21 Ocak 2019 Pazartesi

NEUTROGENA HYDRO BOOST SPREY





      "Çünkü insanın bazen ne düşündüğü ne de bir şey hissettiği anlar vardı..." (Virginia Woolf) altıntısı ile yazımıza başlayalım bakalım. Sabah saatleri kimi zaman aynen ben de bu cümledeki gibi oluyorum. Bu ara bitenler yazısı yapmayı çok istiyordum. Zamanın kumları dört bir yana savrulurken bahar mevsimine güzel bir hazırlık olsun. Biliyorum, Ocak ayı bitmek üzere de olsa bir Şubat var. Mart ise kıştan kalma soğuk yüzünü gösterirken güneşi umarım saklamaz. 

        Kış ayları kuruyan eller, nemini kaybetmiş bir cilt :( Bu yüzden elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Neutrogena Hydro Boost serisinin farklı ürünlerini kullansam da henüz biten ürünü ekspress nemlendirici spreyi.

       NEUTROGENA HYDRO BOOST  SERİSİ
       (Normal/Kuru ciltler için)
Yeni Neutrogena Hydro Boost Ekspress Nemlendirici

Sprey gün boyu sıkı ve canlı bir cilt için anında nemlendirir. Bu ferahlatıcı,ultra hafif ve serinletici formül kendi ağırlığının 1000 katı kadar su tutabilen Hiyalüronik Asit içeriği sayesinde cildinizde yoğun bir nemlendirme sağlar. Cildin nem ihtiyacını iki adımda karşılar;

*Cilde nemi hapseder
*Cildiniz ihtiyaç duydukça ona geri vererek nem dengesini sağlar.

Kullanımı: Duş veya banyo sonrası doğrudan ıslak cildinize uygulayarak suyu cildinize hapsedin. Yağsız ve yapışkan olmayan formülü anında cilde nüfuz ederek kolayca emilir.(Yüzünüz hariç)

       Gün boyu canlı bir cilt için anında ferahlık, kolay emilim vaadinin bir kısmını yerine getirebilen bir ürün. Kokusunu sevdiğim ürünleri bir başka kullanıyorum o ayrı ancak kolay emilimi özellikle artı puan. Bazı bakım ürünlerinde kullandıkça görüyorsunuz o yapışkan his bir süre sizi bırakmıyor. 
      Bu ürünü orta şekerli görüyorum. Kolay emilim, kolay kullanım ve sevdiğim bir kokusu olsa da kışın sert etkileri için biraz zayıf kaldı. Kullanım sonrası yeniden kullanmak istiyorsunuz. Kusursuz nemi hapsetmiş bir cilt ürünü kullandım hissi olmuyor ne yazık ki.  Her ürünün vakti olduğuna inananlardanım ve bence bir bahar ürünü. Benim çok sık kullanımıma göre oldukça iyi dayandı. Ancak aynı zamanlarda ablam da Neutrogena hydro boost vücut losyonu (400ml) almıştı. Gözlemlediğim kadarıyla ki hala bitmedi daha etkili. Aralarındaki fiyat farkı oldukça da az. Sanırım bir sonraki alışverişimde alacağım kendisini :)
  Güzel bir pazartesi; güzel bir hafta olsun... Yorumlarınızı beklerim...


36 yorum:

  1. o zaman denemeye değer
    iyi haftalar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Kış ayı elim çok kuruyor,,ihtiyacım olan üründü
    İpuçlarını da okuyunca rahatladım artık alabilirim...Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. I like Neutrogena and this product looks really great.

    Kisses

    YanıtlaSil
  4. İndirimde alınacaklar listesine eklendi

    YanıtlaSil
  5. In Italy we haven't this product

    YanıtlaSil
  6. ay inşallah mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır yapmaz çok fazla... sıcacık güneşi çok özledim ben....sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Bir bakım bizim buralarda bulabilir miyim :))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili blog arkadaşım, benim blogumu da zaman zaman ziyaret ederek bir geri bildirim vermenizi beklerim. https://fatihpinarca.blogspot.com/ saygılarımla.

    YanıtlaSil
  9. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    YanıtlaSil
  10. It looks great, I want test it!! :-)

    YanıtlaSil
  11. Hiyalüranük asit içermesi çok güzel

    YanıtlaSil
  12. Çok merak ettiğim bir seri :) indirimde şans verebilirim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. bunu merak ediyordum yaza doğru alayım bu durumda kışın bana da yetmez..

    YanıtlaSil
  14. Ben bu ürünü yüz için sandım aldım meğer vücut içinmiş elimdeki ürünler bitince kullanmaya başlayacağım onlarda zor biter ama.

    YanıtlaSil
  15. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    YanıtlaSil
  16. Thanks a lot :D

    I'm biggest fan of Neutrogena products ;D

    NEW REVIEW POST | WOOOW, THIS INCREDIBLE FINAL RESULT!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  17. Aklımda olsun bu ürün o zaman

    YanıtlaSil
  18. Thanks for your sharing!!
    Xoxo ♡

    YanıtlaSil
  19. eveet ya anlardan ve o anların anılarından oluşuyo de mi hayaat :)

    YanıtlaSil
  20. Bu aslında bir yüz spreyi ama o kadar kötü bir püskürtme sistemi var ki doğrudan yüze uygulamak pek mümkün değil :)

    YanıtlaSil
  21. Sayfanızı arkadaşımın sitesinde gördüm bi uğrayayım dedim sayfanızdaki çoğu yazı çok hoşuma gitti takibe aldım sizi. inşallah sürekli yazmaya devam edersiniz <3 bana da beklerim ^_^

    YanıtlaSil
  22. Virginia beni anlatmis sanki 😃. Neutrogena iyidir yillardir beni yaniltmadi.

    YanıtlaSil
  23. Hi! I would like to try that line of Neutrogena.
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  24. Thanks for stopping by my blog. Following your blog now, would love if you follow back.

    FANAA’S BEAUTY BLOG
    Instagram

    YanıtlaSil
  25. Hi babe! Thank you so much for the lovely comment on my blog, I've followed you back! xo

    YanıtlaSil
  26. bu seri beni çok heyecanlandırmıştı ama cildime uygun olmadığı için kullanamıyorum

    YanıtlaSil
  27. Very interesting product :)

    YanıtlaSil
  28. It sounds like a great produkt. Thanks for your coment on my blog. Would you follow each other?
    Have a nice week <3

    YanıtlaSil
  29. Esse produto parece ótimo. Adorei!
    Beijos boa semana .
    bellapagina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. Neutrogena products are usually good :)

    All the best Jan

    YanıtlaSil
  31. Uma marca que muito aprecio!
    Excelente sugestão! Beijinhos
    Ana

    YanıtlaSil
  32. Neutrogena el kremleri hariç favori markalarımdan diyebilirim bu ürünü denemedim yazı vesilesiyle ben de denerim

    YanıtlaSil