28 Ekim 2019 Pazartesi

GARNİER C VİTAMİNİ MASKESİ

Haftaya enerjik başlanmalı öyle değil mi! Ben arkadaşlarımla YDS çalışarak başlasam da bu pazartesi gününü sevdim. Adana sonbahar tadında serinledi yağmur güler yüzlü olmasa da gök gürültüsü geceyi sabah renklerine döndürse de bence her mevsimin ayrı bir güzelliği var. Geçen hafta vitamin içerikli maskeleri araştırırken Garnier C vitamini içeren kağıt yüz maskesinin olumlu yorumlarını görünce satın almıştım. Aldığım gün kullandım etkilerini haftalık olarak gözlemleyebilmek için... 

              TAZE- KARIŞIM C VİTAMİNİ İÇEREN KAĞIT YÜZ MASKESİ
Solgun, yorgun ve nemini kaybetmiş cildinizin güçlü bir bakıma mı ihtiyacı var?Yepyeni teknolojiye sahip ilk karıştırılan Taze Karışım Kağıt Maskesini keşfedin! C vitamini içeren nemlendirici losyonu ve kuru kağıt maskeyi aynı pakette birleştiren bu ürünü ne zaman isterseniz karıştırarak kullanabilirsiniz. Kağıt maske, nemlendirici losyon ile karışıp aktifleştiğinde taze ve etkili bir bakım sağlar. Bitkisel kaynaklı nemlendirici aktif içerik...

İçinde ne var?
-Yenilikçi ve yüksek emici özelliği bulunan kuru maske
-Maskenin etkinleştirilmesine kadar muhafaza edilen C vitamini içeren nemlendirici losyon

Kanıtlanmış Etkinlik
Sadece 15 dakika sonra;
-Cilt daha enerjik görünür
-Cilt nem kazanır
-Cilt parlak bir görünüme kavuşur
Bir hafta sonra ise;Taze ve eşitlenmiş bir cilt tonu sağlar.

Ürün hakkında notlarım ise; kendi maskenizi kendiniz oluşturur şeklinde kuru kağıt maskeyi vitamin ile karıştırıp kullanılıyor. Kokusunu rahatsız edici bulmadım. Bazı maskelerin cidden rahatsız edici kokuları olabiliyor. Kullanır kullanmaz fark ettiğim etki nem hissinin uzun süreli kalıcılığıydı. Parlak ve canlı bir görünüm sağladı. 
Bir haftaki etki konusunda ise bence düzenli kullanım sonrası anlaşılabilecek. Şimdilik yorumlarım bu kadar... Beklerim yorumlarınızı...


68 yorum:

  1. Such a great post! This sounds like a really solid product to add to any skin care routine.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kağıt maskelerden hiç fayda görmedim ama merak ettim doğrusu bu maskeyi, denenebilir ✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir farklı çeşidi daha var bu maskenin bana ilginç geldi bu maske, vitamin karıştırmali ki bu ara cidden vitamin eksikliği hissediliyor artık, ciltlerde...

      Sil
  3. Hola nena! gracias por la información, una cosa y no has probado con hidratantes naturales son excelentes!!

    Besos y feliz semana!!

    YanıtlaSil
  4. Denebununun bir kutusundan çıkmıştı o zaman denemiştim bana çok iyi gelmişti. Sadece biraz yapış yapış yapıyor yüzü 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 benim cilt mevsim değişikliğini hemen gösteren soğuksa hava çok çabuk etkilenip kuruyan bir cilt anında etkisini beğendim ben de ...

      Sil
  5. Thank you for sharing your experience with this product. It is a well-known cosmetic brand in Spain.
    Regards.

    YanıtlaSil
  6. Thank you for sharing your experience with this product.

    prosphairshop Hair Weft Online Strore

    YanıtlaSil
  7. Mor paketini kullandım ve çok memnun kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier son zamanlarda maske yönünden guzel ürünler çıkartıyor 😊

      Sil
  8. Faz muito tempo que não faço máscaras de pele.
    uso creme Nivea Soft a noite.

    que cidade você mora?

    YanıtlaSil
  9. It's been such a long time since I used a product from Garnier. Thank you for sharing, I will definitely check this out.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Great tip!!
    😘😘
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  11. Sounds a great product.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  12. Wonderful cosmetics! Thank you for the recipe!

    YanıtlaSil
  13. güzel bir maske.. ara ara kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  14. That reminds me that I need to mask my face. Happy day!

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir maske, içinde o kadar serum varki yüzünüzü rahatça nemlendirebilirsiniz, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Great review! I will try this product.. kisses

    Follow for follow?

    https://iamioannes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. ¡¡Hola!! Sólo he utilizado una vez una máscara de este tipo y no me convenció especialmente. Garnier es una marca muy conocida aquí es su calidad precio es buena, así que si la veo en la tienda, me acordaré de ti y la compraré para probarla. Besitos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 evet maskeler bazen etki edemiyor ama bu maske vitamin etkili olması satın almamda önemli bir yeri vardı...

      Sil
  18. This mask looks really helpful. Would love to try.

    YanıtlaSil
  19. Sounds like a great product to try.

    I am a big fan of sheet masks and I am game to try anything - from snail slime to mushrooms!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salyangoz maskesi bende seviyorum ama yeşil çay özlü de çok guzel 😄

      Sil
  20. Teşekkür ederim yorumunuz için...

    YanıtlaSil
  21. Interesting post dear! (as always)! xx

    YanıtlaSil
  22. I like cosmetics with Vitamin C very much. Thanks for the review!

    YanıtlaSil
  23. Interesting review, thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  24. So cool review! Thank you very much. dear!

    YanıtlaSil
  25. спасибо за интересный пост

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. Beautiful post, dear! I love your blog so much.
    have a nice day
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Great product review.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  28. Hello!! what an interesting post.

    Blessings!!

    YanıtlaSil
  29. such a good product by Garnier👍👍

    YanıtlaSil
  30. hoş gözüküyooo bi de iyi çalışmalaaar :)

    YanıtlaSil
  31. tek kullanımlık maskelere daha tam bulaşamadım desem sanırım doğru olur indirimde denk gelirse alayım o zaman...

    YanıtlaSil