13 Temmuz 2018 Cuma

ÇEKİLİŞ ZAMANI

Evet 😊 umarım herkesin tatili güzel geçiyordur. Yaz sıcakları Ağustos ayında acaba nasıl olacak derken zaman o kadar hızlı akıyor ki vay be ne kadar hızlı geçmiş herşey diyorum. İki yıl olmuş blog yazılarımı yayınlayalı😊 aslında çok öncesinde çekiliş yapmak isterdim ama kısmet bu aya imis. Küçük bir çekiliş yapmak istedim . Bilmiyorum katılmak isteyenler olur mu ama isterim katılan olsun . Şeker portakalı kitabı bir klasik olarak çok sevdiğim ve değer verdiğim notlar aldığım bir kitap. Sipariş verirken  bu kitabı hediye etmek istediğime karar verdim. Ek olarak da Ankara Eskişehir arası gezinirken oralardan hatıra olsun diye aldığım ufak hediyelikler vardı . Neden buradan da hediye etmeyeyim dedim ve bir magnet resme ekledim. Tatil kitlerini çok seviyorum ufak boyuttaki ürünler, ürünün geneli hakkında bilgi vermekte . Bende seyahat boyu dis macununu seviyorum da sensodyne markasını ekledim. Ayrıca defter koleksiyonumdan bir defter ve ayraçlar . Sıkı bir Kafka okur dergisi takipcisiyim. Çekiliş ürünlerim bu kadar . Sartlarıma gelince blogumu takip etmek (gfc dahil) ve çekilişimi duyurmak ayrıca katıldığınıza dair yorum bırakmanız ...
Güzel bir gün geçirmeniz dilegiyle😊😊😊 

48 yorum:

  1. Güzel bir çekiliş olmuş. Katılmayı isterim. :D

    G+ dan takibe aldım ve paylaştım. Diğer sosyal medya hesaplarımdan da paylaştım. :D

    https://twitter.com/blueskyshands/status/1017796113158623232


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 teşekkür ederim katılımın için ilk yorum senden geldi daha sonra numaralandırma yapacagim

      Sil
  2. 2. Yılın hayırlı olsun,daha nice senelere:)Çok güzel bir çekiliş.Ben de katılmak isterim:)
    Zaten takipteyim seni gfc dahil;ayrıca hemen şimdi paylaşıyorum: )Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 adana dan da selamlar olsun

      Sil
  3. Nice yıllara, çekilişe katılmayı isterim. Takip ettim ve g+ dan paylaştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim katılımınız için Google izleyici kısmında göremedim başka bir ad ile mı takip ettiniz ?

      Sil
  4. Nice güzel yazılara hayırlı olsun. Ben de katılıyorum g+ da paylaştım.Sevgiler. İnşallah bana çıkar. 😊

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim 😊 katılımınız için iki hafta gibi bir süre çekilişimi yayında tutup iki hafta sonrası temmuz bitmeden açıklamak istiyorum kısmetse

    YanıtlaSil
  6. İki yılın hayırlı uğurlu olsun (: Nice uzun yıllara inşallah. Seni her iki hesaptanda takip ediyorum. Hemen paylaşacağım yazını. Daha uzun yıllar yazman dileklerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
  7. 2.yılın kutlu olsun, nice güzel yıllara inşallah :) severek takip ettiğim blog hesaplarından bir tanesisin. <3 Çekiliş için şansımı denemek isterim. :)

    YanıtlaSil
  8. 😊 katılımın için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. really good post:) follow:) hope U follow back!

    YanıtlaSil
  10. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    YanıtlaSil
  11. Nice 22 yıllara olsun 2 yıl kesmez. :) hemen paylaşıyorum bende ve katılıyorum

    YanıtlaSil
  12. O zaman katılalım. Bol katılımlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  13. hımm tamams duyurayım, son katılım tarihi neydiii :)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim ben iki haftalık bir çekiliş gibi düşündüm 27-28 temmuz sonlandırma ay bitmeden açıklamak istiyorum ki hemen göndereyim 😊😊

    YanıtlaSil
  15. canım nice senelere öncelikle , zaten takipteyim biliyorsun . aşağıda da paylaşım linkim :)
    https://plus.google.com/u/0/112916110654281283025/posts/P1aXJLdavk2

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Hem izleyici hem de G+ da zaten takipteyim. G+ da paylaşım yaptım. Çekilişe katılıyorum.

    YanıtlaSil
  17. Que interesante post...muchas suerte
    Besitos

    YanıtlaSil
  18. Great post! Photos are amazing :)
    Hope you'll leave a comment here --> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    YanıtlaSil
  19. baaak bi ama son yaazımaaaa :)

    YanıtlaSil
  20. merhabalar çekilişinize katıldım.. hem google + dan hem blogdan takip ediyorum. google+ da duyurusunu yaptım.. herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma 😊 teşekkür ederim katılımınız için

      Sil
  21. Kitabı yakın zamanda okuduğum için çekiliş hakkı istemiyorum. Google'da paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  22. Çekilişi paylaşacağım. Hem kendi blogumda hem de bütün sosyal medya hesaplarımda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim peki çekilişe katılıyor musunuz ? Şartlar dahilinde

      Sil
  23. Deep sayesinde çekilişi duyduk.Nice nice yılları olsun blogunuzun.Tabi ki çekilişe de katıldım :)

    YanıtlaSil
  24. Nice post, please keep writing dear <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    YanıtlaSil
  25. I use sensodyne too its the best

    Keep in touch

    Beautyanddewdrop.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment 😊 I love sensodyne

      Sil
  26. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil