmedi mi sizlere de? Benim için hiç bitmeyeceğini düşündüğüm bir ay oldu. Güneşin etkileri yaz ile birleşince sanırım daha serin zamanları özlüyor insan. Bu ara şampuan sıkıntısı çeksem de şampuan değişimlerinde çok fazla saç dökülmesi yaşıyorum. Bu yüzden onarıcı saç bakım ürünleri arayışına girmiştim. Yine bir tavsiye üzerine Gliss Saç Bakım Onarıcı Süt Proteinini kullanmaya başladım.

Bu ürün hakkında notlarım
Gliss Saç bakımı/Onarıcı Süt Proteini(Keratin Bağlama Teknoloji/Yıpranmış Saçlar İçin)
*Besleyici süt proteini ile derinlemesine onarırken güzelleştirir 
*ONARIR 
*GÜZELLEŞTİRİR
Çiçek özleri içeren besleyici süt proteini saçın iç yapısını ve yüzeyini keratin ile derinlemesine onarır. 
*Keratin Bağlama Teknolojisi yıpranmış saçların onarılmasını sağlayarak saç yüzeyini güzelleştirir.
Bu ürünü çok sevdim. Kokusunun kalıcılığı ve saçlarıma verdiği yumuşaklık hissi belirgindi. Canlı bir görünüm sağladı. Sanırım üç farklı çeşidi de var. Saç diplerine gelmeyecek şekilde püskürtüp taradığımda saçımla hemen özdeşleşti. Sıvı saç kremi gibi düşünebilirsiniz. Bana tavsiye eden arkadaşım kokusunun kalıcı olmadığını söylemişti. Ancak anında kaybolan bir koku olmadı benim için. İndirimde iken almıştım. İndirimde şans vermeyi düşüneceğiniz ürünler arasında olabilir. Beklerim yorumlarınızı...
Instagram :@camdanduslerblog


108 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Polonya'da olmamasına üzüldüm beğendiğim bir ürün benim 😊

      Sil
  2. Ótimas dicas do produto!
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  3. Uma marca que é sempre sinónimo de qualidade!... E que muito aprecio! Óptima sugestão, Asli!
    Beijinhos! Continuação de uma boa semana!
    Ana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel bir hafta olur 😊 teşekkür ederim yorumun için...

      Sil
  4. Bu aralar bu tarz ürünler arıyordum ben de, yazı çok iyi denk geldi. Bu ürüne bakayım :)

    YanıtlaSil
  5. Eu adoro os produtos da Embelleze!!
    Gostei de conhecer esse produto.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    YanıtlaSil
  6. Great post.Thank you for sharing! :)
    New post - www.minniearts.com

    YanıtlaSil
  7. Sounds like a good product.

    YanıtlaSil
  8. I love this brand, I have also tried the product you are reviewing and the results were so impressive!
    Nice post, kisses from https://sophisticatedmeblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. I like this brand but I haven't seen this product before :)

    YanıtlaSil
  10. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    YanıtlaSil
  11. I love Gliss products for their quality and for the great value for money they have.
    Thank you for your recommendation.
    Greetings from Spain

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're right Isabel 😊 thanks for your comment 😊

      Sil
  12. Sounds like a great product. Thanks for the review!

    https://www.bismarauf.com

    YanıtlaSil
  13. Tavsiye için sağ ol, indirime denk gelirsem almayı düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  14. keratin çokzel bişi yaaaa :) ağustos is hotter than july :) yaniii hiç geçmicek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☹️ sıcaklar çekilmiyor gerçekten bahar özlüyorum 😄

      Sil
  15. Great review. Looks like a product worth trying.

    YanıtlaSil
  16. I like cosmetics like this one ☺

    YanıtlaSil
  17. Hi,
    I follow you on gfc 583, follow back? :)

    https://insandfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. güzel ürün ve ilginç yazı

    YanıtlaSil
  19. Bilgilendirme için çok teşekkürler, varlığından haberim olmayan bir ürün .
    İlk fırsatta bakacağım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim memnun kaldığım bir üründü sanırım şu an indirimde daha da düşmüş fiyatı 😊

      Sil
  20. I didn't know this product but I love the brand, thanks for sharing ^^
    xx

    YanıtlaSil
  21. Thanks for the comment dear! I already follow you, waiting for you to follow back! :*

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. seems like an interesting product! I have followed you with gfc.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your visiting my blog 😊 I followed your blog 😊

      Sil
  23. Hello!! an interesting post and product. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  24. Looks a great product.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  25. So great this product, I love that brand :)

    YanıtlaSil
  26. Unfortunately, I don't know this product but you did a great review:**Regards!

    YanıtlaSil
  27. I know the brand, but I don't know this product. It looks interesting.

    Kisses

    YanıtlaSil
  28. Interesting product
    I wonder if I can use it someday too :)

    YanıtlaSil
  29. kesinlikle temmzu benim için de çok uzun ve zor geçti. tavsiyeniz içinse teşekkürler, glıss gerçekten başarılı ürünler yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için 😊 umarım Ağustos ayı güzel geçer 😊

      Sil
  30. A good product. Thank you very much for your review )))

    YanıtlaSil
  31. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    YanıtlaSil
  32. Dökülme problemi bende de var. Denerim. Çokkkkk teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saça verdiği yumuşaklık hissi güzel keratinli almamın sebebi saça güç vermesi aslında 😊

      Sil
  33. I know the brand but not that product.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    YanıtlaSil
  34. I follow you on gfc 588, follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Great product review.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  36. I really like Gliss kur cosmetics but this is something new for me ;)
    You ask me about follow. I follow you, now your turn ;)

    YanıtlaSil
  37. Gracias por compartir y enseñarnos cosas nuevas en mi caso aprendo contigo!!

    Besos!!

    YanıtlaSil
  38. Haven't seen this product in the shops yet. Thank for the review.

    YanıtlaSil
  39. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    YanıtlaSil
  40. I too am looking for a good shampoo. Good review.

    YanıtlaSil
  41. Thanks for this review.
    Have a nice week!

    YanıtlaSil
  42. Great post.Thank you for sharing! :)
    New post - www.minniearts.com

    YanıtlaSil
  43. Keratin hic iyi gelmiyor bana ama gliss in farklı ürünlerini kullanıyorum. Bakım yağları da güzel ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün saça verdiği yumuşaklık hissi ile oldukça güzel geldi bana 😊 bakım yağlarına da mutlaka bakacağım 😊

      Sil
  44. Gracias por la reseña. Te sigo con el numero 594. Un beso y te espero en http://eldesvandevicensi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bloguma yaptığınız ziyaret için 😊

      Sil
  45. Ben pembesini kullanmıştım ama bunu da not aldım :)

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil