22 Ekim 2019 Salı

YDS NOTLARI

     
Adana; hemen biraz sağda Sevgi Adası sahil yolu... Sol tarafta ise Mangal Park, ilerisinde küçük adacıklar gibi yerler var. Oralarda yaz bicibici kış ise salep demek aslında çocukluğumun güzel anılarının günümüz fotoğrafının bir kısmı sadece. Gün batımına binlerce kelime yazılabilir değil mi! İzlemeyi sevdiğim bu yer müthiş bir kalabalığı barındırırken tek kişilik bir dünya hissi de barındırıyor. Dinlemelik ve aslında dinlenmek bir manzara. Hayatın zorunlu alışkanlıklarına inat...
Bu ara kursa gitmeden ev ortamında eğitimlerle iç içeyim. İşin özü sıkılıyorum artık. Hem bütçesel anlamda hem de yaş ilerledikçe bir sırada oturmak zorlaşıyor mu nedir!!! YDS için bende Udemy sitesinden kurs satın almıştım. Kursa hala devam ediyor kaynak anlamında çok fazla olmasa da düzenli ve konular için videolar, belirli paylaşımlar var. Anlık indirimde 29 liraya satın almıştım. Güzel kurslar var indirimde takip edebileceğiniz hem de ücretsiz ancak ücretsiz olanların hemen hemen hepsi benim ilgi alanlarım dışındaydı. Amazon'da alışveriş gibi mesela ayrıca eğitici olarak kurs da satabiliyorsunuz. Benim için ilginç ama öğreniyorum bakalım. Çünkü internet üzerinden satın alınan kimi kurslar cidden çok pahalı. Bu arada sınav 1 Aralık'ta sonuçlar da 24 Aralık'ta açıklanacak ÖSYM sınav takvimine göre.
Bu kursun bana bir ek faydası da ücretsiz çalışabilecek sitelerin tavsiye edilmesiydi. Hemen sizlerle de notlarımı paylaşmak istedim.
*Perfect English Grammer(Google'da direkt yazın) Bu sitenin en güzel özelliği siz cevabı yazıyorsunuz. Tense'lere belirgin olarak yer ayrılmış pekiştirme imkanınız daha fazla. YDS için de değil İngilizce yazılılarınız için de çalışabilirsiniz.
*English-Hilfen burada da farklı alıştırmalar yapabilirsiniz.
Önerilen bu iki ücretsiz site elinizde kitap yoksa cidden işe yarıyor. Sipariş verdiğim YDS kitabı hala tedarikte göründüğünden alıştırmaları bu iki siteden yapmaya çalışıyorum.
Şimdilik yorumlarım bu kadar beklerim sizlerin de yorumlarınızı...

66 yorum:

  1. Ben de yds için kursa gidiyorum ama mutlaka bu sitelere de uğrayacağım. Teşekkürler öneriler içiin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :) Yds için sizinde önerileriniz olursa mutlaka beklerim sınava az bir süre kaldı stres oluyor insan ister istemez :)

      Sil
  2. Adana'ya hiç gitmedim. Aklıma portakal çiçekleri geliyor, Adana kebap gelmesi gerekirken. :) ortaokul öğretmenim, adanalıydı ve bize portakal çiçeklerini, nasıl koktuğunu anlatırdı. unutmamışım. iyi ki de unutmamışım. severdim öğretmenimi :)
    Yds'de başarılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakal çiçekleri ilkbaharin en guzel resmi inanılmaz güzeldir kokusu anlatılamaz 😊 şehrin bulvarlarinda, duraklarda limon, portakal ve turunç ağaçları olunca mevsimler belirginleşiyor sanki ... Çok teşekkür ederim yorumunuz için 😊

      Sil
  3. Gostei muito das recomendações , seu blog sempre tem dicas excelentes, gosto muito de vir aqui!!!
    Desejo uma excelente semana!!
    Um grande abraço de sua amiga do Brasil!! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'den selamlar 😊 çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊

      Sil
  4. iki siteyi de buldum not ettim :) faydası olacaktır bana. çok güzel yazıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim elimden geldiğince küçük notlar halinde paylaşım yapmak istiyorum ücretsiz ve erişimi kolay siteleri 😊

      Sil
  5. Thank you very much for your recommendations. Interesting post.
    Regards

    YanıtlaSil
  6. Adana...is it a popular tourist attraction esp for the foreigners?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, there is a many of festival in Adana... Especially about gastronomy. Cheap and delicious food...historical City in a legend immortal 😄

      Sil
  7. Have a nice day!
    Great post.
    Beijinhos😘😘
    http://www.opecadomoraemcasa.pt/

    YanıtlaSil
  8. faydası dokunacaklar için güzel bir paylaşım,,,,

    YanıtlaSil
  9. Adana debe ser un lugar muy hermoso y si hay días que no quieres salir de casa, lamentablemente vivo al otro lado del océano, gracias por la información!!
    Besos y feliz semana!! 💕

    YanıtlaSil
  10. Beautiful photo.
    Thanks for your recommendations.
    Kisses!

    galerafashion.com

    YanıtlaSil
  11. Sembra un posto davvero bellissimo!! Spero un giorno di poterlo visitare di persona 🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gresi 😊 Türkiye gerçekten dört mevsimi yaşayan ve yaşatan bir ülke 😊 gezilecek çok fazla tarihi yer ve doğal güzellik var 😊

      Sil
  12. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)  

    YanıtlaSil
  13. ¡¡Hola!! Bonita foto y bonito lugar, seguro que estás muy contenta de vivir en él.
    Interesante lo de los cursos. Besitos.

    YanıtlaSil
  14. Piękne zdjęcie :)
    Pozdrawiam :)

    YanıtlaSil
  15. adana'da büyük amcamın kebapçısı var ama epeydir gitmedim. bicinin buzunu yiyebiliyorum bici kısmı kıpır kıpır geliyor bana. küçük saat civarında tatlıcılar vardı hala duruyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palıza pek de ben bitiremiyorum ama meyvelerle guzel oluyor 😊 küçük saat artık çok uzak kalıyor bize ama çarşı bildiğimiz gibi tatlıcılar, şalgam simit ikilisi ve kebapçılar aslında hareketli, eski Adana tadında 😊

      Sil
  16. I'd love to visit Adana someday. Lovely photo!

    Wishing you all the best!

    YanıtlaSil
  17. Interesting post. Thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  18. A great article indeed, thanks for sharing!

    YanıtlaSil
  19. Beautiful photo and a great chronicle.
    All the best
    Maria

    YanıtlaSil
  20. Beautiful picture.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  21. reader at work var. onu anlayarak okumak faydalı oluyo yds de. bitirirsen ikincisi de var. odtünün kitabı. bol reading yap. grameri baştan bi hızlı geç. bağlaçlar özellikle. cesur öztürk'ün building skills kitabı iyi bak. bak, bikaç kural var. bir, özne ve fiili iyi bul. iki. zaman ve zaman uyumu. üç. tekil çoğul. dört. olumlu olumsuz. yds soruları herhalde bol çözüyorsun. hepsini çöz :) ay bişiye takılırsan sor bana. yds deneyimim iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim Deep dediklerini yapacam insAllah 😊

      Sil
  22. love the photo and chronicle...

    Have a wonderful day.

    YanıtlaSil
  23. I love the sunset foto. It looks amazing!
    Happy weekend

    YanıtlaSil
  24. Yanıtlar
    1. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim 😊

      Sil
  25. YDS çalışmak isteyenlere güzel öneriler vermişsiniz, size de başarılar şimdiden :

    YanıtlaSil
  26. Such a beautiful sunset!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    YanıtlaSil