17 Nisan 2020 Cuma

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ



   Aslında bugün başka bir yazı paylaşacaktım ama nedense içimden başka yazı paylaşmak geldi. Sohbet etmeyi özledim sanırım. Normalde de evden iş dışında her gün dışarıda olayım eve çok geç geleyim diye düşünmeyen bir insanım. Evde durmayı severken; vaktin bu kadar çabuk geçmesine de şaşıran birisi oldum daima. Ama dışarıda olduğum zaman ise izlemek; izlemenin edindirdiği izlenimleri düşünmeyi özlediğimi fark ettim. Kalabalık olmadan düşüncelerimin sesini duyabilmeyi özellikle... 
Bu süreçte birçok sıradan gelen faaliyetin aslında çok önemli olduğunu anladım. Karşılıklı kahve içmeyi özlediğim arkadaşlarımı telefon ekranından görürken keşke ertelemeseydik dedim. Daha sık görüşebilseydik. Ertelemek zamanın alışkanlığı gibi olmuş aslında. Yarın yaparım; on beş dakika sürem daha olsun; haftasonu yürüyüşe çıkarım. Bir sonraki ay okurum... Doktor kontrolüme Ramazan ayından önce giderim. Bir gelecek zaman kipinde alışmışım ertelemeye. 
NisandaAdana; portakal çiçeği karnavalı için İstanbul'dan arkadaşım gelecekti. Geçen gün onunla konuşurken ne güzel ayarlamıştım kendime aralık oluşturmuştum dediğinde içim cız etti. Üniversiteden beri görmediğim bir arkadaşımdı. Ona Adana turu yaptıracaktım. Çok fazla plan yapmak; zamanı dolu dolu yaşamak yerine geçmiş artık ufacık mutluluk saydığımız mutlulukların da önemini hayat kafamıza vura vura öğretmekte.
Umudumuz baki; inanıyorum ki bu virüs de bitecek ve sağlıkla sevdiklerimize sarıldığımız günler de gelecek. Şimdilik uzaktan eğitim için EBA' ya kaynak yüklemesi yaparken KPSS için de Coğrafya çalışmaya çalışıyorum. Bu arada harika ekmek yapanlara imrenerek baksam da dün yaptığım ekmeğim benim de güzel oldu. Yeni ve sağlıklı tarifler önceliğim ama :) Yazımı bitirirken şuraya dinlediğim hatta artık ezberlediğim müzik liste notlarım; :
*Yalın-Ya Sabır
*Nev-Kelebek(akustik versiyon)
*Levent Yüksel-Zalim
*Sezen Aksu- Ne yapayım şimdi ben?
* Can Atilla-Hıçkırıklar
*Ek Villain film müzikleri- Galliyan
*Dilwale film müzikleri- Janam Janam

Sizler bu süreçte evde neler 
yapıyorsunuz? Beklerim yorumlarınızı... 

102 yorum:

  1. müzikleri not aldım dinlemediklerim var içinde

    YanıtlaSil
  2. All this that is happening is making us review our priorities and makes us appreciate what is really important.
    Take care
    Kisses

    YanıtlaSil
  3. ne güzel anlatmışsınız benim de aklımdan geçenleri ben çalışmaya devam ediyorum sadece süreler azaldı birazcık o nedenle evde olduğum fazladan saatler beni hiç sıkmıyor ama virüs bitsin biranönce ve hepimiz iyi kötü normallerimize dönelim diye çok dualar ediyorum çok tedirginim eve taşıyıcı olurum diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle herşeyin normale dönmesini diliyorum ama son cumlenize, bazen market için dahi disari çıktığımda eve gelip kıyafetleri yıkamaya atmak duş almak bir sürü ritüel gibi yapmak korkutuyor da hep böyle mi devam edecek diye birde korku da var tabi annem ve babam risk grubunda çünkü çeşitli hastalıklari var. Allah yardımcımız olsun teşekkürler yorumunuz için 😊

      Sil
  4. Hep önü açık geniş planlar yapıyoruz, yarın her şey yine bugün gibi aynı olacakmış sanarak.. Ah ben de neler planlamıştım Mart Nisan için.. Hiç hesapta olmayan şu durumu tahmin etmek mümkün değildi tabii.
    Ne çok şeyler öğreniyoruz şu dönemde değil mi?
    Arkadaşınla gezeceğin daha güzel günler gelir inşallah.
    Hatta ben de çoğu zaman kendimi senin yanında hayal ediyorum, kim bilir belki bir gün beni de gezdiriyor olursun o çoook merak ettiğim şehrinde :)

    Ekmekler çeşit çeşit, burada bir Ayşenur var biliyor musun onu? Onun kardeşi yapıyor bi' ekmek, izlemeye doyamıyorum şeklini :) Ama senin yaptığın ekmek de çok güzel, çünkü sen yaptın :)
    Sağlıklı beslenme konusu her ne kadar mantıklı gelse de, bizim evde elimiz hep hamurun içinde, hatta isyan edip "artık salata yiyeceğiz" demiştik bir gün, salatayı yerken anlamadan yine ekmeği de araya kattığımızı fark ettiik :))

    Sezen Aksu ne güzel şeyler çıkarıyor dimi? Bir de onları yayınlarken yazdıkları yok mu.. :) Ah o şarkıya da bi' takılıyorum, dilimden düşmüyor.

    Eh benim de konuşasım varmış baksana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim yorumuna 😊 ama birsey itiraf edeyim ben evde kilomu daha çok muhafaza ediyorum beyaz ekmek dışında ekmek çok seviyorum kepekli, tam buğday daha lezzetli geliyor sanırım . Ama ekmeksiz sofralar da olmaz gerçekten bizim için su gibi. Bugünlerde geçecek insAllah o zaman Adana'ya beklerim tabi ki ... Ramazan bereketi ve güzelliği ile gelsin insAllah havalar sıcak olmaya şimdiden başladı ...

      Sil
  5. I cook a lot of course, hope that virus will be over soon!

    YanıtlaSil
  6. We live difficult times. Sometimes happiness comes from the smallest things♥ Have a nice day♥

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz sohbet yazılarını okumayı seviyorum, iyi ki yazmışsın abla ❤️
    Yalın'ın şarkısını dün dinlemiştim, diğerlerine de bakacağım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalın dinlemek bana güzel anılarımı hatırlatıyor ellerine sağlık ne kadar popülerdi daha sonra Cumhuriyet şarkısı tam anlamıyla yaz mevsimi ve diğer şarkıları 😊 teşekkürler yorumun için canım ...

      Sil
  8. I'm reading a lot lately. Have a good weekend!

    Kisses

    YanıtlaSil
  9. O importante é irmos sempre mantendo a cabeça ocupada nestes dias :)

    YanıtlaSil
  10. Amazing photo and interesting entry, dear!

    YanıtlaSil
  11. You are so right. There are a lot of ordinary, every day activities that can be really beneficial! Also, I think it is wonderful that you made bread. That is wonderful!
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  12. What a fabulous post, thank you so much for sharing!
    I really enjoy making bread too!!😊😊

    Hugs xxx

    YanıtlaSil
  13. We are all learning to live with this new reality, valuing little things.

    YanıtlaSil
  14. Ficou uma anotação :)
    -
    Bom fim de semana
    Beijinhos

    YanıtlaSil
  15. Iç dökme kendinle konuşma yazıları en sevdiğim yazılar.Kpss de şimdiden başarılar dilerim.O çalışmaya çalışıyorum olayını bende yaşıyorum 😆
    Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Beni hatırlıyor musun Yazıma uzun zaman önce yorum yaptınız ve bloguma geri döndüğünüze sevindim. Blogunuzu ve yayınlarınızı seviyorum.

    benjamindacic.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 hatırlıyorum bloğunuzu yazılarımi takip etmenize çok sevindim 😊

      Sil
  17. Yaaa demek Aşamada yaşıyorsunuz😊 o zaman hemşeriyiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Adana da yaşıyorum 😊 ne güzel siz de mi Adana yaşıyorsunuz?

      Sil
    2. Evet😄 Ben kozan ilçesindeyim😊

      Sil
  18. Gerçekten bu zamanlar bize aslında sıradan olan şeylerin bile ne kadar değerli olduğunu hatırlattı. Ben de en çok arkadaşlarımla oturum kahve içmeyi saatlerce konuşmayı özledim galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok özledim telefon yerine yüz yüze konuşabilme çok değerli imiş onu anladım 😊

      Sil
  19. A great review indeed, thanks for sharing!

    YanıtlaSil
  20. Şu sıralar ben de kpss çalışıyorum. Coğrafya çalışmayı da severim aslında.😀 İyi çalışmalar..

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkür ederim yorumunuz için 😊

    YanıtlaSil
  22. Only in this momenti of life we notice the importance of little things. Now i follow your blog. Hope that you would like give me for my blog the follow-back https://fotografiaevita.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I followed your blog 😊 thanks for your visiting my blog 😊

      Sil
  23. I has been 33 days since the government impose the Movement Control Order for us Malaysians and I can't be any happier as I have always wanted to take a break from work (I'm still working from home) and enjoy quality time with my parents.

    www.myrabeautydiary.com

    YanıtlaSil
  24. This period is very difficult for everybody and we miss some things we took for granted before.

    YanıtlaSil
  25. Bu dönemde, her birimizin kötü düşünceler tarafından yakalandığına inanıyorum. Bana gelince, beni boğan gerçekliğe hükmetmek için okumalara güveniyorum ☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar sığınılacak en güzel duraktir 😊 teşekkür ederim yorumun için Gresi 😊

      Sil
  26. Karantina dışında benimde günlerim hızlı geçiyor. Ama bu karantina gününde vakit geçmek bilmiyor. Bloglara uğruyorum sürekli yeni yayın paylaşmalarını bekliyorum. Okudukça vakit geçiriyorum. Size de bilgisayar başında sıkıntıdan patlarken ulaştım. Yayını okudum bloğu gezdim. Ayakkabılarımı çıkarmayı unutmuşum ama biraz kirlenmiş olabilir :))) Bloğunu çok beğendim özellikle de yayınların çok özgün ve anlaşılır. Yorumu fazla uzatmayım ben. Saygı ve sevgiyle :)) Yine uğrarım bu sefer söz ayakkabılarımı çıkartırım pat diye dalmam içeriye ::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hem ziyaretiniz hem de yorumunuz için 😊

      Sil
    2. Rica ederim gelirim artık :)

      Sil
  27. спасибо за новый пост!

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. Söyledikleriniz o kadar doğru ki.. Şu süreç bir yerde kaçırdıklarımız ama fark edemediğimiz şeyleri de gösterdi bize. Dilerim en kısa zamanda bu günleri atlatır ve kaldığımız yerden daha güzel bir şekilde devam edebiliriz hayatımıza. Bende son günlerde bolca Yalın'dan ya sabır şarkısını dinliyorum.. Ya sabır diye diye.. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  29. I miss chatting and chilling out with my friends. I also miss our foodie outings.

    YanıtlaSil
  30. Hello! great entry, very interesting. I read it very nice. I had to translate it because my language is Polish :) I feel joy, optimism and good energy on your blog! and these beautiful pictures :) Fantastic blog! Very inspiring :)
    Stay Safe!
    Ayuna

    YanıtlaSil
  31. Olá minha amiga.
    O que estou fazendo nesse período em casa?
    Estou lendo mais, escrevendo mais, estudando um pouco mais, arrumando a casa e a minha Biblioteca quase todos os dias.
    As vezes costuro também.
    Tenho 06 gatas(Cecília, Eduarda, Anamaria, Alice, Carmem e Camila) e todo dia preciso cuidar delas.
    beijo,
    Liliane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ola 😊 kedilerinin olması ne güzel bazen bende bahçeli bir evimiz olsaydı keşke diyorum.

      Sil
  32. Lovely picture! I listened Janam Janam on YouTube:)
    Please stay safe!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    YanıtlaSil
  33. Beautiful image, nice story

    I am reading and cleaning backyard

    YanıtlaSil
  34. Nice pictures :) stay safe and healthy

    YanıtlaSil
  35. Nice image :) I cook a lot :)

    YanıtlaSil
  36. umarım tez zamanda sağlıklı günlere kavuşuruz, hızlı akan zamanı daha iyi değerlendirip, çok şeyi sıkıştırmak adına ders aldığımız bir süreç oldu bu eminim...

    YanıtlaSil
  37. We are doing well, got many things to do during stay at home :)

    YanıtlaSil
  38. Ich hoffe, dass die momentane Situation sich baldmöglichst normalisiert. Es ist so traurig, dass man seine Lieben nicht mehr sehen darf!
    Hab noch einen schönen Abend
    Christine

    YanıtlaSil
  39. It's a hard time, but I'm keeping my mind busy by working from home, studying languages, reading, painting, practising exercise and baking. I like to try new things everyday :)
    xx

    YanıtlaSil
  40. ek villain ne güzel filmdi yaa :) bak bu salgın hepimize ders oldu valla. hayatı yaşamak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Deep 😊 teşekkür ederim yorumun için 😊

      Sil
  41. I have been painting my nails and blogging more :-)

    YanıtlaSil
  42. Hi! Good refletions. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  43. Thanks for sound tracks sharing

    YanıtlaSil
  44. ciao è bellissimo il tuo blog :)

    YanıtlaSil
  45. Me ha gustado mucho tu blog, tienes un nuevo seguidor desde España. Saludos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bloğunuzu takip ediyorum ben de 😊

      Sil
  46. Beautifull bird in the picture, hehehe.

    YanıtlaSil
  47. Pesta jeruk itu kayak apa ya?
    Saya penasaran banget

    YanıtlaSil
  48. Good reflections for these days ... yes, it is better to be busy, I am busy with crafts, cooking, reading, and housework...
    Cheers!

    YanıtlaSil
  49. Hi, Camdandusler!,
    I haven't read this one but I love the author and his style. I hope to read the rest of his work in the future ;)
    Great post!
    xoxoxo

    YanıtlaSil
  50. спасибо, что заглянула ко мне в гости ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  51. Esta quarentena em casa, veio mostrarmos a falta, até das coisas mais simples, que faziam parte dos nossos dias... e que nós, nem dávamos mais conta disso!...
    Acho que quando tudo isto passar, passaremos a dar mais valor a tudo... e a todos os que nos são mais próximos... e que agora, por conta do vírus, têm estado afastados!...
    Belíssimas partilhas, Asli! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil